[MK2 1.8] Uszczelniacze zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Morpheuss07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:30
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

[MK2 1.8] Uszczelniacze zaworów

Post autor: Morpheuss07 » sob sie 26, 2006 11:50

Niedawno w swoim mk2 1.8 GU wymieniałem uszczelniacze zaworów bo łykał sporo oleju. Z olejem sprawa załatwiona jednak od tego czasu podczas przyspieszania słychać "cykanie" z silnika. Kumpel mi mówił że to może być wina źle odpowietrzonego układu i szklanki nie napełniają się do końca olejem a tym samym wałek stuka o popychacze zaworów.
Co wy na ten temat sądzicie?
Ostatnio zmieniony sob sie 26, 2006 12:30 przez Morpheuss07, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob sie 26, 2006 12:14

Jak juz jest taki temacik, to zapytam: u mnie tez moga to byc uszczelniacze?? Moj bierze okolo litra oleju na 1000km. Jaki koszt wymiany uszczelniaczy??


www.SportCom.PL

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob sie 26, 2006 12:16

mi sie wydaje ze to raczej już popyhcacze straciły żywotność.
zobacz tez czy poziom oleju jest Ok

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 12:17 ]
uszczelniacze to tania sprawa ok 20zł komplet chyba a z resztą niech sie Morpheuss07, wypowie przeciez zakładał :P



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob sie 26, 2006 12:28

No ok, ale czy trzeba cos jeszcze, oprocz tego? No i czy to poprawi sytuacje z braniem oleju? Jak kiedys mechaniora pytalem to mowil, ze jeszcze pierscienie by trzeba bylo...


www.SportCom.PL

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sie 26, 2006 12:31

Morpheuss07 pisze:Niedawno w swoim mk2 1.8 GU wymieniałem uszczelniacze zaworów bo łykał sporo oleju. Z olejem sprawa załatwiona jednak od tego czasu podczas przyspieszania słychać "cykanie" z silnika. Kumpel mi mówił że to może być wina źle odpowietrzonego układu i szklanki nie napełniają się do końca olejem a tym samym wałek stuka o popychacze zaworów.
Co wy na ten temat sądzicie?
Żeby wymienic uszczelniacze musiałeś zdjąć pasek rozrządu, wyjąć wałek rozrządu, wyjąć popychacze. Jeżeli wczesniej ci nie "cykało" a po tej robocie dopiero zaczeło słychać to może być:
- źle ustawiony zapłon (za wczesny)
- szklanki się zapowietrzyły, ale jesli tak się stało to z czasem same powinny ucichnąć

Morpheuss07, powiedz mi jeszcze kiedy to najbardziej cykanie słychać?
Na zimnym silniku czy na ciepłym (gorącym) , czy nasila sie np podczas jazdy na 5-biegu z pedałem do podłogi , a po puszczeniu pedału cichnie?

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 12:36 ]
MrUkAs pisze:Jak juz jest taki temacik, to zapytam: u mnie tez moga to byc uszczelniacze?? Moj bierze okolo litra oleju na 1000km
1 litr na 1000km to juz troche duzo , obawiam się że sama wymiana uszczelniaczy napewno pomoże , ale chyba nie wystarczy ?
Ostatnio kumpel w Astrze tez miał problem z bardzo duzym braniem oleju , na poczatek poszły do wymiany uszczelniacze , zużycie zmalało ale nadal było za wysokie, poszły pierścienie do wymiany i teraz dopiero się uspokoiło.

MrUkAs, a jaki masz przebieg w swoim MH ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob sie 26, 2006 12:36

być moze pierścienie też ale zeby dostac sie do pierścienii to trzeba głowice zwalić i to już jest duzo duzo roboty a uszczelniacze wyminieasz z załozoną głowicą takze OK
mysle ze powinno poprawić sytuacje z braniem oleju. Jesli nie poprawi no to wtedy mozna sądzić iż powodem tego ze łyka olej sa już zużyte pierścienie...



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sie 26, 2006 12:38

kawowy19, dobrze mówi, najpierw uszczelniacze wymienic, jesli nie pomoże no to niestety pierścienie


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob sie 26, 2006 13:04

204 tys. mam przebieg. Ile moze mechanior wziac za wymiane uszczelniaczy? No i ile przyjemnosc wymiany pierscieni??


www.SportCom.PL

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob sie 26, 2006 15:39

pierścienie to juz spora kwota bo jak pisałem trzeba głowice zwalić i dopiero potem sie dobierać do pierścieni takze napewno nie małe pieniądze
ale najpierw uszczelniacze koszt nieduży bo za komplet ok.20zł chyba
no a robocizna mechanika to róznie bywa..
nie wiem bo jeszcze nie wymieniałem a czeka mnie to w najbliższym czasie ale bede sam robił :P



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sie 26, 2006 15:56

Wymiana uszczelniaczy to koszt od 80zł w góre - zalezy od warsztatu.
Wymiana pierścieni to conajmniej 200-250zł za sama robociznę, ile pierścienie kkosztują to nie wiem.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sie 26, 2006 18:09

kawowy19 pisze:mi sie wydaje ze to raczej już popyhcacze straciły żywotność.
zobacz tez czy poziom oleju jest Ok

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 12:17 ]
uszczelniacze to tania sprawa ok 20zł komplet chyba a z resztą niech sie Morpheuss07, wypowie przeciez zakładał :P
Uszczelniacze to koszt 8zł na osiem zaworów.



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob sie 26, 2006 18:19

u mnie sa po 2zł/sztuka dlatego napisałem ze koło 20 zł 2*8= 16 :
pozdro !



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob sie 26, 2006 19:56

homsky pisze:Wymiana uszczelniaczy to koszt od 80zł w góre - zalezy od warsztatu.
Wymiana pierścieni to conajmniej 200-250zł za sama robociznę, ile pierścienie kkosztują to nie wiem.
Uuu, sporo... lepiej pozostac przy dolewaniu litra na 1000 km :P


www.SportCom.PL

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob sie 26, 2006 20:22

MrUkAs, zmień sobie tylko uszczelniacze to koszt nie jest ogromny a moze pomóc i wtedy nie bedziesz dolewał nic :P i sie przy okazji dowiesz czy to były uszczelniacze czy pierścienie sa juz do wymiany.
U mnie już popychacze klepią i bede je w przyszłym miesiącu wymieniał i od razu wymienie sobie uszczelaniacze - bo też mi troche oleju ucieka.
taka moja rada ;) a zrobisz jak chcesz :P
pzodro!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości