[ MK3 1.8, 94 r. ] Niezidentyfikowany pisk.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

[ MK3 1.8, 94 r. ] Niezidentyfikowany pisk.

Post autor: dinus » pt sie 25, 2006 14:49

Mam dziwny problem.
Ostatniej zimy pojawił się u mnie problem z pojawiającym się dziwnym, pojednyńczym piskiem.
Kiedy ruszałem rano spod domu wydobywał sie pojedyńczy, dziwny pisk z przodu auta.
Problem ustąpił, kiedy zrobiło sie ciepło.
Zauważyłem, że problem wrócił kiedy noce i ranki zrobiły się chłodniejsze.
Pisk ten znika, prawdopodonie kiedy auto się troszeczkę rozgrzeje.
I tu moje pytanie. Cóż to takiego? Jak się pozbyć natręta? :grrr:

Pozdrawiam Wszystkich
D



Awatar użytkownika
el_tommo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 14:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: el_tommo » pt sie 25, 2006 14:53

Pasek wielorowkowy masz dobrze naciągnięty?


Witam Wszystkich i Pozdrawiam!!!

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pt sie 25, 2006 15:11

dinus wygląda to na pasek klinowy.
Może tu nie tyle chodzić o naciągnięcie co o wymianę.
Kiedy ostatnio go zmieniałeś :?:


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pt sie 25, 2006 15:18

Nie zmienialem go. :| Auto kupilem rok temu od znajomego, auto bylo dwa lata temu przyprowadzone z niemiec, byl wymieniony rozrzad, olej, klocki hamulcowe.
Nawet nie wiem co jest pasek wielorowkowy. Jak sie cos z autkiem dzieje to wowczas jade do mechaniora.



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt sie 25, 2006 15:45

Jedz do tego mechaniora, jeśli sam tego nie robiles. Nie będzie to dużo kosztowało, a przynajmniej dobrze zrobi. Wszystko jest praktycznie na wierzchu. Ja kiedyś za mocno pasek anciągnąłem w Audi i poszły łożyska na alternatozre i pompa wody. jeśli masz klime i wspomaganie to są 2 paski chyba (musiał bym w swoim zaglądnąć).



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pt sie 25, 2006 15:53

W moim golfinie jest tylko wspomoganie.
Dziwne jest to, ze pisk ten pojawia sie tylko wtedy, kiedy sa chlodniejsze noce. Zapiszczy tak ze 2 razy i na tym koniec. :(
Zima pojawial sie kilkanascie razy i zanikal chyba po rozgrzaniu auta.



kamil.wilk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
Kontakt:

Post autor: kamil.wilk » pt sie 25, 2006 16:34

dinus pisze:...
Zima pojawial sie kilkanascie razy i zanikal chyba po rozgrzaniu auta.
Pisk znika jak guma na ślizgającym pasku się rozgrzeje.
Stawiam na pasek.
Koszt niewielki a zmienić warto raz na jakiś czas.
Pozdrawiam



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pt sie 25, 2006 16:43

Moze to byc jakas wskazowka. Na postoju podczas dodawania gazu nic nie piszczy. :(
Czy przy luznym pasku pisk by sie pojawial na postoju?



Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » pt sie 25, 2006 16:45

Grzesiekk1982 pisze:Jedz do tego mechaniora, jeśli sam tego nie robiles.
tak to napewno pasek bo u mine bylo to samo niedawno tylko w mk 2. Wymienilem i spokoj. A co do mechanika, to dasz sobie sam rade, ja sobie poradzilem i to byla pierwsza powazniejsza rzecz ktora robilme SAM przy samochodzi i wszystko gra :D Nic strasznego. A za pasek zaplacilem 16 zl.

[ Dodano: 25 Sie 2006 16:47 ]
dinus pisze:Czy przy luznym pasku pisk by sie pojawial na postoju?
u mnie bylo roznie. Czasami cichutko, a czasami piszczal i zaraz przestawal. Roznie...


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » pt sie 25, 2006 17:25

Danielo85 pisze:dasz sobie sam rade
Zapewne tak, ale dowiedz się jak silno pasek ma być naciągnięty. Tam jest chyba lepszy dostęp niż w moim TDi. Ale czasem się nie oplacz, bo często jest jak z olejem- kupisz--->wymiana gratis.
Danielo85, W MK2 masz pasek wielorowkowy? Nie zwykły klinowy?



Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » pt sie 25, 2006 18:33

Grzesiekk1982 pisze:Danielo85, W MK2 masz pasek wielorowkowy? Nie zwykły klinowy?
Ja u siebie mam klinowy
dinus wygląda to na pasek klinowy.
ale tu posiadacz Golfa mk 3 napisal ze pasek klinowy moze poszedl wiec na tym sie oparlem


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt sie 25, 2006 18:34

O ile dobrze pamietam to pasek napina spręzyna na alternatorze, takze chyba nic wielkiego nie trzeba regulowac. Ale moge sie mylic, musiałbym sprawdzic



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » pt sie 25, 2006 19:54

Tak mnie zastanawia ten pasek, ktory sugerujecie. Jechalem kiedys autem z luznym paskiem jako pasazer i pisk byl caly czas podczas jazdy slyszalny w aucie, bez przerwy, rowniez na postoju.
U mnie jest to jeden, dwa piski, ktore tak nagle gina jak nagle sie pojawiaja. Zawsze ostatni jest taki dluzszy, przeciagajacy, jakby zostawal w tyle. Pisk ten pojawia sie przewaznie kiedy wyjade z drogi osiedlowej na prosta, gdzie auto przyspiesza. Na drodze osiedlowej, gdzie predkosci 20 km/h nie przekraczam tego pisku nie ma. Pojawia sie nagle podczas pierwszych 500 metrow przejechanych, kiedy rozpedzam auto do 60-70km/h.
Pamietam, ze zima, podczas duzych mrozow, pisk potrafil rowniez pojawic sie po przejechaniu 5 km, kiedy auto chyba bylo juz rozgrzane, ale nigdy nie trwal dluzej niz jakas minutke. :/



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 25, 2006 19:57

mowia ze co kilka wymian paska nalerzy zmienic kólko na alternatorze bo inaczej naciagniecie nie pomoze.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 507 gości