[MK3] Czy 1.8 90KM ADZ jest silnikiem kolizyjnym ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Czy 1.8 90KM ADZ jest silnikiem kolizyjnym ???
Czy 1.8 90KM ADZ jest silnikiem kolizyjnym ???
Chodzi o pasek rozrządu a raczej jakie są konsekwencje jego zerwania
[ Dodano: 24 Sie 2006 15:58 ]
Chyba z tym pytaniem będę się musiał udać do serwisu VW bo nie jesteście w stanie w 100% na nie odpowiedzieć
Chodzi o pasek rozrządu a raczej jakie są konsekwencje jego zerwania
[ Dodano: 24 Sie 2006 15:58 ]
Chyba z tym pytaniem będę się musiał udać do serwisu VW bo nie jesteście w stanie w 100% na nie odpowiedzieć
Ostatnio zmieniony czw lis 30, 2006 03:03 przez Cultstyle, łącznie zmieniany 2 razy.
szlapon pisze:mam ten motorek ale jak bedziesz mial pecha to ci w drewnianym kosciele cegla na leb spadnie!!! Moim zdaniem przy zerwaniu paska moze sie kazdy silnik uszkodzic! rozrzad w golfie jes bardzo tani i nie ma go sensu "testowac na zerwania" ( 90 zl, a np. Vectra B 700zl)
Nie mam zamiaru testować ale jak wiadomo paski też pękają i chciał bym wiedzieć czy w takim przypadku jestem tym szczęśliwym pechowcem, czy mam wielkiego pecha. To dosyć ważne.
Zna ktoś budowę ADZ ?
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Sa to silniki bezkolizyjne...pod wzgledem zerwania paska jak i pod kazdym innym wzgledem.... ...lataja jak pszczólki:)...wymiana paska to koszt ok 150zł..wiec ja osbiscie wymieniam go co 40 tys bo po co ryzykowac....a masz pewnosc ze autko nie stanie ci gdzies w drodze
ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
RP 1781 81 86,4 4R 66 Golf II/Jetta 11/87-7/89 si, (kat) Mono-Jetronic 35
ADZ 1781 81 86,4 4R 66 Golf III/Vento, Golf Cabrio 10/94-7/95 si Mono-Motronic MA
Dane ze strony http://vwgolf.pl/index.php?id=danesilnikow1
Skok tłoka i moc taka sama wiec głowica nie jest niżej ani tłok nie idzie wyżej.
Mam zasadę jeżeli nie jestem pewien tego co pisze, to tego nie pisze.
ADZ 1781 81 86,4 4R 66 Golf III/Vento, Golf Cabrio 10/94-7/95 si Mono-Motronic MA
Dane ze strony http://vwgolf.pl/index.php?id=danesilnikow1
Skok tłoka i moc taka sama wiec głowica nie jest niżej ani tłok nie idzie wyżej.
Mam zasadę jeżeli nie jestem pewien tego co pisze, to tego nie pisze.
Był: Golf III, Oldschool'owa Corsa A przedlift i przez chwile Golf II na wąskim
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Obecnie: Grand Espace
SPRZEDAM: SCHOWEK POD AIRBAG I HELLA SILVER MAGIC
Różnica w stopniu sprężania (RP-9:1 ADZ-10:1) to jak myślisz skąd się bierze ?
Stopień kompresji jest wyższy, skok tłoka taki sam więc logiczne że tłoki sa inne. Jeśli tłok nie podjeżdzał by wyżej to i stopień kompresji nie mógł by się zwiększyć przy takim samym skoku.Skok tłoka i moc taka sama wiec głowica nie jest niżej ani tłok nie idzie wyżej.
Mam zasadę jeżeli nie jestem pewien tego co pisze, to tego nie pisze.
Ostatnio zmieniony sob gru 09, 2006 12:45 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości