[MK3 1.8 ABS] Wymiana uszczelki pod glowicą - problemy?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

[MK3 1.8 ABS] Wymiana uszczelki pod glowicą - problemy?

Post autor: Amanda » wt sie 22, 2006 09:57

Muszę wymienić uszczelke pod głowicą - "dymie" do układu chłodzenia, nie da sie przejechać kilku km.
Są jakieś probemy z ta operacją, jakieś, sztuczki, kruczki?
Odkręcać kolektor wydechowy czy tylko odkręcić od kata?
Inne niespodzianki?

=======
Sorry Mod/Admin za niazgodność postu z regulaminem :?
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 10:08 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 22, 2006 10:34

jak ci wiadomo głowicę musisz zdjąc !!!!!najlepiej odkręcić kolektor bo i tak należało by ją (zplanować) przed załozeniem nowej uszczelki tkze ta operacja odbywa się na samej głowicy bez kolektora

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:01 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53a ... c0509.html

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:05 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65b ... ad8c8.html

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:07 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/374 ... b2af7.html

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:20 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c9 ... 3fc5a.html

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:25 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a09 ... 79386.html

[ Dodano: Wto Sie 22, 2006 11:26 ]
trochę materiału ci znalazłem zasada działania jest praktycznie ta sama na każdym silniku !!!! powodzenia



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » wt sie 22, 2006 11:49

Dzięki za dokładne "zobrazowanie" operacji :okej:
Mam również i przeglądałem przytoczone przez Ciebie materialy (książkę w PDFie).
Zasiegnąć chciałem też informacji "nieksiążkowych" - z praktyki czy są jakie sztuczki/niespodzianki/kruczki przy tej "robocie" :food:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sie 22, 2006 12:07

cierpliwość i dokładność !!!!!! :pub:



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw sie 24, 2006 10:31

Popełniłem wczoraj zdjęcie głowicy - nie było wiekszych problemów (małe z odkręceniem od kolektora rury łącznika - 4 sruby- brak dobrego dostepu, ale klucz nasadowy na długiej przedłużce pomógł)
Dziś cdn :food:

[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 10:30 am ]
Już silniczek tyka :okej:
Mam jeszcze jedno pytanko - Czy to normalne że tym silniku wałek rozrzadu jest łożyuskowany/podparty w 4 miejscach?
Licząc od strony koła rozrządu na 4 miejscu na wałku (drugie od końca, pomiedzy 3 i 4 cylindrem) nie mam gniazda podparcia w głowicy - wygląda jakby fabrycznie wyknane

Czy to normalne?
Ostatnio zmieniony czw sie 24, 2006 10:41 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sie 24, 2006 10:33

włek jest podparty w 4 miejscach



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » czw sie 24, 2006 10:40

A więc mogę spać spokojnie :bigok:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 331 gości