[mk2 1,6 benzyna] dlaczego dymi?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2 1,6 benzyna] dlaczego dymi?
Posiadam golfa mk2 z 91r 1,6 benzyna 170.000tys przejechane Ostatnio postanowilem wymienic olej w silniku Pan mechanik poradzil abym zala 100% syntetyk Po kilku dniach eksploatacij zauwazylem ze podczas zapalania moj golfik puszcza dym z rurki Dym ma barwe jasna trzoszke jakby szarawy Dlaczego tak sie dzieje? Czy przyczyna tkwi w zle dobranym oleju?Z gory dziekuje za odpowiedz
life is great
- krzysiek77
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
- Lokalizacja: Wrocław
zlewaj to szybko bo rozszczelnisz silnik. jesli super byl poprzedni wlasciciel to cud jak bylby polsyntetyk. przy tym przebiegu to lalbym tylko mineral. pewnie i u niego kupuiles olej?? poprostu utopiles "troche" grosza na syntetyk i filtr oleju. no i musisz kupic nastepny zestaw czyli olej + filtr
One Man Crew
- grzechu2410nn
- Gadatliwa bestia
- Posty: 506
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
lotos nieeeeeeeeee mobil i castrol to sie liczy nie lotos nie moze tani jest ale czy dobry poczytaj na forum o olejach to sie dowiesz co masz lac , a ten mechanior to chyba był pijany na jedno oko ze polecił ci taki olej Boże co za ludzie sa na tym swiecie
z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic
co do lania oleju... polecam temacik :
http://fc4k.pl/~fux/phpBB2/viewtopic.php?t=629&start=0
http://fc4k.pl/~fux/phpBB2/viewtopic.php?t=629&start=0
One Man Crew
nikt tu nie mowi ze trypel tylko troszke TBN (wogole lepkosc, sklad-tu tylko syntetyczny itd) rozni sie w mineralnym , polsyntetyku (ktory tak naprawde ma dodatkow syntetycznych w ok 25%) a syntetycznym. mozna lac i syntetyk kwestia wyboru. bedziesz mial blask w silniku, wszedzie czysto. tylko nie zdziw sie jak po 500km nagle zgubisz cisnienie oleju bo caly syf zostanie wyplukany z silnika i osadzi sie na smoku od pompy i wszystkich kanalach olejowych.no tak mozna pewnie spuscic olej wyczyscic wszystko i znow bedzie cisnienie.tyle ze na cylindrach bedzie mniejsze bo wyplucze tak samo spod pierscieni osad, pierscienie beda mialy wiekszy luz, zbierajacy nie bedzie tak bral oleju a pozniej bedziemy szukac drugiego silnika. co do takich wartosci jak co ile olej i jaki to mozna odpuscic nawet tabele producenta auta i poczytac tabele producenta ktorego wlewamy olej wtedy bedzie wieksza jasnosc
One Man Crew
Syf nie uszczelnia pierścieni a jak już zalał syntetyka pełnego to trudno, tragedii nie ma skoro silnik ma tylko 170tyś przebiegu. Szansa że coś poważnego się uszkodzi jest niewielka a po wymianie tego oleju będzie mógł pozostać przy full syntetyku co odbije się pozytynie na silniku. A takie dymienie przy odpalaniu wzkazuje na wyrobione uszczelniacze zaworowe.
=-Pinhead-=
- stachmiesz
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 15:36
- Lokalizacja: Sztum
- Kontakt:
w życiu nie zmieniaj minerala na syntetyk. odwrotnie i owszem w każdej chwili. a tak możesz tylko się doszekać wycieków z silnika. syntetyk ci wypłucze i wyjdą nieszczelności. tak a propos to mógłbyś napisać na jakim oleju wczesniej jeździłeś...
tu masz o olejach mineralnych jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
tu masz o olejach mineralnych jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ae31f22c802414e98f345886f572482.1.gif[/img][/url] [url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r2.fodey.com/14ff60388494d4388968e23bb22f2835b.1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości