Post
autor: Amanda » czw sie 24, 2006 10:31
Popełniłem wczoraj zdjęcie głowicy - nie było wiekszych problemów (małe z odkręceniem od kolektora rury łącznika - 4 sruby- brak dobrego dostepu, ale klucz nasadowy na długiej przedłużce pomógł)
Dziś cdn
[ Dodano: Czw Sie 24, 2006 10:30 am ]
Już silniczek tyka
Mam jeszcze jedno pytanko - Czy to normalne że tym silniku wałek rozrzadu jest łożyuskowany/podparty w 4 miejscach?
Licząc od strony koła rozrządu na 4 miejscu na wałku (drugie od końca, pomiedzy 3 i 4 cylindrem) nie mam gniazda podparcia w głowicy - wygląda jakby fabrycznie wyknane
Czy to normalne?
Ostatnio zmieniony czw sie 24, 2006 10:41 przez
Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.
był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG