[MK3] Za wysokie obroty jałowe 1.8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

[MK3] Za wysokie obroty jałowe 1.8 ABS

Post autor: Cefaloid » wt sie 22, 2006 00:30

Silnik 1.8 ABS. Problem występuje od dawna ale nic z tym nie robiłem na razie ale czasem mnie to już wkurza jak mam 2000 obr na biegu jałowym.

Problem jest taki że obroty nie chcą schodzić po przegazowaniu tylko utrzymują się na 1500 - 2000. Jak go przydławię wrzucając bieg i delikatnie popuszczę sprzęgło to go mogę wyhamować do standardowych 800 i na nich zostaje. Generalnie cały ten zakres jest taki że jakbym silnik przydusił to na takich obrotach zostaje na luzie do jakich go zduszę, nie idzie w górę ani w dół". Po przegazowaniu zchodzi do jakichś 1500 - 2000.

Robi tak czasem, niezależnie czy ciepły czy zimny, czy na benzynie czy na LPG.
Zdejmowanie klemy celem wyzerowania procesora wtrysku nic nie daje.

Ktoś ma jakieś sugestie?


Konto usunięte.

mrEd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw sie 03, 2006 23:17
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mrEd » wt sie 22, 2006 01:25

Zaczołbym od przeczyszczenia przepustnicy, lub przynajmniej nasmarowania wszelkich ruchomych jej części preparatem typu: WD40, CX... wszystko jedno! U mnie pomogło. :okej:



Awatar użytkownika
paww18
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 682
Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:37
Lokalizacja: Dolny Slask

Post autor: paww18 » wt sie 22, 2006 09:27

Cefaloid, sprobuj przeczyscic (na probe zmienic) silniczek krokowy. Popatrz czy gdzies nie masz pekniec wezykow podcisnienia (ewentualnie gumowa podstawa wtrysku, etc.) Ja borykam sie z takim samym problemem jak ty ale tylko na gazie i na dodatek jak silnik cieply :/ pomysly mi sie juz koncza (krokowca zmienialem i nic nie dalo), podejzewam ze membrany reduktora (czy jak to sie tam nazywa)od LPG juz szlak powoli trafil i trzeba regenerowac lub kupic nowy reduktor. Ewentualnie podpenij gofera pod VAGa - moze sa jakies bledy... pozdrawiam i zycze rozwiazania problemu


[img]http://img530.imageshack.us/img530/6396/forum2lv0.jpg[/img]
------
ORYGINALNE części i akcesoria do VW !! Zapytaj na priv, ceny niższe niż w ASO !!!!

Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » wt sie 22, 2006 15:05

ja stawiałbym na 'łapanie lewego powietrza' jeśli gumowa podstawa wtrysku jest nieszczelna to czuć gaz w kabinie przy włączeniu nawiewu.podstawa kosztuje około 80zł.miałem ten problem. pozdro


Lubię gdy murzyn bije w kokos

Awatar użytkownika
Pi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt wrz 30, 2005 01:04
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Pi » wt sie 22, 2006 21:04

Niedawno miałem ten problem, nieszczelna poducha wtrysku + pęknięty wężyk podciśnieniowy = ssał lewe powietrze.


[img]http://images37.fotosik.pl/111/1d053f09877e28c9.png[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr sie 23, 2006 09:31

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1af ... 9cf95.html może coś ci to pomorze jak jeszcze nie usunąłes usterki



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » czw sie 24, 2006 08:21

Wszystkie odpowiedzi były pomocne, wężyki podciśnienia ze starości się rozciągły i spadły te podciśnieniowe co idą na dół filtru powietrza. Poza tym umyłem wtryskiwacz, był utaplany mazią powstałą z osadzania się par oleju z odmy. Nasmarowałem ruchome elementy. Przepustnica była czyściutka ale w monowtrysku to raczej ją myje benzyna.

W każdym razie pomogło i jest już git.


Konto usunięte.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości