[MK3 1.6] Uszczelka pod pokrywą zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
007gucio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob lis 12, 2005 19:58
Lokalizacja: Warszawa

[MK3 1.6] Uszczelka pod pokrywą zaworów

Post autor: 007gucio » ndz sie 20, 2006 19:58

Witam!
Puściła mi uszczelka pod pokrywą zaworów, na początku były podcieki minimalne a teraz widze, że pojawiają się krople oleju pod pokrywą!
Czy do wymiany uszczelni wystarczy odkręcić te 4 śruby, założyć nową uszczelkę? Czy też czychają jakieś niespodzianki?

Pozdr.
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 09:29 przez 007gucio, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 20, 2006 20:12

tam nie ma zadnych niespodzianek tylko z nową uszczelką zakłada sie nowy pierścień koło osłony rozrządu i półksiężyc po drugiej stronie głowicy to wszystko powinno być w komplecie



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » ndz sie 20, 2006 20:27

Tak bedzie jeśli jest to uszczelka korkowa, gumowe są już uformowane. Z tym że korkowa to koszt niecałej dyszki a gumowa to około 50 zł. Często pokrywa, zwłaszcza w kilkunastoletnich autach, minimalnie nie pasuje i dobrze jest dać ją na silkion, co prawda nowa uszczelka powinna wystarczyć ale nie zawsze tak jest.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz sie 20, 2006 20:44

masz racje ale to ze czasem sie slimaczy to w zasadzie wina tego co zakłada bo jak zakręca po kolei sruby to tak sie dzieje powinien delikatnie tak jak głowice



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » ndz sie 20, 2006 20:59

racja koledzy dokrecanie z czuciem a uszczelka korkowa ma wieksza tolerancje bo sama sie uklada kosztuje 9 zeta a polksiezyce to jakies grosze

jak juz sciagniesz klawiaturke to zobacz czy ci czasem oring nie podcieka na walku rozrzadu jesli tak to tez go wymien tylko sobie zaponu nie przestaw to wszystko jest proste i nie wymaga wizyty w serwisie :) niespodzianek nie bedzie

powodzenia



Awatar użytkownika
007gucio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob lis 12, 2005 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 007gucio » pn sie 21, 2006 21:00

Dzięki za Wasze wypowiedzi i podpowiedzi :)
Pod koniec tygodnia będe miał wolne to się tym zajme!

[ Dodano: Pon Sie 21, 2006 21:03 ]
kocurxxl pisze:jak juz sciagniesz klawiaturke to zobacz czy ci czasem oring nie podcieka na walku rozrzadu jesli tak to tez go wymien tylko sobie zaponu nie przestaw to wszystko jest proste i nie wymaga wizyty w serwisie niespodzianek nie bedzie
No niestety troche podcieka, bo widać jest ściągając osłone od paska rozrządu :/



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » pn sie 21, 2006 21:25

to go wymien groszowe sprawy :)



Awatar użytkownika
007gucio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob lis 12, 2005 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 007gucio » wt sie 22, 2006 15:16

kocurxxl pisze:to go wymien groszowe sprawy :)
łatwo powiedzieć :hmm: ale sądząc po wypowiedziach można zrobić to samemu! Nie jestem mechanikiem ale też nie jestem NOGA z tej dziedziny :jezor:



Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » wt sie 22, 2006 16:54

007gucio pisze:łatwo powiedzieć ale sądząc po wypowiedziach można zrobić to samemu! Nie jestem mechanikiem ale też nie jestem NOGA z tej dziedziny
to sie nieczaj bo niemaczego sie bac tylko razrzadu nie przestaw
w kazdej madrej ksiazce sa opisy i rysunki co robic jak odkrecac i zakrecac i na co zwracac uwage sciag polsa ksiazke z forum a sam zobaczysz ja to sam robilem i do ksiazki luknalem - wystarczylo

powodzonka!!!



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » wt sie 22, 2006 17:58

007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.


Frakcja Proud Member

Zilly
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43

Post autor: Zilly » wt sie 22, 2006 18:37

juby pisze:
007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.
Ani 4 ani 8 w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby. :bigok:



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » wt sie 22, 2006 18:49

CoX pisze:
juby pisze:
007gucio pisze:wystarczy odkręcić te 4 śruby
Śrub jest 8 4 z przodu, 4 z tyłu. Uszczekla w zależności jaka podchodzi. Od 10 zł do 60 zł.
Ani 4 ani 8 w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby. :bigok:
No racja. W ABU wygląda to jak w AEX


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
007gucio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: sob lis 12, 2005 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 007gucio » czw sie 24, 2006 21:53

a no racja
CoX pisze:w ABU dekiel zaworów jest przykręcony na 3 śruby
w weekend zabieram się za robotę!
kocurxxl pisze:w kazdej madrej ksiazce sa opisy i rysunki co robic jak odkrecac i zakrecac i na co zwracac uwage
tak też zrobię :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 403 gości