[Mk4 1.4 16V] Dzwoni w silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Mk4 1.4 16V] Dzwoni w silniku
Witam!
Przy jeździe z włączoną klimą i jak dodaję gazu przy dużym obciążeniu zaczyna Mi coś dzwonić w silniku nie wiem czy to są zawory czy coś innego, w sumie zawory albo dzwonią albo nie.
Dajcie znać o takich problemach jak ktoś miał, albo wie jak to zrobić.
[/b]
Przy jeździe z włączoną klimą i jak dodaję gazu przy dużym obciążeniu zaczyna Mi coś dzwonić w silniku nie wiem czy to są zawory czy coś innego, w sumie zawory albo dzwonią albo nie.
Dajcie znać o takich problemach jak ktoś miał, albo wie jak to zrobić.
[/b]
Ostatnio zmieniony wt sie 22, 2006 20:41 przez Areks7, łącznie zmieniany 1 raz.
Areks7
A jak mam sprawdzić, które (szklanki) popychacza są do wymiany. Bo w przypadku popychaczy można sprawdzić, które są do wymiany.
A i jeszcze jedno!! Bierze mi olej i wyczytałem, że to może być z powodu za dużego luzu zaworowego.
A może są to uszczelniacze też??
Będę rozbierał silnik w przyszłym tygodniu, więc dlatego pytam
A i jeszcze jedno!! Bierze mi olej i wyczytałem, że to może być z powodu za dużego luzu zaworowego.
A może są to uszczelniacze też??
Będę rozbierał silnik w przyszłym tygodniu, więc dlatego pytam
Areks7
Sporo ostatnio przejechałem ok. 200 km jechałem prawie cały czas A4 z prędkością 130km/h do nawet 180km/h. Spalił mi wtedy (0,5 litra).
No i teraz zastanawiam się, co to może być, jest kilka odp. W najgorszym wypadku „pierścienie” tylko nie wiem czy jak by się sprawdziło ciśnienie sprężanie czy coś by to wykazało.
No i te dzwonienie może jest to powiązanie za duże luzy zaworowe pobierają olej (przeczytałem w książce)
No i teraz zastanawiam się, co to może być, jest kilka odp. W najgorszym wypadku „pierścienie” tylko nie wiem czy jak by się sprawdziło ciśnienie sprężanie czy coś by to wykazało.
No i te dzwonienie może jest to powiązanie za duże luzy zaworowe pobierają olej (przeczytałem w książce)
Areks7
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
A jaki masz przebieg? Ja mam ok 170 tys nalatane. Od nowości bierze olej, raz mniej raz więcej średnio wychodzi ok 2L na 10000 tyś km. Chciałbym to zniwelować ale boje sie kosztów jakie będą mnie czekały przy uszczelniaczach na podróbach zamknąć się można podobno w 1 tyś zł. Daj znać co robisz i gdzie robisz. Musimy sobie radzić z tym problemem grupowoAreks7 pisze:Sporo ostatnio przejechałem ok. 200 km jechałem prawie cały czas A4 z prędkością 130km/h do nawet 180km/h. Spalił mi wtedy (0,5 litra).
No i teraz zastanawiam się, co to może być, jest kilka odp. W najgorszym wypadku „pierścienie” tylko nie wiem czy jak by się sprawdziło ciśnienie sprężanie czy coś by to wykazało.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości