[mk3] szyberdach po raz n-ty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] szyberdach po raz n-ty
temat wrzucam po raz drugi - po raz pierwszy usunięty z powodu braku prefixu ([mk3])
witam
właśnie mam rozbebeszony szyber w celu naprawy, lewą prowadnicę dałem do spawania, odbieram za dwa dni, mam oprócz tego trzy pytanka techniczne do osób, które już to przerabiały:
1. po spawaniu chciałbym dla pewności jeszcze wzmocnić prowadnicę i zastosować dodatkowo poradę obrazkową zamieszczoną na vwgolf.pl - powiedzcie, czego używaliście do zrobienia klamry na lince i drugim końcu prowadnicy?
2. czym smarowaliście kanały szybra? czy np. smar grafitowy będzie OK?
3. mam dodatkowy problem z owiewką - przy wyciąganiu okazało się, że plastiki podtrzymujące ramiona owiewki w jakiś dziwny sposób zostały przygniecione i zmasakrowane przez ślizgi - wobec czego chyba będę musiał w ogóle wyrzucić całą owiewkę - bo teraz gdy owiewka jest wychylona (szyber odsunięty), to ramiona wpadają w dziurki po plastikach i blokuje to jej cały ruch (tzn. nie chowa się gdy najeżdżają na nią ślizgi - ramiona tkwią w otworkach)
z góry dzięki za odpowiedzi.
pozdrawiam
witam
właśnie mam rozbebeszony szyber w celu naprawy, lewą prowadnicę dałem do spawania, odbieram za dwa dni, mam oprócz tego trzy pytanka techniczne do osób, które już to przerabiały:
1. po spawaniu chciałbym dla pewności jeszcze wzmocnić prowadnicę i zastosować dodatkowo poradę obrazkową zamieszczoną na vwgolf.pl - powiedzcie, czego używaliście do zrobienia klamry na lince i drugim końcu prowadnicy?
2. czym smarowaliście kanały szybra? czy np. smar grafitowy będzie OK?
3. mam dodatkowy problem z owiewką - przy wyciąganiu okazało się, że plastiki podtrzymujące ramiona owiewki w jakiś dziwny sposób zostały przygniecione i zmasakrowane przez ślizgi - wobec czego chyba będę musiał w ogóle wyrzucić całą owiewkę - bo teraz gdy owiewka jest wychylona (szyber odsunięty), to ramiona wpadają w dziurki po plastikach i blokuje to jej cały ruch (tzn. nie chowa się gdy najeżdżają na nią ślizgi - ramiona tkwią w otworkach)
z góry dzięki za odpowiedzi.
pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Nie lepiej bylo sie podpiac pod TEN TEMAT? Po co sie powtarzac z tematem? Szukaj, szukaj, szukaj..
Pozdro
Gitner
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
kanałów nie smarujesz- tylko szyny.2. czym smarowaliście kanały szybra? czy np. smar grafitowy będzie OK?
nie wyrzucaj bo bądzie gwizdało cały czas w aucie. spróbuj podoginac pręty.3. mam dodatkowy problem z owiewką - przy wyciąganiu okazało się, że plastiki podtrzymujące ramiona owiewki w jakiś dziwny sposób zostały przygniecione i zmasakrowane przez ślizgi - wobec czego chyba będę musiał w ogóle wyrzucić całą owiewkę - bo teraz gdy owiewka jest wychylona (szyber odsunięty), to ramiona wpadają w dziurki po plastikach i blokuje to jej cały ruch (tzn. nie chowa się gdy najeżdżają na nią ślizgi - ramiona tkwią w otworkach)
co do spawania prowadnicy to nigdy nie byłem do tego przekonany, no ale zobaczymy jak Ci to wyjdzie..
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
dzięki, o to chodziło, źle się wyraziłemdjtom pisze:kanałów nie smarujesz- tylko szyny.
czy masz na myśli, że będzie gwizdało przy odsuniętym szyberku czy w ogóle na okrągło, nawet przy całkowicie zamkniętym? w każdym razie zaraz to sobie jeszcze raz obejrzę, najwyżej unieruchomię na stałe owiewkę w pozycji leżącejnie wyrzucaj bo bądzie gwizdało cały czas w aucie. spróbuj podoginac pręty.
i dlatego pytałem też o dodatkowe wzmocnienieco do spawania prowadnicy to nigdy nie byłem do tego przekonany, no ale zobaczymy jak Ci to wyjdzie..
dzięki za rady, +1 dla Ciebie
cały czas - owiewka wąłsnie to tego słuzy zeby nie gwizdało.czy masz na myśli, że będzie gwizdało przy odsuniętym szyberku czy w ogóle na okrągło, nawet przy całkowicie zamkniętym?
jak masz wyjęte to mozesz przy okazji podłączyc na chwile wiszące pod dachem kanały odpływowe pod sprężarke.
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
próbowałem tak zrobić gdy po raz pierwszy rozebrałem szyber. niestety, rozlazło się w momencie po złożeniu być może coś skiepściłem..konrad03 pisze:Ja w swoim golfie miałem urwaną prawą prowadnice przy szyberdachu. Podnosił mi sie tylko do góry. Naprawiłem tą prowadnicę w ten sposób że nawierciłem dwie dziurki ( w jednej i drugiej części prowadnicy) i do nich wsadziłem zakrzywiony drucik na kleju. Teraz wszystko gra.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 292 gości