[mk3] szyberdach po raz n-ty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

[mk3] szyberdach po raz n-ty

Post autor: adas01 » ndz sie 20, 2006 13:03

temat wrzucam po raz drugi - po raz pierwszy usunięty z powodu braku prefixu ([mk3])

witam
właśnie mam rozbebeszony szyber w celu naprawy, lewą prowadnicę dałem do spawania, odbieram za dwa dni, mam oprócz tego trzy pytanka techniczne do osób, które już to przerabiały:
1. po spawaniu chciałbym dla pewności jeszcze wzmocnić prowadnicę i zastosować dodatkowo poradę obrazkową zamieszczoną na vwgolf.pl - powiedzcie, czego używaliście do zrobienia klamry na lince i drugim końcu prowadnicy?
2. czym smarowaliście kanały szybra? czy np. smar grafitowy będzie OK?
3. mam dodatkowy problem z owiewką - przy wyciąganiu okazało się, że plastiki podtrzymujące ramiona owiewki w jakiś dziwny sposób zostały przygniecione i zmasakrowane przez ślizgi - wobec czego chyba będę musiał w ogóle wyrzucić całą owiewkę - bo teraz gdy owiewka jest wychylona (szyber odsunięty), to ramiona wpadają w dziurki po plastikach i blokuje to jej cały ruch (tzn. nie chowa się gdy najeżdżają na nią ślizgi - ramiona tkwią w otworkach)
z góry dzięki za odpowiedzi.
pozdrawiam



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » ndz sie 20, 2006 13:16

Nie lepiej bylo sie podpiac pod TEN TEMAT? Po co sie powtarzac z tematem? Szukaj, szukaj, szukaj..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz sie 20, 2006 14:39

2. czym smarowaliście kanały szybra? czy np. smar grafitowy będzie OK?
kanałów nie smarujesz- tylko szyny.
3. mam dodatkowy problem z owiewką - przy wyciąganiu okazało się, że plastiki podtrzymujące ramiona owiewki w jakiś dziwny sposób zostały przygniecione i zmasakrowane przez ślizgi - wobec czego chyba będę musiał w ogóle wyrzucić całą owiewkę - bo teraz gdy owiewka jest wychylona (szyber odsunięty), to ramiona wpadają w dziurki po plastikach i blokuje to jej cały ruch (tzn. nie chowa się gdy najeżdżają na nią ślizgi - ramiona tkwią w otworkach)
nie wyrzucaj bo bądzie gwizdało cały czas w aucie. spróbuj podoginac pręty.

co do spawania prowadnicy to nigdy nie byłem do tego przekonany, no ale zobaczymy jak Ci to wyjdzie..


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » ndz sie 20, 2006 15:31

djtom pisze:kanałów nie smarujesz- tylko szyny.
dzięki, o to chodziło, źle się wyraziłem ;)
nie wyrzucaj bo bądzie gwizdało cały czas w aucie. spróbuj podoginac pręty.
czy masz na myśli, że będzie gwizdało przy odsuniętym szyberku czy w ogóle na okrągło, nawet przy całkowicie zamkniętym? w każdym razie zaraz to sobie jeszcze raz obejrzę, najwyżej unieruchomię na stałe owiewkę w pozycji leżącej
co do spawania prowadnicy to nigdy nie byłem do tego przekonany, no ale zobaczymy jak Ci to wyjdzie..
i dlatego pytałem też o dodatkowe wzmocnienie :)

dzięki za rady, +1 dla Ciebie :pub:



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz sie 20, 2006 16:02

czy masz na myśli, że będzie gwizdało przy odsuniętym szyberku czy w ogóle na okrągło, nawet przy całkowicie zamkniętym?
cały czas - owiewka wąłsnie to tego słuzy zeby nie gwizdało.

jak masz wyjęte to mozesz przy okazji podłączyc na chwile wiszące pod dachem kanały odpływowe pod sprężarke.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » ndz sie 20, 2006 16:02

jeżeli chodzi o dodatkowe wzmocnienie to ja zrobiłem to bez spawania i chodzi już rok użylem do tego cienkiej blachy dachowej można ją łatwo wyprofilować a jak już wejdzie w szyny to super się sprawdza to rozwiązanie



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz sie 20, 2006 16:03

czy np. smar grafitowy będzie OK?
raczej tak choc jeszcze lepszy będzie teflonowy, najlepiej w sprayu.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

konrad03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 03, 2006 18:43
Lokalizacja: BOchnia
Kontakt:

Post autor: konrad03 » ndz sie 20, 2006 16:53

Ja w swoim golfie miałem urwaną prawą prowadnice przy szyberdachu. Podnosił mi sie tylko do góry. Naprawiłem tą prowadnicę w ten sposób że nawierciłem dwie dziurki ( w jednej i drugiej części prowadnicy) i do nich wsadziłem zakrzywiony drucik na kleju. Teraz wszystko gra.



Awatar użytkownika
adas01
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 15, 2005 20:13
Lokalizacja: Poznań

Post autor: adas01 » ndz sie 20, 2006 21:13

konrad03 pisze:Ja w swoim golfie miałem urwaną prawą prowadnice przy szyberdachu. Podnosił mi sie tylko do góry. Naprawiłem tą prowadnicę w ten sposób że nawierciłem dwie dziurki ( w jednej i drugiej części prowadnicy) i do nich wsadziłem zakrzywiony drucik na kleju. Teraz wszystko gra.
próbowałem tak zrobić gdy po raz pierwszy rozebrałem szyber. niestety, rozlazło się w momencie po złożeniu :( być może coś skiepściłem..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 292 gości