Urok jakiś?? Co dopiero musiałem wymienić cewkę zapłonową, potem sprzęgło a teraz kolejny problem....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mój Golfik: mk3 '95 1.8i (mono-motronic) silnik: ADZ
Mój problem:
Na jałowym biegu lub przy wciśniętym sprzęgle: gdy dodam gazu (powyżej 2000/min) i puszczę pedał gazu obroty spadają równym tempem do 1600/min i zaczynają pulsować w taki sposób - 1600 - 2000 - 1600 - 2000.. jest takich pulsów około 15-20 i następnie spadają do standardowych ok. 1000/min i jest już dobrze. Gdy znowu dodam gazu jest to samo. Na biegu tego nie uświadczam, ale to też chyba kwestia bezwładności całego silnika (koło zamachowe, skrzynia, itd.).
Drugi dziwny objaw: czasem (częściej gdy silnik jest ciepły) gdy włącze silnik obroty od razu skaczą do 3500/min i dopiero z powrotem spadają do normalnych ok 1000/min (po drodze z pulsami ktore opisalem powyżej).
Co może się dziać? Wybieram się właśnie w dalszą podróż za granicę i nie wiem czy mogę to na razie olać, czy jak najszybciej uderzać do serwisu przed wyjazdem. Dzięki za pomoc!
ps. świece są ok, przewody zapłonowe też, wymieniałem cewkę jakieś 1.5 miesiąca temu, ale to zaczęło sie dziać później. Co do czujników i elektroniki to nie wiem w jakim jest stanie - ostatni raz podłączałem do komputera parę miesięcy temu i nie było żadnych błędów wtedy... wtedy.