problem z KR-ka :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

problem z KR-ka :(

Post autor: Tympac » pt sie 18, 2006 23:17

Witam. Mam pewien problem, zaczal mi stukac zawor o glowice, objaw zbyt wczesnego zaplonu. Jednakze nic z aparatem nie bylo robione, stalo sie to podczas jazdy. Poczatkowo myslalem ze mogl przeskoczyc pasek rozrzadu ale wszystko sprawdzilem i jest ok. Podejrzewalem takze ze mogl sie przestawic jeden z walkow rozrzadu ale slyszalem ze to raczej nie mozliwe. Sprawdzalem hydroregulatory i tez ok. Bylem u mechanika aby posluchal pracy silnika. Stwierdzil ze nie jest to zadne uszkodzenie w stylu zacierajacy sie zawor na prowadnicy itp. Tez mi powiedzial abym patrzal na ustawienie rozrzadu. Jak wspomnialem na wstepie podejrzewalem aparat zaplonowy. Czy to mozliwe aby "zwariowal" i dawal zaplon kiedy mu sie podoba?? Czy wie ktos moze jak utwierdzone sa zebatki laczace lancuszkiem walki rozrzadu (jest tam jakis klin czy cos?)?? Czy moze byc to uszkodzenie zaworu?? Ja juz jestem zalamany, mam nadzieje ze ktos jest w stanie mi pomoc. Biore pod uwage rozne sugestie, wszystko bede sprawdzal. Z gory dzieki i pozdrawiam!


mamo, a co to jest tuning??

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt sie 18, 2006 23:34

prawdopodobnie wypalilo uszczelke pod glowica


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

Post autor: Tympac » pt sie 18, 2006 23:48

jak moge sie upewnic ze to uszczelka??


mamo, a co to jest tuning??

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sie 19, 2006 09:56

Zdejmij głowice.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 10:45

Tympac, ściągnij głowicę i zobacz !!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

Post autor: Tympac » sob sie 19, 2006 15:06

Zapomnialem dodac ze gdy opoznie zaplon to stukanie maleje, czasem zanika. Gdyby przepalil uszczelke to stukalby caly czas i to glosno, w moim przypadku jest to miekki stuk


mamo, a co to jest tuning??

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 15:16

A jesteś pewien że hydrosztosy są ok.??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

Post autor: Tympac » sob sie 19, 2006 15:19

wyglada ze ok. choc juz sie odzywaja, silnik ma zrobione 230tys


mamo, a co to jest tuning??

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 15:25

Może to one?? Raz regulują raz nie .


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

Post autor: Tympac » sob sie 19, 2006 15:41

Mozliwe, bo gdy silnik jest zimny to jest cicho (zaczyna stukac po okolo 1 minucie). Ale jaki ma na to wplyw zaplon?? Przypomne ze stalo sie to podczas jazdy, przyznam sie ze nie sprawdzilem wczesniej stanu oleju i bylo malo....


mamo, a co to jest tuning??

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 15:47

Tympac, ściągni głowice i zobacz tak najlepiej będzie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Tympac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob maja 13, 2006 14:58
Lokalizacja: KIełpino

Post autor: Tympac » sob sie 19, 2006 15:54

Mam zamiar jeszcze sprawdzic kompresje, to powinno stwierdzic czy uszczelka sie przepalila

[ Dodano: 19 Sie 2006 21:30 ]
Mialem zdjeta pokrywe zaworow, podczas krecenia rozrusznikiem tryskal olej z glowicy(jest tam taki maly otwor z przodu glowicy w okolicy 3 cylindra). Czy jest to kanal podajacy olej do hydroregulatorow?? Czy to normalne ze leci olej przy tak niskich obrotach(silnik niebyl zapalany)??


mamo, a co to jest tuning??

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 279 gości