MK III ABD problemy z sonda i czujnikiem temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PIIOTER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw cze 02, 2005 09:28
Lokalizacja: \\//\\//-L-U-B-A-Ń-\\//\\//

MK III ABD problemy z sonda i czujnikiem temperatury

Post autor: PIIOTER » pt sie 18, 2006 07:27

Witam wszystkich i prosze o wskazanie mi drogi naprawy autka i przywrócenia mojego golfika do zdrowa. Podczas jazdy na benzynce silnik podczas przyśpieszania zachowuje sie tak jakby chwilowo tracił moc i konieczne jest wciśnięcie mocnej gazu wtedy na jakiś czas sie poprawia, jednak problem za jakąś chwile znów sie pojawia. Oprócz problemów z tym przyśpieszaniem jest jeszcze jeden na zimnym silniku nie chce odpalać musze go kręcić około trzech razy i wtedy już łapie. Jednak gdy juz zapali obroty są zbyt niskie i dodatkowo nierówne tak wiec zdaża sie iż autko gaśnie. Pojechałem do mechanika podłączyłem pod kompa i wykazało zwarcie w sondzie na plusie, zwarcie w sondzie na masie oraz nieprawidłowe odczyty temperatury z czujnika. Dodam iż gdy juz silnik sie rozgrzeje chodzi równo jednak problem z przyśpieszaniem na benzynce nie znika. Na LPG jest wszystko pracuje równo i jedzie bez zarzutów. Prosze o wskazanie mi przyczyny tego problemu oraz o jakąś recepte jak pozbyć sie tych uciążliwych problemów z góry dziękuje. :D

MK III rok 1992 pojemność 1,4 ABD monowtrysk.
Zmienione juz zostały: filtr paliwa, uszczelka pod wtryskiem, świece, kable WN.


Golf III is great

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt sie 18, 2006 09:25

silnik podczas przyśpieszania zachowuje sie tak jakby chwilowo tracił moc i konieczne jest wciśnięcie mocnej gazu wtedy na jakiś czas sie poprawia,
mam coś podobnego - u mnie silnik reaguje tak jak powinien, tylko z 1-sekundowym opóźnieniem. A jak sie przestawia zapłon ręcznie w ABD? Bo moze bym przyspieszył i 2 stopnie..
Jednak gdy juz zapali obroty są zbyt niskie i dodatkowo nierówne tak wiec zdaża sie iż autko gaśnie.
Krokowiec lub lambda.
Pojechałem do mechanika podłączyłem pod kompa i wykazało zwarcie w sondzie na plusie, zwarcie w sondzie na masie oraz nieprawidłowe odczyty temperatury z czujnika.
Obie rzeczy do wymiany - sonde mozesz kupić un iwersalną za 80 pln (np allegro) , doskonale sie sprawdzają.
Na LPG jest wszystko pracuje równo i jedzie bez zarzutów.
Powiem ci taka tearie jaka niedawno wysnuto podczas wieczornych rozważań na forum w dziale LPG - jak masz LPG to komputer benzynowy adaptuje sie do LPG a "zapomina" o benzynie. Spróbuj zresetować kompa (ujemna klema won na pare minut a potem z 10 minut biegu jałowego) i pojezdzij troche na samej benzynie - zobaczysz czy jest różnica.


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sie 18, 2006 12:41

djtom pisze:Cytat:
Pojechałem do mechanika podłączyłem pod kompa i wykazało zwarcie w sondzie na plusie, zwarcie w sondzie na masie oraz nieprawidłowe odczyty temperatury z czujnika.
Obie rzeczy do wymiany - sonde mozesz kupić un iwersalną za 80 pln (np allegro) , doskonale sie sprawdzają.
Trzebaby sprawdzić ręcznie jeszcze sondę i czujnik - a potem wymiana - bo wszystkie problemy mogą (i pewnie mają) mieć tu źródło


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości