Pytanie o czesci do GOLFa III 1.8 ABS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Pytanie o czesci do GOLFa III 1.8 ABS

Post autor: iles » śr sie 16, 2006 12:13

Witam wszystkich , nie moglem sie doszukac na forum a mam pytania :
1) Jak to jest ze stabilizatorem przednim w golfie ,bo mam wybite gumy od stabilizatora i nie wiem czy wymienia sie same gumy czy trzeba kupic caly stabilizator ?
2) Musze kupic nowe amortyzatory na przod i tyl , najchetniej kompletne . Jakiej
firmy warto kupic nowe amory ? nie mam jakis specjalnych wymagan ale nie chce sportowych amorow ;)
3) Jakiej marki plyn i jaki rodzaj nalezy dolac do zbiorniczka wspomagania aby troche uzupelnic poziom plynu ??

Mam golfa III 1.8 ABS 90 KM



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr sie 16, 2006 12:28

1. wymieniasz łącznik stabilizatora
2.Zdecydowanie Kayaba Monroe lub Bilstein
3.Zależy jaki masz wlany zazwyczaj jest wlany do vw "zielony płyn" wielu producentów go produkuje ja np mam wlany Bilsteina
Ostatnio zmieniony śr sie 16, 2006 12:38 przez harrygo1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr sie 16, 2006 12:33

a tak mniejwiecej jaka moze byc cena tego lacznika ?



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr sie 16, 2006 12:42

ok 30-40zł za pare a wymienisz go sam 2 strony max 1 godzina roboty



Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » śr sie 16, 2006 12:44

oki thx



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr sie 16, 2006 12:48

dzięki za punkcik Pozdrawiam :bigok:



kubi79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 00:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kubi79 » śr sie 16, 2006 13:38

witam
mam podobny problemik musze w identycznym golfie wymienic sportowe zawieszenie ;)
jest mocno obnizone, zolte sprezyny naprwde ciezko sie jezdzi na polskich drogach :(
niestety z powodu finansow musialbym narazie je podniesc wyzej..na amortyzatorach mam 2 nakretki skontrowane na ktorych opiera sie sprezyna..czy regulujac wysokosc tymi nakretkami podniose wyzej samochod czy tylko wyregoluje sztywnosc sprezyny?
z gory dzieki za odpowiedz
pozdrawiam :)

czy jest ktos w stanie mi odpowiedziec? :(



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » śr sie 16, 2006 14:31

kubi79 pisze:egulujac wysokosc tymi nakretkami podniose wyzej samochod czy tylko wyregoluje sztywnosc sprezyny?
regulujesz sobie wysokośc a właściwie obniżenie więc możesz bez problemu go podnieśc do góry



kubi79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 00:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: kubi79 » śr sie 16, 2006 14:53

Dziekuje bardzo o to mi chodzilo :)



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » czw sie 17, 2006 10:48

Przy stabilizatorze są łączniki - na końcach, ucho gumowe przykręcone do wahacza. Trzeba tylko znać średnicę stabilizatora. Prościzna.

Są jeszcze gumy stabilizatora między belką podsilnikową (sankami) a nadwoziem - 2 szt., ok. 10-12 zł sztuka (prawa i lewa). Wmaga to trochę pracy, bo trzeba odkręcić tylną śrubę wahacza, tylną srubę poprzeczki i zluzować nieco przednią, potem odchylić belkę do dołu, wypchnąć stabilizator, wyjąć gumy, włożyć nowe, wepchnąć stabilizator na miejsce (ciupka oleju silikonowego [nie mylić z silnikowym!] genialnie ułatwia sprawę), poskręcać. Trzeba to robić na podniesionym aucie, z kanału, uważać żeby belka nie opadła (podpierać i z czuciem odkręcać przednią śrubę, żeby silnikiem i skrzynią nie zarobić po głowie) i nie przesunąć poprzeczki na mocowaniach.



Awatar użytkownika
iles
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: śr sty 26, 2005 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iles » pt sie 18, 2006 00:12

Dzieki . Musze wymienic te koncowki bo auto jest juz bardzo nerwowe na zakretach ;) . A jezeli chodzi o te gumy stabilizatora miedzy sankami i nadwoziem to czy warto je przy okazji wymienic?? nie mam dostepu do kanalu ,a chce zeby auto bezpiecznie sie prowadzilo



Awatar użytkownika
harrygo1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 719
Rejestracja: sob mar 04, 2006 01:45
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: harrygo1 » pt sie 18, 2006 01:26

iles pisze:A jezeli chodzi o te gumy stabilizatora miedzy sankami i nadwoziem to czy warto je przy okazji wymienic??
Jeśli nie są zużyte i niema luzu na nich to nie ma sensu wymieniać tych gum



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości