250000 i gaz [MK3]
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
250000 i gaz [MK3]
witam!!! mój golfik 1,8 75km ma już natrzaskane 253000 i chcialbym założyc gaz, nie wiem czy to dobry pomysl przy takim przebiegu
jak narazie silnik pracuje bdb, jezeli mozecie to poradzcie, bo nie wiem co zrobic, na benzynie autko nie schodzi ponizej 10litrow, co mnie bardzo boli a jeszcze bardziej kieszeń...
pozreawiam i czekam na jakies posty
jak narazie silnik pracuje bdb, jezeli mozecie to poradzcie, bo nie wiem co zrobic, na benzynie autko nie schodzi ponizej 10litrow, co mnie bardzo boli a jeszcze bardziej kieszeń...
pozreawiam i czekam na jakies posty
Ja np zalożyłem najprostszą instalację bez komputera do MKII 1.8 na jednopunkcie i nie miałem jeszcze z nią problemów. Ale różnie to bywa. Zależy jaki fachowiec.
I było to przy przebiegu ponad 300tys. Zrobiłem na gazie jakieś 60tys i jest nadal ok. Ważne żeby olej był dobry i układ chłodzenia szczelny.
Zainwestuj w dobrą instalacje i oczywiście zbiornik w koło. Ja mam 32l czyli do pełna tankuje jakies 26l. Pali od 7.2(najniżej jak mi się udało zejść na trasie) do prawie 14l. Ale ja mam krótszą skrzynię więc spalanie od razu jest wyższe.
I jak masz czas to pilnuj przy montażu ludzi bo fachowość nie kończy się na dobrej instalacji.
I było to przy przebiegu ponad 300tys. Zrobiłem na gazie jakieś 60tys i jest nadal ok. Ważne żeby olej był dobry i układ chłodzenia szczelny.
Zainwestuj w dobrą instalacje i oczywiście zbiornik w koło. Ja mam 32l czyli do pełna tankuje jakies 26l. Pali od 7.2(najniżej jak mi się udało zejść na trasie) do prawie 14l. Ale ja mam krótszą skrzynię więc spalanie od razu jest wyższe.
I jak masz czas to pilnuj przy montażu ludzi bo fachowość nie kończy się na dobrej instalacji.
ja mam przejechane 260 kkm,a na gazie spisuje sie lepiej niz na beznzynie, spalanie srednio nie przekracza 10 l i to teraz zimą, slyszalem ze gaz w moim autku mogl byc zalozony fabrycznie, jest na to dowod w postaci nalepki pod maską
ps: instalacja NECAM moze ktos cos o niej wie? samochod sprowadzilem z holandii pol roku temu
ps: instalacja NECAM moze ktos cos o niej wie? samochod sprowadzilem z holandii pol roku temu
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
W Warszawie i okolicach w dobrych warsztatach z butlą w kole min:
1. gaźnik 1100-1200 zł
2. jednopunkt: 1500-1600 zł
3. wielopunkt: 1600-1800 zł
Z doświadczenia wiem, że cena gra tu drugorzędną role (nie zawsze wyższa cena świadczy o lepszej jakości warsztatu).
1. gaźnik 1100-1200 zł
2. jednopunkt: 1500-1600 zł
3. wielopunkt: 1600-1800 zł
Z doświadczenia wiem, że cena gra tu drugorzędną role (nie zawsze wyższa cena świadczy o lepszej jakości warsztatu).
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
-
- Nowicjusz
- Posty: 33
- Rejestracja: wt sty 11, 2005 18:31
- Lokalizacja: Środkowe Pomorze
- Kontakt:
RACJA sprawdź ciśnienie tak jak pisze kolega. Najlepiej jedź na kompa-na wykresie Ci wszystko pokaże. Mi też na gazie lepiej chodzi niż na benzynie ale ja mam słabą kompresję na 2 zaworach. Silnik mono 90KM nie jeżdżę wolno i trasa różna. Pali 9,5-10 średnio. Nawet najlepsza instalacja założona przez kiepskich fachowców będzie źle chodzić. Ja mam BRC i w poprzednim aucie (vectra-gaźnik) też BRC miałem. Instalacja naprawdę godna polecenia! Acha do golfa ładuj z sondą. U mnie koszt takiej w koło to 1700zł.skuri pisze:Sprawdz przedewszystkim kompresje jak wszystko jest ok to zakladaj.Tylko dobrej firmy i wdobrym zakladzie czasem lepiej "przeplacic" pare setek niz pozniej wpieprzyc sie w jeszcze wieksze koszta spowodowane uszkodzeniem silnika.
dawniej MK1 1,3 79r., potem: MK3 1,8 92r., MK3 1,6 93r., czasami BMW Compact, szukam MK4 TDI
BRC z Bingo i butla wlolo 42l Stako bez ruznicy czy wielo czy jedno punkt 1900 zł
A co do mocy silnika ja mam 1,8 i morzna powiedziec ze nie czuje jakis wiekszych spatkow mocy przy normalnej jezdzie jedynie gdy go krece pod 5 6 tysiecy to morzna powiedziec ze na tych wysokich ciut czuc ze to nie benzyna ale nie jest to jakas wielka rurznica
pozdrawiam
A co do mocy silnika ja mam 1,8 i morzna powiedziec ze nie czuje jakis wiekszych spatkow mocy przy normalnej jezdzie jedynie gdy go krece pod 5 6 tysiecy to morzna powiedziec ze na tych wysokich ciut czuc ze to nie benzyna ale nie jest to jakas wielka rurznica
pozdrawiam
Golf II Fire&Ice 1,8 RP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości