![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dobrze by było gdybyś miał możliwość porównać pracę swojego silnika z drugim takim samym o podobnym przebiegu w innym mk4 1.4 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tu masz racje, najlepiej porównac z tym samym modelem samochodu (silnika)kiss pisze:Lekkie klekotanie u siebie też zaobserwowałem (przebieg 130 tys.) ale muszę się jakoś specjalnie wsłuchać. Nie jest to tak wyraźne i rażące a już na pewno nikt mnie jeszcze nie zapytał czy to diesel?Myślę że w tym silniku to normalne.
Dobrze by było gdybyś miał możliwość porównać pracę swojego silnika z drugim takim samym o podobnym przebiegu w innym mk4 1.4 16V
Moze to fakt, że narazie po prostu trzeba jeździć. Kurncze nie uśmiecha mi sie wymiana popychaczy - tak jak kolega wyżej napisał 16x 60 = 960 zł + robocizna - sorry ale to juz nie bagatelny wydatek. Tym bardzuiej że ostatnio po 110 000 km padał mi sonda lambda przed katalizatorem. I wybaczcie ale nie ma do IV-ki jej zamiennika (5 żył) i musiałem założyc oryginalna sprowadzona przez serwis WV. Zapłaciłem za nia 570 zł + 35 wymiana. A wiec znowu ponad 600 zł. ale to po prostu musiałem zrobić ponieważ Miałem problemy z obrotami i mocą. A tu póki co nie mam żadnych problemów wiec po co sobie samemu szukać no nie ?Corso pisze:Tak jak wyżej,nie należy się tym przejmować i grzebać niepotrzebnie w silniku tylko jeżdzić,szkoda zdrowia i nerwów,te silniki po prostu tak mają,mój jak zimny to też chodzi troche głośniej
adisb pisze:Chyba sie z tym nie zgodze umnie tez byla do wymiany sonda i za cala diagnostyke + sonde i jej wymiane zapłaciłem 350 zł (na sonde mam gwarancje 1 rok) co do popychaczy jeszcze się nie orientowałemKris99 pisze:I wybaczcie ale nie ma do IV-ki jej zamiennika (5 żył) i musiałem założyc oryginalna sprowadzona przez serwis WV. Zapłaciłem za nia 570 zł + 35 wymiana. A wiec znowu ponad 600 zł.
Kolego a ty to naprawiałeś czy sprzedałeś auto z takim felerem ?sewerynossss pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moja propozycja : do ludzi z nim
Hmm.. I dlatego np. staram się nie kupować samochodu od Polaka. Typowa mentalność. To forum jest do rozwiązywania problemów a nie ich uproszczania. Pozdrawiam.sewerynossss pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moja propozycja : do ludzi z nim
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości