[mk IV] - Benzyniak a chodzi jak disel !!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » czw sie 17, 2006 15:50

Lekkie klekotanie u siebie też zaobserwowałem (przebieg 130 tys.) ale muszę się jakoś specjalnie wsłuchać. Nie jest to tak wyraźne i rażące a już na pewno nikt mnie jeszcze nie zapytał czy to diesel? :) Myślę że w tym silniku to normalne.
Dobrze by było gdybyś miał możliwość porównać pracę swojego silnika z drugim takim samym o podobnym przebiegu w innym mk4 1.4 16V



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw sie 17, 2006 17:09

Ten sam problem ten sam silnik... to chyba nie problem to norma. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » czw sie 17, 2006 18:51

Tak jak wyżej,nie należy się tym przejmować i grzebać niepotrzebnie w silniku tylko jeżdzić,szkoda zdrowia i nerwów,te silniki po prostu tak mają,mój jak zimny to też chodzi troche głośniej



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw sie 17, 2006 21:58

Oczywiście co kto lubi, pewnie że 70 % benzyniaków VW w Polsce klekocze jak dizle, przeważnie te "zadbane" i "godne uwagi" :bigok:


TDPower

Awatar użytkownika
Kris99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 14:17
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Kris99 » pt sie 18, 2006 13:48

kiss pisze:Lekkie klekotanie u siebie też zaobserwowałem (przebieg 130 tys.) ale muszę się jakoś specjalnie wsłuchać. Nie jest to tak wyraźne i rażące a już na pewno nikt mnie jeszcze nie zapytał czy to diesel? :) Myślę że w tym silniku to normalne.
Dobrze by było gdybyś miał możliwość porównać pracę swojego silnika z drugim takim samym o podobnym przebiegu w innym mk4 1.4 16V
Tu masz racje, najlepiej porównac z tym samym modelem samochodu (silnika)

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 13:52 ]
Corso pisze:Tak jak wyżej,nie należy się tym przejmować i grzebać niepotrzebnie w silniku tylko jeżdzić,szkoda zdrowia i nerwów,te silniki po prostu tak mają,mój jak zimny to też chodzi troche głośniej
Moze to fakt, że narazie po prostu trzeba jeździć. Kurncze nie uśmiecha mi sie wymiana popychaczy - tak jak kolega wyżej napisał 16x 60 = 960 zł + robocizna - sorry ale to juz nie bagatelny wydatek. Tym bardzuiej że ostatnio po 110 000 km padał mi sonda lambda przed katalizatorem. I wybaczcie ale nie ma do IV-ki jej zamiennika (5 żył) i musiałem założyc oryginalna sprowadzona przez serwis WV. Zapłaciłem za nia 570 zł + 35 wymiana. A wiec znowu ponad 600 zł. ale to po prostu musiałem zrobić ponieważ Miałem problemy z obrotami i mocą. A tu póki co nie mam żadnych problemów wiec po co sobie samemu szukać no nie ?


Pozdrawiam i dziękuje wszytski mza wymiane pogladów


Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r

Awatar użytkownika
Kris99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 14:17
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Kris99 » pn sie 21, 2006 08:01

adisb pisze:
Kris99 pisze:I wybaczcie ale nie ma do IV-ki jej zamiennika (5 żył) i musiałem założyc oryginalna sprowadzona przez serwis WV. Zapłaciłem za nia 570 zł + 35 wymiana. A wiec znowu ponad 600 zł.
Chyba sie z tym nie zgodze umnie tez byla do wymiany sonda i za cala diagnostyke + sonde i jej wymiane zapłaciłem 350 zł (na sonde mam gwarancje 1 rok) co do popychaczy jeszcze się nie orientowałem

Ok ale o której sondzie mówimy. Jezeli mówisz o sondzie numer 1 (rzad cylindrów I, sonda 1) to jest sonda przed katalizatorem. To jest sonda 5 żylowa a jej oryginalne oznaczenie to: 06A 906 262 AF - ona kosztuje 570-620zl w kazdym sklepie. Mi własnie ona padła. Rozdzwoniłem sie po wielu sklepach motoryzacyjnych szukajac zaiennika tejże sondy, szukałem w necie i nie tylko. NIestety zawsze padała ta sama odpowiedx nie ma obecnie zamiennika do tejże sondy. Potwierdzili mi to równiez serwisanci WV. Nie wiem czy wiesz ale w sklepach maja takie katalogi zamienników, podajesz im oryginalny numer czesci a oni do twojego modelu auta szukaja zamiennika. Do tego modelu samochodu (WV golf IV 1,4 16V silnika AXP nie ma zamiennika na sonde "1".

Natomiast druga w układzie sonda - (rzad cylindrów 1 sonda 2) o numerze oryginalnym - 06A 906 262 AH (za katalizatorem) - do niej jest zamiennik w cenie około 250-250 zł. To jest sonda 4 żyłowa zalożenie to jak wspomnaiłem koszt rzedu 35 zł natomiast diagnostyka opiera sie jedyine na podłaczeniu do komputera (VAG) i tam wywali ci bład - ewentualnie w serwisach czasem maja orpogramowanie ktoro sprawdzi działanie pojedynczej sondy, ale cięzko trafić taki serwis. I tu sie zgodze jezeli Ci padla ta soda to koszt jest taki jak mówisz. Jezeli sie nie zgadzasz to podaj mi numer (strona w necie) sondy (zamiennika) 5 zylowej do tego auta. Inna jeszcze możliwoscia moze byc to ze mechanik wstawił Ci "używkę" czyli sonde wyciągneta z jakiegos auta w szrocie. Z tym tez moge sie zgodzic.
Sorry ale ten temat wałkowałem b.długo. Po prostu nie usmiechało mi sie wyrzucał w błoto 600 stów. Ale jak napisałem niemiałem wyjścia.


Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r

Awatar użytkownika
Kris99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 14:17
Lokalizacja: Sanok

może

Post autor: Kris99 » wt sie 22, 2006 09:04

Może faktycznie jest, nie mam pojęcia. Nie znam cen sond do aut 8 zaworowych. Ale jak mówie sondy sa dopasowywane do konkretnego silnika wiec moze faktycznie do Twojego idzie sonda dużo tańsza. Mało to niekoniecznie musisz miec 2 sondy w układzie. Raczej stosuje sie 1 sonde - szczegolnie w starszych modelach.

I tu wychodzi zasada- im wiecej elektronki tym wiecej problemów


Mój Golf IV 1.4 16V - 2001r

sewerynossss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 22, 2005 20:15
Lokalizacja: net

Post autor: sewerynossss » śr sie 23, 2006 11:47

Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj :rotfl: a propozycja : do ludzi z nim



Awatar użytkownika
Corso
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:18
Lokalizacja: Z nad morza

Post autor: Corso » czw sie 24, 2006 15:02

sewerynossss pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj :rotfl: a propozycja : do ludzi z nim
Kolego a ty to naprawiałeś czy sprzedałeś auto z takim felerem ?



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » czw sie 24, 2006 17:47

sewerynossss pisze:Kolego !
Jak już Ci klekocze to do ludzi z nim.
Te silniki sa bardzo cienkie.
Ja miałem MK4 1,4 16 i jak zaczął klekotać to po 8 miesiącach ssanko oleju mu sie załączyło.
1 LITEREK na 1000 km.moj :rotfl: a propozycja : do ludzi z nim
Hmm.. I dlatego np. staram się nie kupować samochodu od Polaka. Typowa mentalność. To forum jest do rozwiązywania problemów a nie ich uproszczania. Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości