mk2 uklad wydechowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

mk2 uklad wydechowy

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 19:25

witam wszystkich.mam pytanie musze zmienic srodkowy tlumik bo wielka dziura sie szykuje (narazie mala)i juz mi zaczyna pierdziec,ale chce zrobic cos takiego:chce kupic tlumik ultera koncowy a zamiast srodkowego wstawic rure i jestem ciekaw czy ktos z was zrezygnowal juz ze srodkowego jak to sie ma z chalasem w aucie?czy jest spoko?czy lepiej zostawic koncowy seryjny i tylko wtedy zrezygnowac ze srodka bo bedzie za glosno?i jeszcze jak to sie ma z silnikiem czy mu to nie zaszkodzi,katalizator juz w piwnicy ma swoje miejsce.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sie 16, 2006 20:29

odprężysz go = zmulisz na tzw "dole"
góra wykresu może i sie podniesie, ale jak dokładnie to bedzie wyglądało to niestety tylko hamownia Ci powie :)
defacto na miasto lepiej miec dobry "dół", wiec jak zrobisz tak jak napisałeś to żeby uzyskac takie same przyspieszenia bedziesz musiał go krecic wyzej.....
co do hałasu to moze ktos inny sie wypowie, bo ja na to nigdy nie zwracam uwagi, ale głośniej bedzie na pewno!



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » śr sie 16, 2006 20:29

piotr2, ja szykuje taki mod, wywale kata, wywale środkowiec i zostawiam nieźle wypalony tłumik końcowy. Postaram się opisać co i jak jak będzie done :bigok:


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr sie 16, 2006 20:35

juby, widze ze jestes kolejna osobą która ma w dupie osiagi :)

Ale nie martw sie , 90% ludzi wycina sobie co chce z wydechów i wspawuje co chce i gdzie chce, myślać że im wiekszy "przelot" tym lepiej, im szerzej tym lepiej, oraz im mniej tłumików tym lepiej, i wydaje im sie ze ich kombinacje dały z 10 km i ze auto idzie lepiej....ja to sie juz tylko smieje z tego.....otoż żadne z tych 3 stwierdzeń nie jest prawdziwe....pozdrawiam



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 20:40

juby, kiedy to bedziesz robil?sas_gti, rp ma bardzo dobry dól czyli jak go troche"dam wyzej nie zaszkodzi mu"tylko jak napisales czy ogulnie nie strace :-k



Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » śr sie 16, 2006 21:09

pomysł z ostanim tłumnikiem ULTERA to strzał w 10,jakośc tych tłumników jak dla mnie niepodlega żadnej negacji.

Natomiast jeśli chcesz mieć fajny nie męczoncy dzwięk bo taki będzie wstawiając tylko ostatni tłumnik, to zamiast środkowego tłumnika wstaw tłumnik przeltowy, napewno w środku będziesz miał w miare cicho a na zewnątrz miły dla ucha dzwięk. Polecam taką przeróbke gdyż jest ona przetestowana już w kilku golfach i jak do tej pory niebyło problemów z osiągami, zwiększonym spalaniem a tym bardziej głośnym wydechem.Acha i kataliztory zawsze były czyszczone z zawartości.
Co do wypalonego tłumnika, wywalenia kata, tłumnika srodkowego, wstaweienie wypalonego tłumnika, niepolecam tego, miałem doczynienia z takim układem i jednym słowem "tragedia" w środku nie do wytrzymania, zupełne nieporozumienie.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 21:13

gulba pisze:wstaw tłumnik przeltowy
przelotowy?ja mam kata(mialem sama puszka zostala,wstawiona rura w srodek)i jaki zastosowac przelotowy?od innego modelu vw?



Awatar użytkownika
Danielo85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: śr cze 28, 2006 22:05
Lokalizacja: Łęczna
Kontakt:

Post autor: Danielo85 » śr sie 16, 2006 21:57

piotr2 pisze:,katalizator juz w piwnicy ma swoje miejsce.
a jak tak zapytam jesli moge. A co zrobiles z tym katem? Bo mi gosciu w warsztacie powiedzial zeby strumienice wstawic, ale sam nie wiem... Ja to jest u CIebie ?


[img]http://img145.imageshack.us/img145/7367/vwgolfplusercu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 22:03

kata mam w piwnicy lezy w razie godziny "w" a znalazlem stary pusty na szrocie i wstawilem do srodka rure i taki zamontowalem u siebie.a na temat strumiennicy w dziale vw speed ci powiedza,raczej napewno odradza.



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » śr sie 16, 2006 22:09

ja wywaliłem u siebie kata i środkowy i kompletnie nic się nie zmieniło!!
na seryjnym końcowym tłumiku nie widziałem jakielkowiek różnicy, dopiero po modyfikacjach końcowego wydobywający się dźwięk zaczął mi sie podobać

aha i taka porada dla osób potrzebujących kasy i przerabiających wydech:
kata w całości na dobry skup złomu to jeszcze 100,- za niego wpadnie do portfela :bigok:
pozdrawiam

[ Dodano: 16 Sie 2006 22:10 ]
chyba że chcesz mieć charakterystyczne schodzenie z obrotów w stylu WRC to wypruj wkład z kata i wkręć go na pierwotne miejsce


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » śr sie 16, 2006 22:14

sas_gti, ja rozumiem zjawiska falowe, wyliczenie i inne rzeczy. Dlatego pisze że wypróbuje taki mod. Jeśli z autem bedzie gorzej wróce do poprzedniego setupu. A chce chwilowo tak zroić, ponieważ tłumik środkowy ma dziure wielkości pięści a resztki katalizatora leżą w końcowym tłumiku. sas_gti, widze że znasz się na tym, więc co powiesz o strumienicy w miejsce katalizatora?


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 22:19

juby, moja wiedza na temat strumiennicy jest mala ale z tego co czytalem to powiem tak.wszyscy co maja niby chwala bo niechcą sie przyznac ze jest gorzej ale jak im sie uda sprzedac ją to wtedy gadaja ze gow..o daje.a strumiennica zostala stworzona dla silnikow odrzutowych i pomaga ona tylko w pewnym zakresie obrotow a poza tym zakresem tylko psuje podobno.w dziale vw speed kiedys na ten temat baaardzo duzo pisalismy warto poczytac.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » śr sie 16, 2006 22:30

jak bym miał wolne 3 tysie to bym przytulił kompletny wydech supersprinta, od kolektora po samą końcóweczke. A tak pozostaje rzeźba. A nie orientuje się nikt czy np ulter nie ma w ofercie tłumika środkowego do mkII? Bo jak założe asmeta czy inny "zagłuszacz" boje się że auto sporo dB straci.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 22:43

juby, http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php? ... silnik=331 niema srodkowych a koledzy ktory polecacie koncowy?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 306 gości