mk2 uklad wydechowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk2 uklad wydechowy
witam wszystkich.mam pytanie musze zmienic srodkowy tlumik bo wielka dziura sie szykuje (narazie mala)i juz mi zaczyna pierdziec,ale chce zrobic cos takiego:chce kupic tlumik ultera koncowy a zamiast srodkowego wstawic rure i jestem ciekaw czy ktos z was zrezygnowal juz ze srodkowego jak to sie ma z chalasem w aucie?czy jest spoko?czy lepiej zostawic koncowy seryjny i tylko wtedy zrezygnowac ze srodka bo bedzie za glosno?i jeszcze jak to sie ma z silnikiem czy mu to nie zaszkodzi,katalizator juz w piwnicy ma swoje miejsce.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
odprężysz go = zmulisz na tzw "dole"
góra wykresu może i sie podniesie, ale jak dokładnie to bedzie wyglądało to niestety tylko hamownia Ci powie
defacto na miasto lepiej miec dobry "dół", wiec jak zrobisz tak jak napisałeś to żeby uzyskac takie same przyspieszenia bedziesz musiał go krecic wyzej.....
co do hałasu to moze ktos inny sie wypowie, bo ja na to nigdy nie zwracam uwagi, ale głośniej bedzie na pewno!
góra wykresu może i sie podniesie, ale jak dokładnie to bedzie wyglądało to niestety tylko hamownia Ci powie
defacto na miasto lepiej miec dobry "dół", wiec jak zrobisz tak jak napisałeś to żeby uzyskac takie same przyspieszenia bedziesz musiał go krecic wyzej.....
co do hałasu to moze ktos inny sie wypowie, bo ja na to nigdy nie zwracam uwagi, ale głośniej bedzie na pewno!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
juby, widze ze jestes kolejna osobą która ma w dupie osiagi
Ale nie martw sie , 90% ludzi wycina sobie co chce z wydechów i wspawuje co chce i gdzie chce, myślać że im wiekszy "przelot" tym lepiej, im szerzej tym lepiej, oraz im mniej tłumików tym lepiej, i wydaje im sie ze ich kombinacje dały z 10 km i ze auto idzie lepiej....ja to sie juz tylko smieje z tego.....otoż żadne z tych 3 stwierdzeń nie jest prawdziwe....pozdrawiam
Ale nie martw sie , 90% ludzi wycina sobie co chce z wydechów i wspawuje co chce i gdzie chce, myślać że im wiekszy "przelot" tym lepiej, im szerzej tym lepiej, oraz im mniej tłumików tym lepiej, i wydaje im sie ze ich kombinacje dały z 10 km i ze auto idzie lepiej....ja to sie juz tylko smieje z tego.....otoż żadne z tych 3 stwierdzeń nie jest prawdziwe....pozdrawiam
pomysł z ostanim tłumnikiem ULTERA to strzał w 10,jakośc tych tłumników jak dla mnie niepodlega żadnej negacji.
Natomiast jeśli chcesz mieć fajny nie męczoncy dzwięk bo taki będzie wstawiając tylko ostatni tłumnik, to zamiast środkowego tłumnika wstaw tłumnik przeltowy, napewno w środku będziesz miał w miare cicho a na zewnątrz miły dla ucha dzwięk. Polecam taką przeróbke gdyż jest ona przetestowana już w kilku golfach i jak do tej pory niebyło problemów z osiągami, zwiększonym spalaniem a tym bardziej głośnym wydechem.Acha i kataliztory zawsze były czyszczone z zawartości.
Co do wypalonego tłumnika, wywalenia kata, tłumnika srodkowego, wstaweienie wypalonego tłumnika, niepolecam tego, miałem doczynienia z takim układem i jednym słowem "tragedia" w środku nie do wytrzymania, zupełne nieporozumienie.
Natomiast jeśli chcesz mieć fajny nie męczoncy dzwięk bo taki będzie wstawiając tylko ostatni tłumnik, to zamiast środkowego tłumnika wstaw tłumnik przeltowy, napewno w środku będziesz miał w miare cicho a na zewnątrz miły dla ucha dzwięk. Polecam taką przeróbke gdyż jest ona przetestowana już w kilku golfach i jak do tej pory niebyło problemów z osiągami, zwiększonym spalaniem a tym bardziej głośnym wydechem.Acha i kataliztory zawsze były czyszczone z zawartości.
Co do wypalonego tłumnika, wywalenia kata, tłumnika srodkowego, wstaweienie wypalonego tłumnika, niepolecam tego, miałem doczynienia z takim układem i jednym słowem "tragedia" w środku nie do wytrzymania, zupełne nieporozumienie.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
- koonrad
- majster ulepszacz
- Posty: 1048
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
- Lokalizacja: BełchatóVW
- Kontakt:
ja wywaliłem u siebie kata i środkowy i kompletnie nic się nie zmieniło!!
na seryjnym końcowym tłumiku nie widziałem jakielkowiek różnicy, dopiero po modyfikacjach końcowego wydobywający się dźwięk zaczął mi sie podobać
aha i taka porada dla osób potrzebujących kasy i przerabiających wydech:
kata w całości na dobry skup złomu to jeszcze 100,- za niego wpadnie do portfela
pozdrawiam
[ Dodano: 16 Sie 2006 22:10 ]
chyba że chcesz mieć charakterystyczne schodzenie z obrotów w stylu WRC to wypruj wkład z kata i wkręć go na pierwotne miejsce
na seryjnym końcowym tłumiku nie widziałem jakielkowiek różnicy, dopiero po modyfikacjach końcowego wydobywający się dźwięk zaczął mi sie podobać
aha i taka porada dla osób potrzebujących kasy i przerabiających wydech:
kata w całości na dobry skup złomu to jeszcze 100,- za niego wpadnie do portfela
pozdrawiam
[ Dodano: 16 Sie 2006 22:10 ]
chyba że chcesz mieć charakterystyczne schodzenie z obrotów w stylu WRC to wypruj wkład z kata i wkręć go na pierwotne miejsce
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]
sas_gti, ja rozumiem zjawiska falowe, wyliczenie i inne rzeczy. Dlatego pisze że wypróbuje taki mod. Jeśli z autem bedzie gorzej wróce do poprzedniego setupu. A chce chwilowo tak zroić, ponieważ tłumik środkowy ma dziure wielkości pięści a resztki katalizatora leżą w końcowym tłumiku. sas_gti, widze że znasz się na tym, więc co powiesz o strumienicy w miejsce katalizatora?
Frakcja Proud Member
juby, moja wiedza na temat strumiennicy jest mala ale z tego co czytalem to powiem tak.wszyscy co maja niby chwala bo niechcą sie przyznac ze jest gorzej ale jak im sie uda sprzedac ją to wtedy gadaja ze gow..o daje.a strumiennica zostala stworzona dla silnikow odrzutowych i pomaga ona tylko w pewnym zakresie obrotow a poza tym zakresem tylko psuje podobno.w dziale vw speed kiedys na ten temat baaardzo duzo pisalismy warto poczytac.
jak bym miał wolne 3 tysie to bym przytulił kompletny wydech supersprinta, od kolektora po samą końcóweczke. A tak pozostaje rzeźba. A nie orientuje się nikt czy np ulter nie ma w ofercie tłumika środkowego do mkII? Bo jak założe asmeta czy inny "zagłuszacz" boje się że auto sporo dB straci.
Frakcja Proud Member
juby, http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php? ... silnik=331 niema srodkowych a koledzy ktory polecacie koncowy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 306 gości