mk2 za nisko schodza obroty przy zmianie biegow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 20:05

Kand, dzis o pól wolta podnioslem napiecie w pracy na potencjometrze (z prawej na monowtr.)i nie zgasl mi zrobilem kilka rundek po miescie(z rana mi zgasl)ale obroty i tak nisko schodza i po chwili na 800 przy dluzszej zmianie biegu.zapomnialem zabrac miernika do domu aby reszte posprawdzac,jak wyzej napisalem



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 20:25

a jak odpalasz to masz (na ciepłym) coś takiego że tak "kopnie" złapie na sekundkę obroty potem spadną a potem znów wracają?



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 20:34

hmmm zabij ale raczej tak



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 20:39

Miałem to samo ale wiesz co naprawdę samo przestało Jak odłączyłem aku bo mi przeszkadzał i musiałem go na chwilę wyjąć Według mnie to coś z krokowcem albo kompem Ale się nie martw pocieszę Cię mój stary ma Mundka z 2003r i ma to samo i nikt nie wie o co biega



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » śr sie 16, 2006 20:40

U mnie w moim 1,6 gaznik 2ee jest podobnie :
dziwnie odpala (najprawdopodobniej zle ustawiony zaplon)
przy zmianie biegow a dokladniej redukcji obroty spadaja bardzo nisko do tego stopnia ze samochod bardzo czesto w tym momecie gasnie... Do tego slychac w tym momecie ze spada ladowanie bo trzeszcza glosniki ktore sa podpiete pod wzmacniacz...

Nie wiem czy to przewody podcisnieniowe czy zaplon(kopulka palec swiece i przewody sa nowe) Planuje jeszcze wymienic filtr paliwa i wyczyscic bak z wody lub ew smieci)
Moze doradzicie co jeszcze mozna sprawdzic??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 20:43

zbikq pisze:dziwnie odpala (najprawdopodobniej zle ustawiony zaplon)
najperw ustaw zapłon



Awatar użytkownika
zbikq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 13:50
Lokalizacja: Bytom - Miechowice
Kontakt:

Post autor: zbikq » śr sie 16, 2006 20:51

Jutro mam to w planie i wymiane przewodow podcisnieniowych i zobacze czy da rade.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=136901][b]Mój MK3 Variant[/b][/url] wszystko będę dodawał na na 1 stronie

[b]Mobil: President JFK II + Sirio Sg-Cb 1400[/b]
Szerokości :)


To czysty Hardcore brudne ulice jak całe państwo, dlatego KRZYCZĘ......

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 20:53

Kand pisze:coś z krokowcem albo kompem
krokowca podmienialem i to samo,kompa rozbieralem sprawdzalem czy niema zimnych lutow albo czegos zasniedzialego(zielonego)i tez byl ok.niewiem czy to nie sa objawy ze dostaje za malo paliwa po zamknieciu przepustnicy?masz noge na gazie raptem puszczas i zanim zajazy krokowiec aby podniesc obroty to mija ta chwila,postawie go na burzy na górce moze piorun jebnie w niego i cos zaskoczy wkoncu.



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 20:56

piotr2 pisze: dostaje za malo paliwa po zamknieciu przepustnicy
DOKŁADNIE o tym myślałem

[ Dodano: 16 Sie 2006 21:00 ]
słuchaj a może zapłon masz lekko przestawiony



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 21:07

pierwsza zecza pojechalem sprawdzic zaplon na lampe a ile powiniec mic stopni wyprzedzenia rp moze pupa mechanik sprawdzal?



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 21:07

6 stopni

[ Dodano: 16 Sie 2006 21:07 ]
ale ja ustawiam na słuch



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » śr sie 16, 2006 21:16

piotr2 pisze:czy to nie sa objawy ze dostaje za malo paliwa po zamknieciu przepustnicy?

jak puszczas noge z gazu to nic paliwa nie dostaje bo brak podcisnienia w kolektorze od tego jest krokowiec aby zatrzymac silnik na wolnych obrotach



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr sie 16, 2006 21:17

na sluch,male ryzyko moim zdaniem.malucha tak ustawialem i prawda chodzil lepiej jak na lampe,ok. jutro pojade sprawdzic ile mam stopni wyprzedzenia ale przed warsztatem ustawie na sluch jesli bedzie lepiej zostawie i sprawdze tylko ile ma wyprzedzenia dla spokoju,czy nie za duzo czy za malo,jesli na sluch nie pomoze ustawie 6st. i zobacze.

[ Dodano: Sro Sie 16, 2006 21:22 ]
jeszcze jutro sprawdze jak dodam gazu i puszcze oczywiscie obroty spadna i po chwili urosna i czy w tym momencie tak krokowiec regulije obrotami czy on stoi w miejscu i silnik sam tak pracuje(wachaniecie obrotami)



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » śr sie 16, 2006 21:24

na początku ustaw rozrząd na znaki potem zdejmi kopułke z rozdzielacza poluzuj rozdzielacz na nim (na obwodzie tego pierścienia co nachodzi na niego kopułka) jest taka kreska i na palcu też powinna być kreska ( na oryginalnym jest ) Ustaw tak rozdzielacz aby kreski się pokrywały wtedy masz kąt 0 stopni i zaczynasz na słuch ustawiać Tak lepiej bo masz jakis punkt odniesienia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 282 gości