Co myślicie na temat stanu silnika...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Co myślicie na temat stanu silnika...

Post autor: ck » sob sty 29, 2005 08:16

........dzisiaj o godz.6.00 poszedłem odpalić swojego diesla.Noc była najmroźniejsza tej zimy(-16st.C).Autko stało całą noc pod chmurką.Podgrzałem dwa razy świece do cyknięcia.Przekręcam kluczyk(bez gazu) i co?..........PALI!!!!!!!!!!!!!Fakt,że musiałem go troszkę dłużej przytrzymać podczas odpalania,ale myślę,że i tak jest dobrze jak na swój wiek i przebieg.Co o tym myślicie,czy mogę być spokojny o swojego dieselka.Proszę o Wasze komentarze.Dzięki



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob sty 29, 2005 10:59

Skoro przy takim mrozie odpalił bez żadnych problemów to będziesz nim jeździł długo.



hektopaskal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hektopaskal » sob sty 29, 2005 16:21

ladnie :)

moja Cytryna AX 1.5D pewnie odpaliaby po 6 razie po nocy na takim mrozie :crazy: jesli wogole...
w sumie od czego zalezy odpalanie Diesli na mrozie? swiece zarowe to wiem, ale co jeszcze?



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob sty 29, 2005 20:04

hektopaskal pisze:ladnie :)

moja Cytryna AX 1.5D pewnie odpaliaby po 6 razie po nocy na takim mrozie :crazy: jesli wogole...
w sumie od czego zalezy odpalanie Diesli na mrozie? swiece zarowe to wiem, ale co jeszcze?
Ciśnienie sprężania, wtryski, akumulator, paliwo !!!!!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

hektopaskal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hektopaskal » sob sty 29, 2005 20:40

akumulator mniej wiecej roczny, 2 miesiace temu dobrze naladowany(rozrusznik ladnie kreci). czyli to pewnie wtryski... co mozna zrobic z cisnieniem sprezania?
btw. teraz przy -10*C zapalil za drugim razem(raz po ok.15s), ale baaardzo nierowno pracowal.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob sty 29, 2005 21:07

Aby poprawić ciśnienie to np. pierścienie albo panewki.
Kiedy sprawdzałeś wtryski?


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
nawrotvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: śr sty 19, 2005 23:39
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: nawrotvw » sob sty 29, 2005 21:44

A ja kupiłem T-4 2,4 diesla 2 tygodnie temu z przebiegiem 290 000 i zimno czy nie zimno, na dworzu czy w garażu, to pali na dotyk bez ssania i równiutko chodzi. To jest klasa. :pub:



hektopaskal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hektopaskal » sob sty 29, 2005 23:06

nie sprawdzalem, mam ten samochod pozyczony na kilka miesiecy, wiec nie chce w niego pakowac kasy. ewentualna naprawa wtryskow i poprawy cisnienia ile mniej wiecej moglaby kosztowac?



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn sty 31, 2005 04:50

taz pisze:Skoro przy takim mrozie odpalił bez żadnych problemów to będziesz nim jeździł długo.
Mam nadzieję,że tak faktycznie będzie.Kiedy go zwiozłem trzy lata temu to nic przy nim nie robiłem tzn.nie wymieniałem świec,ani wtrysków i aż sam się dziwie że tak długo śmiga na tym sprzęcie i oby jak najdłużej,a od zwózki przejechałem 70tys.km.Dziwię się ponieważ jest to mój pierwszy diesel,a wczesniej jeżdziłem benzyniakami i np. świece musiałem wymieniać co 10tys.km.Ile można przejechać na komplecie świec i wtrysków w dieslu i po czym poznać,że to się już nadaje do wymiany?



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw lut 10, 2005 21:34

Niech ślak zwali ;) za wcześnie się pochwaliłem.Padły świeczki.Wymieniłem wszystkie cztery,tylko coś mi inaczej teraz pali tzn.Przedtem przy minus 10 palił na cyk,natomiast teraz muszę go kręcić 3sekundy dłużej,żeby załapał.Gdybym go tak po odpaleniu zgasił i znowu odpalił to wtedy załapie na cyk.Akumulator sprawny.Co to może być,czy ktoś wie?



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lut 10, 2005 22:37

tylko pogatulować takiego silniczka :pub:


Obrazek

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » czw lut 10, 2005 22:43

Quatro7 pisze:tylko pogatulować takiego silniczka :pub:
Dzieki,tylko dlaczago muszę nim kręcić dłużej żeby załapał



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt lut 11, 2005 14:15

O matko, czary, samochód zapalił!!!!Przecież to takie niezwykłe!!!!
A tak na poważnie: rodzice mieli kiedyś dużego fiata, przy przebiegu około 130.000 km i parkowaniu czasem przez tydzień zapalał w największe mrozy od pierwszego kręcenia. Teraz mają poloneza, około 150.000 km, LPG, wtrysk i jest to samo, żadnych problemów!!!
Więc co niezwykłego jest w tym, że mk2 też zapala???


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pt lut 11, 2005 16:25

Ja miałem VW Polo 1.3D z wyjechanym tulejowanym silnikiem, gdzie ciśnienie miał takie co najlepszy benzyniak, jeździłem na oleju opałowym palił byle jak, gdy przyszły mrozy tak do -5 to jak Cię mogę odpalił natomiast przy -15 wyładowałem cały akumulator (72Ah) ale zapalił! Więc w czym problem. Dobry Diesel nawet przy -30 odpali jeżeli ma odpowiednie ciśnienie, dobre wtryski i akumulator!


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 355 gości