Co myślicie na temat stanu silnika...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Co myślicie na temat stanu silnika...
........dzisiaj o godz.6.00 poszedłem odpalić swojego diesla.Noc była najmroźniejsza tej zimy(-16st.C).Autko stało całą noc pod chmurką.Podgrzałem dwa razy świece do cyknięcia.Przekręcam kluczyk(bez gazu) i co?..........PALI!!!!!!!!!!!!!Fakt,że musiałem go troszkę dłużej przytrzymać podczas odpalania,ale myślę,że i tak jest dobrze jak na swój wiek i przebieg.Co o tym myślicie,czy mogę być spokojny o swojego dieselka.Proszę o Wasze komentarze.Dzięki
-
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
- Lokalizacja: Białystok
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ciśnienie sprężania, wtryski, akumulator, paliwo !!!!!hektopaskal pisze:ladnie
moja Cytryna AX 1.5D pewnie odpaliaby po 6 razie po nocy na takim mrozie jesli wogole...
w sumie od czego zalezy odpalanie Diesli na mrozie? swiece zarowe to wiem, ale co jeszcze?
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
-
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
- Lokalizacja: Białystok
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 64
- Rejestracja: wt gru 21, 2004 15:15
- Lokalizacja: Białystok
Mam nadzieję,że tak faktycznie będzie.Kiedy go zwiozłem trzy lata temu to nic przy nim nie robiłem tzn.nie wymieniałem świec,ani wtrysków i aż sam się dziwie że tak długo śmiga na tym sprzęcie i oby jak najdłużej,a od zwózki przejechałem 70tys.km.Dziwię się ponieważ jest to mój pierwszy diesel,a wczesniej jeżdziłem benzyniakami i np. świece musiałem wymieniać co 10tys.km.Ile można przejechać na komplecie świec i wtrysków w dieslu i po czym poznać,że to się już nadaje do wymiany?taz pisze:Skoro przy takim mrozie odpalił bez żadnych problemów to będziesz nim jeździł długo.
Niech ślak zwali za wcześnie się pochwaliłem.Padły świeczki.Wymieniłem wszystkie cztery,tylko coś mi inaczej teraz pali tzn.Przedtem przy minus 10 palił na cyk,natomiast teraz muszę go kręcić 3sekundy dłużej,żeby załapał.Gdybym go tak po odpaleniu zgasił i znowu odpalił to wtedy załapie na cyk.Akumulator sprawny.Co to może być,czy ktoś wie?
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
O matko, czary, samochód zapalił!!!!Przecież to takie niezwykłe!!!!
A tak na poważnie: rodzice mieli kiedyś dużego fiata, przy przebiegu około 130.000 km i parkowaniu czasem przez tydzień zapalał w największe mrozy od pierwszego kręcenia. Teraz mają poloneza, około 150.000 km, LPG, wtrysk i jest to samo, żadnych problemów!!!
Więc co niezwykłego jest w tym, że mk2 też zapala???
A tak na poważnie: rodzice mieli kiedyś dużego fiata, przy przebiegu około 130.000 km i parkowaniu czasem przez tydzień zapalał w największe mrozy od pierwszego kręcenia. Teraz mają poloneza, około 150.000 km, LPG, wtrysk i jest to samo, żadnych problemów!!!
Więc co niezwykłego jest w tym, że mk2 też zapala???
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ja miałem VW Polo 1.3D z wyjechanym tulejowanym silnikiem, gdzie ciśnienie miał takie co najlepszy benzyniak, jeździłem na oleju opałowym palił byle jak, gdy przyszły mrozy tak do -5 to jak Cię mogę odpalił natomiast przy -15 wyładowałem cały akumulator (72Ah) ale zapalił! Więc w czym problem. Dobry Diesel nawet przy -30 odpali jeżeli ma odpowiednie ciśnienie, dobre wtryski i akumulator!
Volskwagen - Das Auto.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 355 gości