Lampka oleju MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Lampka oleju MK3
Mam problem na poczatku po odpaleniu stacyjki nie uruchamiajac silnika paila sie na stale lampka oelju
Dzis przekrecam stacyjke i mruga dolalem oleju tam zeby bylo wystarczajaca na bagnecie. Po odpaleniu silnika gasnie. Chodzi mi o to czy ta lampka po przekreceniu stacyjki ma sie swiecic na stale czy mrugac
Dzis przekrecam stacyjke i mruga dolalem oleju tam zeby bylo wystarczajaca na bagnecie. Po odpaleniu silnika gasnie. Chodzi mi o to czy ta lampka po przekreceniu stacyjki ma sie swiecic na stale czy mrugac
- zamioculcas
- Użytkownik
- Posty: 253
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
Najprawdopodobniej masz przerwę w obwodzie brązowego czujnika ciśnienia oleju. On ma zwierać do masy kiedy nie ma ciśnienia. Ty masz przerwę w obwodzie jakby ciśnienie było więc sygnalizuje na zgaszonym silniku że masz cos nie tak.GW24 pisze:Zgadza sie to jest benzyna wczesniej przed odpaleniem na stale swiecila a teraz miga
Zdejm z niego kabel podłącz do masy. Jak kabel jest dobry to powinien już nie migać na zgaszonym a migaż na odpalonym. To byłby znak że czujnik nie działa. Jak to nic nie da to kabel przerwany.
Konto usunięte.
- zamioculcas
- Użytkownik
- Posty: 253
- Rejestracja: pn lip 10, 2006 14:42
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Moło tego, jeśli masz dwa czujniki oleju to ten drugi po zmasowaniu na stałe kabla lub sklejeniu styków tak właśnie się zachowuje. Wtedy nie dowiez się że powyżej 2000 obr. nie masz wymaganego smarowania 1,8 bar na przykład.Cefaloid pisze:Najprawdopodobniej masz przerwę w obwodzie brązowego czujnika ciśnienia oleju. On ma zwierać do masy kiedy nie ma ciśnienia. Ty masz przerwę w obwodzie jakby ciśnienie było więc sygnalizuje na zgaszonym silniku że masz cos nie tak.
Zdejm z niego kabel podłącz do masy. Jak kabel jest dobry to powinien już nie migać na zgaszonym a migaż na odpalonym. To byłby znak że czujnik nie działa. Jak to nic nie da to kabel przerwany.
Tak, o tym zapomniałem a to też da taki efekt. Ten drugi czujnik, biały (ew czarny), powinien zwierać gdy jest odpowiednie ciśnienie a więc działa odwrotnie jak brązowy (ew niebieski). Innymi słowy miganie kontrolki oleju na zgaszonym silniku ostrzega o wykrytej awarii w układzie kontroli ciśnienia oleju. Odepnij kabel od białego i tak go zostaw, odepnij od brązowego i zapnij do masy. Powinno nie migać jak kable nie poprzerywane. Teraz kolejno zapinaj czujniki i wyłapiesz który to winny.wojtas_GT pisze: Moło tego, jeśli masz dwa czujniki oleju to ten drugi po zmasowaniu na stałe kabla lub sklejeniu styków tak właśnie się zachowuje. Wtedy nie dowiez się że powyżej 2000 obr. nie masz wymaganego smarowania 1,8 bar na przykład.
Konto usunięte.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 134 gości