Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
ja mialem ten sam na poczatku i do kasowania bledow, odczytow lice sie sprawdzal. dzialal z polskim vagiem i vag com. mam go do dzisiaj.
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
a logi można nim przeprowadzić? a pod vag 311.2, vag 409.1 działa??
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
takkarklima pisze:a logi można nim przeprowadzić? a pod vag 311.2, vag 409.1 działa??
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 20:37
- Lokalizacja: Krośnice
-
- Użytkownik
- Posty: 386
- Rejestracja: ndz cze 13, 2010 11:05
- Lokalizacja: Wyszków
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Bodziu143742, to w końcu 32bity czy 64? Bo raz piszesz tak a raz inaczej. Pod 32 powinien chodzić a pod 64 nie będzie. Jak chcesz na 64 to musisz zrobić np virtual xp i wtedy bez problemu będzie. Sam mam tak u siebie
VCDS, VAG K+CAN COMMANDER, VAG-COM, OP-COM
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 20:37
- Lokalizacja: Krośnice
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
to vcds lite i bedzie latac na tym kabelkuBodziu143742 pisze:ok sorki mam 64 bity
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: ndz sie 16, 2009 10:23
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
witam planuje zakupu skanera vag 5053.kolega zakupił teraz vag dominator 370zł w carfoourze podpielismy go do auta MKIV 99r i za kazdym razem pyta czy auto posiada can czy jest bez canu?jak to rozpoznac jakie auto ma can a jakie nie??W instrukcji pisze ze jesli masz auto po 2003r to jest can a jesli przed tym rokiem to wybrac opcje bez Can
Zakupie MK IV w dieslu ładnego i zadbanego.
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
mk4 nie mialy canu nigdy. Tu nie chodzi o rok pordukcji tylko od kiedy pordukowane. mk4 pierwszy wyszedl w 1997 roku i nie mial cana wiec i ten zakupiony lezak w salonie wyprodukowany na tasmie powiedzmy w 2007 tez nie bedzi emial canu bo to nadal golf 4. Jesli kupisz golfa 5 z 2003 roku czy tam 2004 roku to bedzie mial can.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
mam kabel z tej aukcji:
http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 71194.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak, wiem nie jest to szczyt techniki ale miał byc to pierwszy tego typu sprzęt, którym chciałem tylko skasować kontrolke poduszki. Zaświeciła się na skutek rozłączenia kostki pod siedzeniem.
Nie wiem za bardzo o co chodzi z tymi liniami K, can kkl i inne cuda wianki, więc pytam bo żadnego zestawienia o tym nie spotkałem a jedynie co to wypowiedzi na forach, które są nie rzadko sprzeczne.
Na aukcji sprzedawca pisze, że obsługuje VW od 1990 do 2004 roku. No i taki też samochód mam - golf v 2004 1,9 tdi. No i rozczarowanie bo nie działa.
Na płycie dołączył jakieś programy VWTool, w sieci znalazłem polski vag i jeszcze kilka innych z tej płyty próbowałem uruchomić i żaden nie łączy się z samochodem. Następuje próba łączenia i lipa.
Czy tym szajsem można jednak coś ugrać? Kwestia programu, przeróbki kabla, cokolwiek?
Ewentualnie wykorzystać go do peugeota 307, bo taki też mam.
http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 71194.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak, wiem nie jest to szczyt techniki ale miał byc to pierwszy tego typu sprzęt, którym chciałem tylko skasować kontrolke poduszki. Zaświeciła się na skutek rozłączenia kostki pod siedzeniem.
Nie wiem za bardzo o co chodzi z tymi liniami K, can kkl i inne cuda wianki, więc pytam bo żadnego zestawienia o tym nie spotkałem a jedynie co to wypowiedzi na forach, które są nie rzadko sprzeczne.
Na aukcji sprzedawca pisze, że obsługuje VW od 1990 do 2004 roku. No i taki też samochód mam - golf v 2004 1,9 tdi. No i rozczarowanie bo nie działa.
Na płycie dołączył jakieś programy VWTool, w sieci znalazłem polski vag i jeszcze kilka innych z tej płyty próbowałem uruchomić i żaden nie łączy się z samochodem. Następuje próba łączenia i lipa.
Czy tym szajsem można jednak coś ugrać? Kwestia programu, przeróbki kabla, cokolwiek?
Ewentualnie wykorzystać go do peugeota 307, bo taki też mam.
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Jeśli wgrałeś dobrze sterowniki,gniazdo diagnostyczne jest ok,to golfa powinien obsłużyć bez problemu.Ewentualnie poszukaj Vag 311.2 jeśli masz 32 bitowy system,lub VCDS Lite jeśli 64 bitowy.O Peugeocie zapomnij tym kablem.
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
A czy podłączając to coś można uszkodzić auto?
Tak jak mówiłem, nie mogłem się połączyć a dziś próbuje odpalić samochód i lamki mrógają, dzieją się dziwne rzeczy tj. strzela przekaźnik ale rozrusznik nie drgnie. Generalnie nic wielkego tym kablem nie robiłem bo tylko podłączyłem go do gniazda i do komputera, odpaliłem program i nie połączył się. Czyżby zbieg okoliczniści czy rozsypałem coś w samochodzie tym podłączeniem?
Tak jak mówiłem, nie mogłem się połączyć a dziś próbuje odpalić samochód i lamki mrógają, dzieją się dziwne rzeczy tj. strzela przekaźnik ale rozrusznik nie drgnie. Generalnie nic wielkego tym kablem nie robiłem bo tylko podłączyłem go do gniazda i do komputera, odpaliłem program i nie połączył się. Czyżby zbieg okoliczniści czy rozsypałem coś w samochodzie tym podłączeniem?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Teraz tak patrze masz golfa V,to tym kabelkiem nic nie zrobisz.Generalnie samym podłączeniem nie powinno się nic uszkodzić.Akumulator masz naładowany?
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
To co w takim razie kupić do piątki? Priorytetem jest skasowanie tej kontrolki i może kiedyś coś w w rodzaju podglądania podstawowych funkcji. Żadnych fajerwerków i dogłębnej analizy. Coś najtańszego i najprostszego na początek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 99 gości