[Mk3 tdi] Problem z termostatem czy czujnikiem teperatury???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pikus, z Twojej odpowiedzi mozna wywnioskowac ze 80 w trasie to norma (teraz jest lato) Czyli mam rozumiec ze w zime przy duzych predkosciach silnik bedize mial jeszcze ponizej 80? BZDURA, jak masz cos walniete to w rzeczywistosci tak bedzie. Zauważ że termostat nie otwiera sie na maxa przy 87 stopniach, to jest temp otwarcia poczatkowego, on otwiera sie na fulla przy bodajze 102 stopniach. Przy 90 stopniach masz duzy obieg ale skrecony tak ze powinien trzymac 90 stopni. Nie wiem juz jak to argumentowac. Moze zrobimy ankiete? JAKA TEMP MA TWOJ GOLF To wtedy sie przekonasz...
Pozdrawiam
dzikgtc
dzikgtc
to zle rozumisz. Ja nie powiedzialem ze tem. w zime spadnie ponizej. Gdyby tak bylo jak mowisz to ludzie w zime nie kaladaliby kartonow przed chlodnice. NIe mam zamiru sie wiecej z Toba sprzeczac, to jest ostatni post wtym temacie kierowany do Ciebie. Ty masz swoje racje a ja swoje.dzikgtc pisze:Pikus, z Twojej odpowiedzi mozna wywnioskowac ze 80 w trasie to norma (teraz jest lato) Czyli mam rozumiec ze w zime przy duzych predkosciach silnik bedize mial jeszcze ponizej 80? BZDURA, jak masz cos walniete to w rzeczywistosci tak bedzie. Zauważ że termostat nie otwiera sie na maxa przy 87 stopniach, to jest temp otwarcia poczatkowego, on otwiera sie na fulla przy bodajze 102 stopniach. Przy 90 stopniach masz duzy obieg ale skrecony tak ze powinien trzymac 90 stopni. Nie wiem juz jak to argumentowac. Moze zrobimy ankiete? JAKA TEMP MA TWOJ GOLF To wtedy sie przekonasz...
-
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 20:41
- Lokalizacja: roztocze
- Kontakt:
nie bedzie mniejsza bo jak bedzie wyplywal plyn z silnika chlodniejszy niz temp. otwarcia to on sie zamknie i pusci wtedy jak wzrosnie do temp. otwarcia i tak w kolo i wten oto sposob temp. na termometrze powinna sie pokrywac +/- z temp otwarcia termostatu a czujnik temp jest zaraz przed termostatem wiec powinien wskazywac jego temp otwarcia chyba ze na postoju chlodnica niewyrabia i w tedy temp rosnie do takiej temp jaka ma wlacznik od wentylatoradzikgtc pisze:Pikus, z Twojej odpowiedzi mozna wywnioskowac ze 80 w trasie to norma (teraz jest lato) Czyli mam rozumiec ze w zime przy duzych predkosciach silnik bedize mial jeszcze ponizej 80? BZDURA
tyle teoria
a zycie?
- janek822
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
- Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
- Kontakt:
No i wszystko jasne, sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i jest lekko ciełpawy a wentylator sie wogóle nie załancza na postoju nawet jakby silnik chodził pół dnia. Jutro przelew to jade po nowy termostat, poduszke pod silnik, i pare innych gratów.
chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)
Tak czytam temat i dochodzę do wniosku, że u mnie chyba też termostat do wymiany...
Zweryfikujcie:
Jak jadę, to mam około 75-80 stopni, dopiero w korkach dochodzi do około 90-95 i włącza się wentylator, który wyłącza się przy 90 stopniach. Tak pewnie nie ma być?
Zweryfikujcie:
Jak jadę, to mam około 75-80 stopni, dopiero w korkach dochodzi do około 90-95 i włącza się wentylator, który wyłącza się przy 90 stopniach. Tak pewnie nie ma być?
[img]http://images37.fotosik.pl/111/1d053f09877e28c9.png[/img]
Pi, masz tak jak mam ja Pewnikiem masz otwarty termostat i caly czas jezdzisz na duzym obiegu, powinno byc te 87-90stopni na trasie. A ze w miescie dochodzisz do 95 to normalka, przeciez silnik chodzi a chlodzenia nie ma. Sprawdz dolny waz od chlodnicy czy nie nagrzewa sie na rowni z gornym wezem. Do 84/87stopni powinien byc chlodny, jak masz inaczej to masz walniety termostat...
Pozdrawiam
dzikgtc
dzikgtc
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Od 20zl w gore..Pi pisze:A tak BTW, ile może kosztować termostat?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
janek822 pisze:No i wszystko jasne, sprawdziłem dolny wąż od chłodnicy i jest lekko ciełpawy a wentylator sie wogóle nie załancza na postoju nawet jakby silnik chodził pół dnia. Jutro przelew to jade po nowy termostat, poduszke pod silnik, i pare innych gratów.
gdyby tak bylo u ciebie to temperatura byla by zawysoka w trasie i po miescie bo termostat sie nie otwiera a pisales w pierwszym poscie ze ci sie nie nagrzewa do odpowiedniej temperatury (jest za mala) a to by byl znak ze termostat za predko sie otwiera
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 478 gości