witam mam nastepujący problem, kupiłem golfika i nie chce mi zwawo wchodzić na obroty i niemiał mocy, ale przy zmienia paska zauwazyłem ze niema blokady wałka rozrządu wiec zawołałem sobie mechanika zeby pomógł mi to poskładać i sie okazało ze znaki na kole zamachowym i wałka rozrządu niechcą sie pokryć zawrze brakuje poołowe zęba na pasku zeby sie pokryły czy to jest przyczyna małej mocy silnika??
cisnienie na cylindrach na pierwszym 11bar na 2-12, na 3-12, na 4-10.5
dzieki z góry
Niezgodność znaków na rozrządzie mk2 1.6 PN lpg
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wałek rozrządu, o ile nie jest od diesla wsadzony
, powienien być na klinie ,więc te pół zęba jest nieco dziwne.W Oplu miałem przypadek,że ściął/przeciągnął się klinik na kole zębatym na wale i rzeczywiście auto miało muła, ale zapłon nie był ruszany.Z teo co kojarzę,to w 1,6 rozdzielacz też jest na wałku rozrządu po drugiej stronie niż koło pasowe?A ruszałeś kopułką?Nic nie pomaga?

bardzo rozne paski dziwnych producentow w sklepach mozna spodkacstonefree pisze:Pasek nie moze byc za krótki,ewentualnie głowica może byc mocno splanowana
[ Dodano: Nie Sie 13, 2006 22:24 ]
takie male przestawienie chyba jest w normieadamusgk pisze:znaki na kole zamachowym i wałka rozrządu niechcą sie pokryć zawrze brakuje poołowe zęba na pasku zeby sie pokryły
moze cos z zaplonem lub jakis czujnik mozesz sie pobawic w kody blyskowe
http://vw2.info/vwforum/kody/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 147 gości