Niezgodność znaków na rozrządzie mk2 1.6 PN lpg

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adamusgk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:13
Lokalizacja: Ostrów

Niezgodność znaków na rozrządzie mk2 1.6 PN lpg

Post autor: adamusgk » ndz sie 13, 2006 20:55

witam mam nastepujący problem, kupiłem golfika i nie chce mi zwawo wchodzić na obroty i niemiał mocy, ale przy zmienia paska zauwazyłem ze niema blokady wałka rozrządu wiec zawołałem sobie mechanika zeby pomógł mi to poskładać i sie okazało ze znaki na kole zamachowym i wałka rozrządu niechcą sie pokryć zawrze brakuje poołowe zęba na pasku zeby sie pokryły czy to jest przyczyna małej mocy silnika??
cisnienie na cylindrach na pierwszym 11bar na 2-12, na 3-12, na 4-10.5

dzieki z góry



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 13, 2006 21:28

adamusgk pisze: znaki na kole zamachowym i wałka rozrządu niechcą sie pokryć zawrze brakuje poołowe zęba na pasku
raczej jest to wina samego paska
adamusgk pisze:czy to jest przyczyna małej mocy silnika??
az tak male przestawienie paska ma znikomy wplyw na moc



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz sie 13, 2006 21:33

Wałek rozrządu, o ile nie jest od diesla wsadzony ;) , powienien być na klinie ,więc te pół zęba jest nieco dziwne.W Oplu miałem przypadek,że ściął/przeciągnął się klinik na kole zębatym na wale i rzeczywiście auto miało muła, ale zapłon nie był ruszany.Z teo co kojarzę,to w 1,6 rozdzielacz też jest na wałku rozrządu po drugiej stronie niż koło pasowe?A ruszałeś kopułką?Nic nie pomaga?



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 13, 2006 21:57

stonefree pisze:powienien być na klinie ,więc te pół zęba jest nieco dziwne
same kola pewnie ustawisz idealnie na znaki tyle ze pasek jak bedzie minimalnie za dlugi lub krotki to juz tak idealnie sie nieda



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » ndz sie 13, 2006 22:07

emgrala pisze:pasek jak bedzie minimalnie za dlugi lub krotki
Pasek nie moze byc za krótki,ewentualnie głowica może byc mocno splanowana.



emgrala
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: emgrala » ndz sie 13, 2006 22:12

stonefree pisze:Pasek nie moze byc za krótki,ewentualnie głowica może byc mocno splanowana
bardzo rozne paski dziwnych producentow w sklepach mozna spodkac

[ Dodano: Nie Sie 13, 2006 22:24 ]
adamusgk pisze:znaki na kole zamachowym i wałka rozrządu niechcą sie pokryć zawrze brakuje poołowe zęba na pasku zeby sie pokryły
takie male przestawienie chyba jest w normie
moze cos z zaplonem lub jakis czujnik mozesz sie pobawic w kody blyskowe
http://vw2.info/vwforum/kody/



adamusgk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw cze 15, 2006 12:13
Lokalizacja: Ostrów

Post autor: adamusgk » ndz sie 13, 2006 22:31

rozdzielacz zapłonu mam na kole napendowym pompy olejowej i nawet regulacja zapłunu nic niedaje
mam jeszcze jedno pytanie jakie podzespoły pracuja normalnie przy lpg??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 147 gości