[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » sob sie 12, 2006 11:59

Przed chwilą rano próbowałam odpalić i nie dało rady.Zapala tak na dwie sekundy. Silniczek krokowy sprawdziłam i ruszył się przy odpalaniu i do tego bzyczał. W tym czasie monowtrysk pyka. To co mam dalej sprawdzić? Rozumiem, że monowtrysku nie ma co psikać dezodorantem skoro nie odpala silnik.

Czekam na dalsze sugestie.

A bardzo chętnie zczytam kody błyskowe tylko proszę o podpowiedź z czego zrobic to "urządzenie" do zczytywania.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob sie 12, 2006 12:06

ze srubokreta do sprawdzania pradu i kawalka przewodu



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » sob sie 12, 2006 12:51

No tester mam, tylko jak doczytałam trzeba najpierw przeproadzić jazdę kilkuminutową, rozgrzać silnik itd., a to wydaje sie niewykonalne.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » sob sie 12, 2006 14:16

sproboj tez na nieodpalonym silniku.

Napewno wtedy wyskoczy blad czujnika halla ale to normalne bo silnik nie pracuje.


Jak nie chce zapalic to wykrec wszystkie swiece, ladnie je wyczyssc szczotka druciana a najlepiej to by bylo je opalic np. na kuchence gazowej bo pewnie sa zalane i przez to niepali. W ostatecznosci mozna sprobowac na popych.



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » ndz sie 13, 2006 00:31

świece przeczyściłam, a nawet po dłuugich poradach kolegi piotra2 :prayer: :prayer: sprawdzone czy jest iskra. Była.
Kodów nie zczytalam chyba jutro to zrobię. Ale, zapaliła mi się lampka od oleju (miga), oczywiście poziom na bagnecie jest ok. Auto tak prawie zapala, tak prawie prawie już...ale albo posekundzie gaśnie albo w ogóle. Tak sobie myślę, że jakby zapaliło to by się wiatrak od chłodnicy kręcił? A się nie kręci.
Silniczek krokowy brzęczy - więc pewnie działa
Pod niebieską wtyczką tą z przodu silnika (chyba króciec się to nazywa) było spooro wody już nie ma ale nic, po jej odłączeniu także nie zapala.
Auto miało w 2000 wymieniony nastawnik przepustnicy i nastawnik klapy przepustnicy czy jakoś tak.

No i co z tym olejem, czujnik padł?



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz sie 13, 2006 00:52

na przekreconym czujniku lampa od oleju ma migac. Jakby migala na zapalonym silniku to bym sie dopiero martwil

Sproboj jeszcze odlaczyc akumulator na jakies 5 min i potym odpalac. Jak sie uda to pojezdzil troche zeby sie zagrzal o dopiero sporboj zczytac kody.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sie 13, 2006 10:40

koledzy ale kolezance ubywa plynu w chlodnicy i kicha w filtr powietrza.(obieg niema dziury)wiec pozostaje uszczelka pod glowica raczej.ale kopci tez na czarno przy zapalaniu,norma przy kichaniu jest zaplon ale ubywanie plynu...



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » ndz sie 13, 2006 13:47

Spieszę powiedzieć co nowego :grin: :grin:
Odłączyłam przewód od monowtrysku ten co jest obok przewodu powietrza czy li ten od paliwa...no i nie leci benzyna.
Głupio trochę bo to chyba jeden z prostszych powodów :rotfl:



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sie 13, 2006 14:12

ale krecilas rozrusznikiem same zdjecie nie powoduje wycieku paliwa musi papka pompowac.



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » ndz sie 13, 2006 14:43

piotr2 pisze:ale krecilas rozrusznikiem same zdjecie nie powoduje wycieku paliwa musi papka pompowac.
Tak, jasne- nic nie leci. A do filtra paliwa dochodzi. Brzęczy i się nie przelewa przy przekręceniu tylko kluczyka, ale nie kręceniu rozrusznikiem.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz sie 13, 2006 16:57

lamilami pisze:A do filtra paliwa dochodzi
a skad wiesz ze do filtra dochodzi,bylas na kanale sprawdzalas?jesli za filtr nie wychodzi to filtr jest zapchany.



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » ndz sie 13, 2006 18:56

Nie sprawdzalam :grin: ale chyba jak coś brzęczy to ta pompka dziala..to jakby się za nią zatrzymuje. Wypatrzyłąm czynną jutro stację diagnostyczną z kanałem- przynajmniej filtr wymienią i może coś jeszcze.



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » ndz sie 13, 2006 22:36

moze brzeczesc, ale cisnienia moze nie dawac odpowiedniego



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 477 gości