[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dobra od tego zacznę potem silniczek jaki numer ma guma tutaj http://mecanicavirtual.iespana.es/image ... spiece.gif ?piotr2 pisze: sprawdzenia gumy .
A to nie dziwne , że przestał działać po deszczu?
niema tego ale to jest pod czescia nr 1
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:32 ]
kurcze padla mi etka bym ci pokazal
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:35 ]
to pobaw sie z tym dezydorantem ale dokladnie,napisz potem jak nie pomoze to nic nie kosztuje (te sprawdzenie) potem za rozbieranie sie zabierzemy,czesci oczywiscie
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:42 ]
i jeszcze napisz jak zapalasz rano ma wyzsze obroty(ssanie) takie jak powinien miec czy tez niskie?bo jak niskie to silniczek krokowy wcale moze nie chodzic.
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:32 ]
kurcze padla mi etka bym ci pokazal
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:35 ]
to pobaw sie z tym dezydorantem ale dokladnie,napisz potem jak nie pomoze to nic nie kosztuje (te sprawdzenie) potem za rozbieranie sie zabierzemy,czesci oczywiscie
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 20:42 ]
i jeszcze napisz jak zapalasz rano ma wyzsze obroty(ssanie) takie jak powinien miec czy tez niskie?bo jak niskie to silniczek krokowy wcale moze nie chodzic.
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Własnie wróciłam z marketu z tanim i skrajnie łatwopalnym dezodorantem. Pisałeś, że trzeba pryskać jak silnik chodzi (spoko ma mi kto "prysnąć") ale nie moge zapalić kaszle i nic, poza tym zaczęła mi migać lampka od oleju...poziom jest ok.
Pryskanie bez zapalania ma sens, a potem odpalić? - pomoże?
A, no i strasznie śmierdzi benzyną jak zapalam.
Pryskanie bez zapalania ma sens, a potem odpalić? - pomoże?
A, no i strasznie śmierdzi benzyną jak zapalam.
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
po primo czysczenie silniczka krokowego jest bezsensowne bo w srodku po rozebraniu bedzie on wygladal jakby dzien wczesniej wyjechal z fabryki, jedynie co to mozna go wyczyscic z zewnatrz, sprawdzic czy do wtyczki nie nalecialo oleju i innego syfu, ewentualnie sprawdzic czy przewody nie zasniedzialy ale jest to bardzo malo prawdopodobne.
po drugie, ile ten golf pali ?
mi jak padla sonda to wlasnie byl problem z odpaleniem, kaszlal, prykal a jak juz odpalil to mial wachania obrotow
mozesz jeszcze sprawdzic niebieski czujnik na kruccu od wody.
A pozatym to zczytaj kody blyskowe.
po drugie, ile ten golf pali ?
mi jak padla sonda to wlasnie byl problem z odpaleniem, kaszlal, prykal a jak juz odpalil to mial wachania obrotow
mozesz jeszcze sprawdzic niebieski czujnik na kruccu od wody.
A pozatym to zczytaj kody blyskowe.
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
jak otworzysz maske to z przodu silnika bedziesz widziala taki plastik przykrecony do glowicy z ktorego odchodza weze od wody. Sa na nim trzy czujniki: niebieski, czerwony i od spodu czarny
o kodach blyskowych jest tutaj troche
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=540
o kodach blyskowych jest tutaj troche
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=540
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości