[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem
Cześć, próbuję naprawić gaźnik znaczy pokręcić i wyczyścić dyszę biegu jałowego. Problem polega na tym, że ani ja ani nikt z sąsiadów nie wie gdzie ona jest.
Mam silnik 1,8 typ RP i nie wiem jaki to gaźnik (mam schematy). Poniżej zdjęcie.
Będę bardzo wdzięczna jak ktoś napisze.
http://img143.imageshack.us/my.php?imag ... 795dt7.jpg
Mam silnik 1,8 typ RP i nie wiem jaki to gaźnik (mam schematy). Poniżej zdjęcie.
Będę bardzo wdzięczna jak ktoś napisze.
http://img143.imageshack.us/my.php?imag ... 795dt7.jpg
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
No tak to jest jak się słucha gromady doradców....
Problem mam taki:
na niskich obrotach silnik gaśnie, moge odpalić z wysokich ale to niezbyt wygodne- gdyby to był gaxnik wystarczyłoby przeczyścić dyszę...a tak co?
Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa klekocze i jak widzę za mało daje żeby zapalił. Jest sterowana przez taki kabelek co w nim jest powietrze i chyba tu tkwi problem.
Problem mam taki:
na niskich obrotach silnik gaśnie, moge odpalić z wysokich ale to niezbyt wygodne- gdyby to był gaxnik wystarczyłoby przeczyścić dyszę...a tak co?
Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa klekocze i jak widzę za mało daje żeby zapalił. Jest sterowana przez taki kabelek co w nim jest powietrze i chyba tu tkwi problem.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
Tam się reguluje ustawienia biegu jałowego i stężenie CO2 w spalinach i to na drodze elektronicznej,zero zabawy i wizyta u fachowca.Powiem tylko,że prędkośc powinna miec750-1000obr?min,a stężenie 0,2-1,2%.Dane z instrukcji obsługi
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
najczesciej uszkadza sie ta guma pod monowtryskiem jak ona padnie to zapomnij o wolnych obrotach.zmien ja na poczatek cena ok 45zl
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:35 ]
a silnikj rp zadko kiedy ma 1000obr predzej nawet 600 bedzie mial
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:36 ]
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:35 ]
a silnikj rp zadko kiedy ma 1000obr predzej nawet 600 bedzie mial
[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:36 ]
to nie to moze zima ale nie terazlamilami pisze:Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa klekocze i jak widzę za mało daje żeby zapalił. Jest sterowana przez taki kabelek co w nim jest powietrze i chyba tu tkwi problem.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ta klapka tylko ustawia czy powietrze do silnika idzie ciepłe od rury wydechowej czy zimne z zewnątrz. I jej uszkodzenie nie wpływa na samo uruchomienie silnika.lamilami pisze:Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa
Lamilami proponuję jedź do fachowca, albo najpierw spędź trochę czasu na czytaniu tego forum. Bo nawet w gaźniku Vw może być sto innych powodów takich objawów jak u Ciebie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
- woytasss_81
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
hej, jesli moge cos doradzic to ten silnik nie ma gaznika jak wyzej koledzy sie wypowiadali, nie ma tez dyszy wolnych obr, wolne obr reguluje sie przepustnica powietrz ktorą otwiera silniczek krokowy, to takie małe urzadzenie, sprawdz czy wtyczka sie nie rozłączyła, jest tylko jedna z lewej strony patrząc od przodu auta, czesto tez wystepuja jakies zabrudzenia na trzpieniu wychodzacym z silniczka, trzeba poczyscic, zdarza sie tez ze silniczek mogł pasc, znaw wartosci mierzone poszczegolnych stykow silniczka wiec moge posłać i sprawdzisz sobie. oczywiscie to nie musi byc silniczek krokowy wolnych obr, ale to jest właśnie urzadzenie wykonawcze. jest jeszcze taka opcja ze komputerzbiera błedy i mozna je zczytac, wtedy mozna dowiedziec sie czy cos sie zepsuło, ale na razie sprukuj poczyscic, pozdrawiam
SPRZEDAM NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE MARKOWE, RÓŻNE MODELE, ZAPRASZAM, kontakt GG PW lub tel. 608-65-67-67
Czy ten silniczek to to oznaczone numerem 11 tutaj: http://mecanicavirtual.iespana.es/image ... spiece.gif ?woytasss_81 pisze:silniczek krokowy, to takie małe urzadzenie,
Mam taki sam schemat po polsku i tam nazywa się to "regulator ustawienia przepustnicy"- to to?
A, no i jak to odkrecę i wyczyszczę to wcześniej odłączyć akumulator, czy nic nic takiego nie trzeba robić?
Tak sobie przypomniałam - ważne ! - auto przestało działać po ostatnich 4 dniach deszczu wcześniej było ok. Moze zalało ten silniczek?
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2006 20:20 przez lamilami, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ok, nie mam zamiaru go całkiem rozebrać ale wyczyścić http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html tak jak ten pan. Wiem, że to nie golf ale spróbuję. Akumulator odłączyć czy nie?Paweł Marek pisze: zwyczajnie rozbieralne.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 103 gości