[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

[mk2] 1,8 benzynowy problem z gaźnikiem

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 16:19

Cześć, próbuję naprawić gaźnik znaczy pokręcić i wyczyścić dyszę biegu jałowego. Problem polega na tym, że ani ja ani nikt z sąsiadów nie wie gdzie ona jest.
Mam silnik 1,8 typ RP i nie wiem jaki to gaźnik (mam schematy). Poniżej zdjęcie.
Będę bardzo wdzięczna jak ktoś napisze. :kwiatek: :kwiatek:

http://img143.imageshack.us/my.php?imag ... 795dt7.jpg



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 11, 2006 16:22

To nie jest gaźnik tylko wtrysk jednopunktowy. I ma wtryskiwacz a nie dysze. Więc nie znajdziesz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt sie 11, 2006 16:24

ponoc w RP nie ma gażnika,to wtrysk Mono-jettronik


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 16:25

No tak to jest jak się słucha gromady doradców....
Problem mam taki:
na niskich obrotach silnik gaśnie, moge odpalić z wysokich ale to niezbyt wygodne- gdyby to był gaxnik wystarczyłoby przeczyścić dyszę...a tak co?
Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa klekocze i jak widzę za mało daje żeby zapalił. Jest sterowana przez taki kabelek co w nim jest powietrze i chyba tu tkwi problem.



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt sie 11, 2006 16:29

Tam się reguluje ustawienia biegu jałowego i stężenie CO2 w spalinach i to na drodze elektronicznej,zero zabawy i wizyta u fachowca.Powiem tylko,że prędkośc powinna miec750-1000obr?min,a stężenie 0,2-1,2%.Dane z instrukcji obsługi :helm:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 16:34

najczesciej uszkadza sie ta guma pod monowtryskiem jak ona padnie to zapomnij o wolnych obrotach.zmien ja na poczatek cena ok 45zl

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:35 ]
a silnikj rp zadko kiedy ma 1000obr predzej nawet 600 bedzie mial

[ Dodano: Pią Sie 11, 2006 16:36 ]
lamilami pisze:Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa klekocze i jak widzę za mało daje żeby zapalił. Jest sterowana przez taki kabelek co w nim jest powietrze i chyba tu tkwi problem.
to nie to :) moze zima ale nie teraz



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 11, 2006 16:36

lamilami pisze:Aha ta klapka co jest w filtrze powietrza i puszcza powietrze do paliwa
ta klapka tylko ustawia czy powietrze do silnika idzie ciepłe od rury wydechowej czy zimne z zewnątrz. I jej uszkodzenie nie wpływa na samo uruchomienie silnika.
Lamilami proponuję jedź do fachowca, albo najpierw spędź trochę czasu na czytaniu tego forum. Bo nawet w gaźniku Vw może być sto innych powodów takich objawów jak u Ciebie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 16:53

W porządku. Dzięki choć za te podpowiedzi. Przynajmniej nie będę już szukać tej dyszy, której u mnie nie ma. :blush:



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pt sie 11, 2006 16:56

Objedz garażowych mechaników :axe:


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
woytasss_81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: woytasss_81 » pt sie 11, 2006 17:34

hej, jesli moge cos doradzic to ten silnik nie ma gaznika jak wyzej koledzy sie wypowiadali, nie ma tez dyszy wolnych obr, wolne obr reguluje sie przepustnica powietrz ktorą otwiera silniczek krokowy, to takie małe urzadzenie, sprawdz czy wtyczka sie nie rozłączyła, jest tylko jedna z lewej strony patrząc od przodu auta, czesto tez wystepuja jakies zabrudzenia na trzpieniu wychodzacym z silniczka, trzeba poczyscic, zdarza sie tez ze silniczek mogł pasc, znaw wartosci mierzone poszczegolnych stykow silniczka wiec moge posłać i sprawdzisz sobie. oczywiscie to nie musi byc silniczek krokowy wolnych obr, ale to jest właśnie urzadzenie wykonawcze. jest jeszcze taka opcja ze komputerzbiera błedy i mozna je zczytac, wtedy mozna dowiedziec sie czy cos sie zepsuło, ale na razie sprukuj poczyscic, pozdrawiam


SPRZEDAM NOWE CZĘŚCI SAMOCHODOWE MARKOWE, RÓŻNE MODELE, ZAPRASZAM, kontakt GG PW lub tel. 608-65-67-67

Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 20:05

woytasss_81 pisze:silniczek krokowy, to takie małe urzadzenie,
Czy ten silniczek to to oznaczone numerem 11 tutaj: http://mecanicavirtual.iespana.es/image ... spiece.gif ?
Mam taki sam schemat po polsku i tam nazywa się to "regulator ustawienia przepustnicy"- to to? :bajer:


A, no i jak to odkrecę i wyczyszczę to wcześniej odłączyć akumulator, czy nic nic takiego nie trzeba robić?

Tak sobie przypomniałam - ważne ! - auto przestało działać po ostatnich 4 dniach deszczu wcześniej było ok. Moze zalało ten silniczek?
Ostatnio zmieniony pt sie 11, 2006 20:20 przez lamilami, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sie 11, 2006 20:18

To jest to. Ale to nie jest tak zwyczajnie rozbieralne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 11, 2006 20:21

lamilami, zostaw narazie to w spokiju !!!! wez latwopalny dezydorant zapal silnik i dokladnie dookola popsikaj wokol monowtrysku ale bardzo dokladnie i zobaczysz czy ci obroty wzrosna



Awatar użytkownika
lamilami
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn cze 12, 2006 13:05
Lokalizacja: Wrocław/Toruń

Post autor: lamilami » pt sie 11, 2006 20:23

Paweł Marek pisze: zwyczajnie rozbieralne.
Ok, nie mam zamiaru go całkiem rozebrać ale wyczyścić http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html tak jak ten pan. Wiem, że to nie golf ale spróbuję. Akumulator odłączyć czy nie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 103 gości