[mk IV]Obniżanie Golfa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

[mk IV]Obniżanie Golfa

Post autor: Koobson » pt sie 11, 2006 10:53

Witam, mam zamiar obniżyć swojego golfa, ale chcialem sie zapytac jak to wyglądo u kolegów z tymże autem.

Jak wiemy, zmorą jest bardzo niski przod samochodu, a dokladniej pokrywa silnika ktora opada nizej niz sam spojler zderzaka.
Jak udalo wam sie uchronic/zniwelowac ten problem podczas obnizenia?

Chcialem moje auto puścić na -35mm - czy to nie jest zbyt wiele? Moze lepiej poprzestac na 'bezpiecznym' -20?

Dzieki za rady i pozdrawiam



Awatar użytkownika
ad.ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt lip 11, 2006 15:11
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: ad.ek » pt sie 11, 2006 12:31

proponuje zawias gwintowany!! Sam sobie wszystko ustawisz do wlasnyh potrzeb. KONI ma teraz fajne promocje. Jesli bys sie zdecydowal na gwint np. taki jak ja mam czyli KW to naprawde wklady(amorki) sa robione przez Koni :)
Ja wyleczylem sie ze springow po zalozeniu ich w poprzednim aucie (bmw e36 coupe).
Nie ma jak gwint:)



Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

Post autor: Koobson » pt sie 11, 2006 12:56

....
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 21:38 przez Koobson, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ad.ek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt lip 11, 2006 15:11
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: ad.ek » pt sie 11, 2006 17:00

to takie polozenie mam przy najwyzej skreconym amorku i jest ok. nie zawadzam o nic, no moze jak zle sie ustawie na podjazd do garazu (ale mam zle wyprofilowany zjazd) :) przy takich springach nawet seryjny amorek opskoczy a ladnie bedzie wygladal od tylu przod bez wiekszych zmian wizualnych:)



Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

Post autor: Koobson » śr sie 16, 2006 14:08

...
Ostatnio zmieniony czw maja 22, 2008 21:38 przez Koobson, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » śr sie 16, 2006 14:28

POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem jest ona jeszcze nizej zawieszona, dlatego nie moge miec gleby. Nawet na nierownych torach tramwajowych chaczylem. Pozdrawiam



Boogie

Post autor: Boogie » śr sie 16, 2006 14:38

POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem
Rozumiem, że to jakaś "samoróbka"?



greg

Post autor: greg » śr sie 16, 2006 15:05

Boogie pisze:Rozumiem, że to jakaś "samoróbka"?
nie to orginał - mozna dokupić na zamówienie w serwisie nr części dla benzyniaka 1J0 018 930C dla diesla 1J0 018 930B z tym że potrzebne są jeszcze uchwyty (na przód) i odbijaki na tył



Boogie

Post autor: Boogie » śr sie 16, 2006 15:30

Dzięki greg. Przynmierzam się do zakupu takiej osłony przed zimą.



greg

Post autor: greg » śr sie 16, 2006 15:33

Boogie, to pamiętaj musisz kupić wszystkie elementy np te uchwyty i odbijaki.



Boogie

Post autor: Boogie » śr sie 16, 2006 15:36

greg pisze:Boogie, to pamiętaj musisz kupić wszystkie elementy np te uchwyty i odbijaki.
No jasne. przeciez wyraźnie napisałeś powyżej.
Jeszcze raz dzięki
:pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » śr sie 16, 2006 15:49

taka metalowa jest tez w org w T4 i spisuje sie rewelacyjnie



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » śr sie 16, 2006 22:16

Ja w goferku mam -40 same spręzynki H&R z seryjnymi amorkami. Fakt jest troche nisko ale po miescie gdzie są "asfalty" jezdzi sie normalnie gorzej jakies dojazdy polne golfa mam od 8 miesiecy a przez sama zime przykrecalem oslone chyba ze 4 razy innych defektóe nie zauważyłem. Pozdro


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

centurion079
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 27, 2006 22:28
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: centurion079 » czw sie 17, 2006 11:59

Majiic pisze:POniewaz mam inna niz wszyscy metalowa obudowe pod silnikiem jest ona jeszcze nizej zawieszona, dlatego nie moge miec gleby. Nawet na nierownych torach tramwajowych chaczylem. Pozdrawiam
Pytanko do Majiic w moim golfie też mam taką metalową osłone pod silnikiem poprzedni właściciel ja zakupił i czy przy wymianie oleju trzeba ją ściągać bo wiem że jest ona troche ciężka czy jest jakiś sposób na wymiane oleju bez odkrecania tej oslony.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 331 gości