zawór powietrza dodatkowy - do vw2 1,3nz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gadamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 09, 2006 17:49
Lokalizacja: katowice

zawór powietrza dodatkowy - do vw2 1,3nz

Post autor: gadamek » czw sie 10, 2006 11:35

witam , mam padnięty W/W zawór, tak twierdzi fachowiec z warsztatu ??!. Ma dostęp do nowego za 280zł z montarzem ?. można ponoć kupić sprawny - używany , za 100zł- ale jak sprawdzić ,że jest OK !. i czy wogóle spotkał się ktoś z zamiennikiem , ponoć od BMW-318 ktoś zakładał? , na orginale jest śrubka ,z farbą może ta regulacja coś pomoże !
prosze o fachowa pomoc , ADAM



robbox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: czw lut 16, 2006 20:49
Lokalizacja: WROCŁAW

Post autor: robbox » czw sie 10, 2006 15:24

zawor dodatkowego powietrza mozna sprawdzic:
-na zimnym silniku scisniecie rurki idacej od zaworu do przepustnicy powoduje spadek obrotow - moze nawet zgasnac,
-na cieplym silniku temp >30C sciskanie rurki nie powoduje spadku obrotow.



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » pt sie 11, 2006 01:51

gadamek, Zawór powietrza dodatkowego to ten znajdujący się pod kolektorem ssacym podłaczony na dwa piny?? U mnie mechanik też stwierdził ponoś jego uszkodzenie. Objaw jest taki, że jak mi się silnik rozgrzeje to przy odpaleniu go obroty spadają prawie do 0, a czasami potrafi nawet zgasnąc. I teraz się zastanawiam czy wymieniać go czy nie.
gadamek pisze:Ma dostęp do nowego za 280zł z montarzem ?
A ja wczoraj znalazłem silniczek NZ z przebiegiem 70kkm za 300 PLN i się właśnie zastanawiam czy brać.


Obrazek

Awatar użytkownika
gulba
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 07, 2006 23:04
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: gulba » pt sie 11, 2006 07:26

poszukaj używki, ten zawór pasuje nawet od Fiat, wtrysk l-jetronic le-jetronic, a i z BMW podejdzie,mocowania takie same, dmuchnij w niego i gdy niebędzie przelotu to powinnien być sprawny.Ostatnio zakładałem taki zawór do Golf-a od Fiat 132 i wszystko działa.


PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH

gadamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr sie 09, 2006 17:49
Lokalizacja: katowice

znalazłem chyba chwilową radę

Post autor: gadamek » pt sie 11, 2006 10:16

wymontowałem ten zaworek patrzę pod swiatło , jest mały prześwit , odkręciłem śróbkę pod klucz 7, *#cenzura#* przesunołem elementy w środku dodałem wd-40 , na powtót , przykreciłem nakretke , na wyjętym zaworze podłączyłem napięcie pod akumulator, po chwili zaczoł sie zamykać , po odłaczeniu napiecia pomału się otwierał .Założyłem , odpala bez dodawania gazu, troche obroty faluja ale nie gaśnie , wniosek taki że jak jest zimny to jest otwarty po dodaniu napięcia sie zamykał ? , czy wd-40 pomogło nie wiem m dziś rano też odpoalił tylko te lekko falujace obroty -- dzieki za pomoc może ktoś ma jeszcze jakies sugestie. Adam

[ Dodano: 11 Sie 2006 10:23 ]
ponownie witam przedmówce , mój zawór po wyjeciu miału prześwit jak był zimny, potem się zamykał po podaniu napiecia ? . czyli niejako na odwrót , nie zabardzo rozumie zasady działania , pozdr- Adam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości