Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
witam jaki byście poradzili kabel vag tacho może od viakena ? ? lub od kogo innego moj mk4 1,6 sr 98 roku bez can pozdro
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Jeżu pisze:witam jaki byście poradzili kabel vag tacho może od viakena ? ? lub od kogo innego moj mk4 1,6 sr 98 roku bez can pozdro
kabel do czego ma byc ?? wymiana licznika ?? czy "sprzedajesz" auto hehe
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
A co za różnica?Będzie inny?eFIeLiPeO pisze: kabel do czego ma byc ?? wymiana licznika ?? czy "sprzedajesz" auto hehe
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
eFIeLiPeO, nie majster zmieniam licznik na full fis a tam trza zmienic przebieg i odczytać pin..
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
tak tylko pytalem. jesli wkladasz fis to vag tacho poradzi sobie. ja osobiscie nim zmienilem licznik takze poradzi sobie. z tego korzystalem http://allegro.pl/interfejs-vag-can-tac ... 10280.html" onclick="window.open(this.href);return false;riccardoa pisze:A co za różnica?Będzie inny?eFIeLiPeO pisze: kabel do czego ma byc ?? wymiana licznika ?? czy "sprzedajesz" auto hehe
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam czy jest już jakiś sposób żeby połączyć się z autem (VW Golf 5 2004 CAN) kabelkiem z Can z laptopa z Win 7 Sp1 x64 czy nadal pozostaje tylko montaż Win Xp w wirtualu?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
jeśli twój kabelek to VCDS to się połączysz
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
nie to vag kkl canLoLs pisze:jeśli twój kabelek to VCDS to się połączysz
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
to zapewne commander to nie ma opcji tylko virtual cie ratuje
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
albo przeinstalowac win 7 64 na 32 bit -ja tak to uczynilem i mam z banki te wirtuale -licencja jaka masz na lapku obejmuje tez 32 bit przynajmniej u mnie tak byłoLoLs pisze:to zapewne commander to nie ma opcji tylko virtual cie ratuje
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam, podłącze się do tematu żeby nie tworzyć nowego.
Zaopatrzyłem się niedawno w golfa v z 2004 roku, 1,9tdi, a że z elektroniką cyfrową miałem i mam wiele wspólnego, to chciałem się zaopatrzyć w jakiś interfejs diagnostyczny. Generalnie puki co z samochodami jako tako nie miałem zbyt dużo do czynienia w kwestii serwisu czy diagnostyki. Nie wiem jednak w jaki kabel się zaopatrzyć? Jak na razie to chciałbym coś bez fajerwerków, coś do nauki i stawiania pierwszych kroków. Raczej w roli obserwatora będę się tym zajmował. W jakich przedziałach cenowych mam szukać tego sprzętu tak na początek? Wiadomo chciałbym ograniczyć koszty, bo nie wiem na ile będzie mi to potrzebne w przyszłości. Jak na razie interesuje mnie jakieś proste odczytywanie błędów, korekcja licznika, kasowanie kontrolek serwisowych etc.
Czy coś w stylu http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 20693.html" onclick="window.open(this.href);return false; , lub http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 05199.html" onclick="window.open(this.href);return false; , o 20 zł tańsze i w opisach różnicy nie widze - może ktoś wyjaśni na czym ona polega?
Czy może popaść w skrajność i kupić coś takiego, ze względu na to że więcej funcki mi potrzebne nie będzie? http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 67547.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam że jeszcze mam 2 francuzy 2002 i 2003 rok i suzuki 2006,do których też chętnie bym zajżał, jeśli dałoby rade którymś z tych kabli.
Zaopatrzyłem się niedawno w golfa v z 2004 roku, 1,9tdi, a że z elektroniką cyfrową miałem i mam wiele wspólnego, to chciałem się zaopatrzyć w jakiś interfejs diagnostyczny. Generalnie puki co z samochodami jako tako nie miałem zbyt dużo do czynienia w kwestii serwisu czy diagnostyki. Nie wiem jednak w jaki kabel się zaopatrzyć? Jak na razie to chciałbym coś bez fajerwerków, coś do nauki i stawiania pierwszych kroków. Raczej w roli obserwatora będę się tym zajmował. W jakich przedziałach cenowych mam szukać tego sprzętu tak na początek? Wiadomo chciałbym ograniczyć koszty, bo nie wiem na ile będzie mi to potrzebne w przyszłości. Jak na razie interesuje mnie jakieś proste odczytywanie błędów, korekcja licznika, kasowanie kontrolek serwisowych etc.
Czy coś w stylu http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 20693.html" onclick="window.open(this.href);return false; , lub http://moto.allegro.pl/vag-k-can-comman ... 05199.html" onclick="window.open(this.href);return false; , o 20 zł tańsze i w opisach różnicy nie widze - może ktoś wyjaśni na czym ona polega?
Czy może popaść w skrajność i kupić coś takiego, ze względu na to że więcej funcki mi potrzebne nie będzie? http://moto.allegro.pl/interfejs-diagno ... 67547.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dodam że jeszcze mam 2 francuzy 2002 i 2003 rok i suzuki 2006,do których też chętnie bym zajżał, jeśli dałoby rade którymś z tych kabli.
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
co do ostatniego kabelka- niebieski- nie wiem czy sie olaczysz z golferem... mialem tourana wlasnie z 2004 i nie polaczylem sie... jesli zalezy ci aby polaczyl sie rowniez z pozostalymi autami to polecam elm327... na temat tego interfejsu krazy wiele opini jednak od czasu do czasu korzystam z niego i laczy sie w 99% aut- nie polaczyl sie z daewoo nexia :D gdyz instalacja do gniazda diagnostycznego byla " po przejsciach"... co do fejsow ktore podales to wzialbym ten tanszy tj. 79 zl... fejsy roznia sie tylko "sprzedawca"
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam panowie powiedzie mi czy vds pro ruszy na zwykłym kablu com i na takim Adapterze ??
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
z tym dominatorem to chyba sobie jaja robisz co nie. Tym to pozadnie nawet bledow nie odczytasz bo juz mialem z tym stycznosc ze nie wszystkie bledy wyswietlało. Kodowania itp to nie takim sprzetem bo nawet za 3000 zl moze nie liznać taki sprzet uniwersalny do wszystkich marek.
A vcds nie ruszy na kablu bo rozwiazanie instalowania kabelka nie ma tu znaczenia. vcds to kabel z chipem w srodku ktory jest przypsany pod dany program. Kabelek kkl jest do zwyklego programu vag com i temu podobnych bo ten kabel nie zawira zadnych chipów itp. Stanowi tylko polaczenie instalacji 12 voltowej auta z instalacja komputera opartej na transmisji szeregowej wtyku COM. To ze pozniej jest przelotka czy to w kablu czy osobno na USB to juz nie istotne. Mozesz kupic kabel kkl z wtyczka COM zakonczony i sobie dokupic potem przelotke COM-USB albo taki kabelek co odrazu ma w sobie to imasz OBD2 a na drugim koncu USB.
A vcds nie ruszy na kablu bo rozwiazanie instalowania kabelka nie ma tu znaczenia. vcds to kabel z chipem w srodku ktory jest przypsany pod dany program. Kabelek kkl jest do zwyklego programu vag com i temu podobnych bo ten kabel nie zawira zadnych chipów itp. Stanowi tylko polaczenie instalacji 12 voltowej auta z instalacja komputera opartej na transmisji szeregowej wtyku COM. To ze pozniej jest przelotka czy to w kablu czy osobno na USB to juz nie istotne. Mozesz kupic kabel kkl z wtyczka COM zakonczony i sobie dokupic potem przelotke COM-USB albo taki kabelek co odrazu ma w sobie to imasz OBD2 a na drugim koncu USB.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 43 gości