Sportowe tarcze i klocki w TD?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
1czarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: 1czarek1 » czw sie 03, 2006 07:53

rydzu pisze:I dla was zmniejszenie grubości klocków hamulcowych o 4mm nie jest partyzantką?
Są orginalne klocki cieńsze o 4 milimetry nawet w kataalogach w tych samych modelach vw jest tarcza pełna lub wentylowana i odpowiedniej grubości klocka



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw sie 03, 2006 10:16

rydzu pisze:Grubość nakładek ciernych
- nominalna (z płytką podstawy) 14 mm

Jakie 14 mm ?? nowy klocek ma 19,7mm ( z płytką podstawy )
I to nie jest żadna modyfikacja kupujesz tarcze 239x20 wentylowane i do tego klocki cieńsze o 4 mm i tyle :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » śr sie 09, 2006 07:47

troche sie podepne do pytania:
z czym sie wiaze wymiana tarcz z 239 niewentylowane na 259 wentylowane? z dyskusji wywnioskowalem ze trzeba koninowac nowe zaciski od wersji GT?


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
1czarek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr maja 17, 2006 09:29
Lokalizacja: Otwock

Post autor: 1czarek1 » śr sie 09, 2006 07:51

Jeśli zamienisz tarcze i zaciski to napewno nie możesz juz mieć felg 13 bo nie wejdą, nie wiem jak jest z 14 bo 15 ta na pewno, trzeba sprawdziś w katalogach z jakimi najmniejszymi felgami były auta z tymi tarczami.



rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » śr sie 09, 2006 08:19

to akurat nie problem. jezdze na 15"


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 09, 2006 08:24

nie wiem jak jest z 14 bo 15 ta na pewno,
minimum 14 calowe koła do tarcz 256/20mm



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sie 09, 2006 08:31

rutek pisze:troche sie podepne do pytania:
z czym sie wiaze wymiana tarcz z 239 niewentylowane na 259 wentylowane? z dyskusji wywnioskowalem ze trzeba koninowac nowe zaciski od wersji GT?
tu niestety nie przeskoczysz - 239 to pewnie jeszcze VWII - czyli niesymetryczne klocki, a jarzma stanowią całośc ze zwrotnicami - w 256 jest juz Lucas/Gerling - jarzma są przykrecane - czyli w Twoim przypadku musisz wymienic sporo gratów.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » śr sie 09, 2006 09:56

no to klops. pozostaja tylko 239.
czy zatem jest oplacalne zakladanie tarcz wentylowanych czy moze pozostac przy 12 ale nacinanych?
sportowych ambicji nie mam. mam za to ochote zatrzymywac sie na krotszej drodze hamowania niz delikwent przede mna :).


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr sie 09, 2006 14:08

jesli dostaniesz nacinane niewentylowane to w połaczeniu z dobrymi klockami (np Ferodo DS Performance) droga hamowania znacznie sie skróci.

W tym wypadku nie ma dobrej odpowiedzi
- wentylowane tarcze = cieńsze klocki - czestsza wymiana
- nacinane tarcze - te z kolei zwykłe klocki zjedza Ci szybciej, choc DS Performance też zbyt długo nie wystarcza, ale to zalezy od stylu jazdy - ja czesto uzywam hamulca, nie dalej jak dzisiaj sie o tym zresztą przekonałem - w moim aucie odleciala turbina i musiałem sie przesiąśc na Vento AAM żony - po przejechaniu kilku kilometrów z klocków juz szedł dym :P


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » czw sie 10, 2006 15:50

Corvax pisze:- wentylowane tarcze = cieńsze klocki - czestsza wymiana
Prawdopodobnie W 1.9 TDI też są cienkie klocki w połączeniu z wentylowanymi tarczami czyli wsumie wychodzi to samo jak by włożyć do AAZ 239 wentylowane + klocki

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mscirocco
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 10, 2009 11:53
Lokalizacja: Leszczyny/k.Rybnika

Post autor: mscirocco » wt sty 05, 2010 17:04

Panowie podepnę się pod temat z racji iż ATE wentylowane są drogie,gdzie lepiej założyć komplet tych tarcz?Na tył czy na przód?


Jestem tutaj nowy tak więc troche wyrozumiałości :)

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt sty 05, 2010 21:13

mscirocco pisze:Panowie podepnę się pod temat z racji iż ATE wentylowane są drogie,gdzie lepiej założyć komplet tych tarcz?Na tył czy na przód?
A które hamują mocniej?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 218 gości