Stukoty zawieszenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Stukoty zawieszenia

Post autor: Deacon » śr lut 09, 2005 22:55

witam. co moze byc przyczyna dobijania zawieszenia na dziurach?? jak w jakas wjade to sie strasznie trzaska. amory mam nowe. wiec co to moze byc?? sprezyny??


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
mar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt sty 21, 2005 16:09
Lokalizacja: okolice opola
Kontakt:

Post autor: mar » śr lut 09, 2005 23:03

tez jestem ciekawy co tak stuka tez amory nowe i dalej tak stuka moze końcówki drążków ? :hmm:



Awatar użytkownika
kaz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: śr paź 13, 2004 20:18
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: kaz » śr lut 09, 2005 23:05

Cze
sprężyny też się męczą więc nie wykluczone, a czy przy wymianie amorów wymieniłeś też odboje i osłony, a jakie amorki założyłeś???
kazek



Awatar użytkownika
mar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt sty 21, 2005 16:09
Lokalizacja: okolice opola
Kontakt:

Post autor: mar » śr lut 09, 2005 23:16

nie wiem jakiej firmy mam amory bo nie dawno kupiłem VW koleś mówił ze wymienił i są twarde



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 10, 2005 00:54

przecież w aucie to nietylko amory są, ludzie, a drązki, a tyuleje metalowo gumowe wachaczy stabilizatorów itp, gumy na amorkach, jedz do mechaniora na ogledziny to ci powie, moze przegum ma pęknietą osłone i ci sie zapaskudził i juz po nim i sie tłucze, moze być nawet pokrzywiony wahacz:>


Mk3 GTI 16V ABF

Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » czw lut 10, 2005 13:08

odboje mam nowe, amory firmy Kager z tylu, z przodu nie wiem bo byly wymieniane wczesniej i nie spytalem mechanika. dodam, ze tyl mi dziwnie siedzi. wlozylem gumy pod sprezyny i dalej troszke siedzi ale jest lepiej


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » czw lut 10, 2005 18:34

sprawdz czy masz luzy w układzie kierowniczym , zreszto wydaje mi sie ze to mozna rozpoznac czy to układ kier czy to cos innego wali, a jesli tam jest ok to bym proponował tuleje wachaczy lub łącznik stabilizatora jak juz ktoś wyzej napisał ( igor 002) i faktycznie lepiej jechac na dobry warsztat i ci powiedzą, po co niepotrzebnie kase wywalać



speede
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: wt gru 14, 2004 02:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: speede » czw lut 10, 2005 18:41

mysle ze zerknij w ułozyskowanie amorkow ( czyli poduszki gorne) sa bardzo wazne, wystarczy ze lozysko zlapie maly luz i bedzie wali cna kazdym wyboi, ciezko to wyczuc bo sie wydaje jakby stukalo co innego, ale jak wyjmiesz to zobaczy stan lozyska. Powodzenia



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Re: Stukoty zawieszenia

Post autor: fuks » czw lut 10, 2005 19:23

Deacon pisze:witam. co moze byc przyczyna dobijania zawieszenia na dziurach?? jak w jakas wjade to sie strasznie trzaska. amory mam nowe. wiec co to moze byc?? sprezyny??
Jak wjedziesz w dziure i przy szybszej jezdzie to pewnie kolo odbija Ci sie o nadkole dlatego taki stuk moze byc. Normalna sprawa... ;)
:pub:


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » czw lut 10, 2005 23:11

ja osobiście polecam, niewiem kiedy bedzie następny, ale co roku, i to 2 razy do roku, są organizowane darmowe rpzeglady aut, sprawedzanie stanu zawieszenia itp, organizowane przez urząd wojewódzki i policje.
przed sesonem wyjazdowym zimowym, i przed letnim, to niby dla bezpieczństwa.

ja sie na takie często wybieram i nic ni epłace i ide do mechaniora i wiem co i jak.

pozatym, lepiej wydać czasem 20-30zł za ogledziny całego podwozia, ja zapłaciłem 30zł za ogledziny i pomiar ciśnienia na cylindrach, i wiedzieć co jest nie tak od fachowego oka. bo takie gdybanie ciągnie za sobna poniekąt coraz to nowse wydatki, az w koncu cała zawieche bedziesz miałnową, ale poco, skoro moze być all okej.
pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 199 gości