O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

+
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 26, 2006 15:48
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: + » pt lip 28, 2006 20:42

Z tego co liczyłem to na trasie 300km spalanie gazu wyszło mi około 8,5l.
Na Pierburgu po mieście palił 8,7 na trasie oczywiście mniej ale był o wiele mniej dynamiczny.

Wydaje mi się, że powinienem jeszcze odkręcić gazu na pierwszej przepustnicy bo w momencie, gdy obie zaczynają się otwierać na niskich obrotach i za wysokim biegu to auto zamiast wolno przyspieszać zaczyna się dławić :-( ale wtedy spalanie wzrośnie.
Za kilka dni będę wiedział ile pali po mieście i wtedy prawda wyjdzie na jaw.
Miłych przeróbek wszystkim!

aha...gardziele mam 24 i 26 a dysze od paliwa nie pamiętam jakie ale to co na benzynie wciska w fotel od samego początku do końca to normalnie nie to auto!(nie auto bo pali wtedy jak statek NASA)
no i jeszcze ten gardłowy ryk po depnięciu do dechy po prostu potwór.



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz lip 30, 2006 02:25

Witam Panowie. Widze ze sprawa rusyla nieco z miejsca. Sluchaj plusie jak cos to podeslij mi jakies informacje o twojej przerobce i wykombinujemy suplement. Co do przepustnic i dlawienia to bedzie to ciezko wyeliminowac bo to po prostu taka specyfika. Spada mu wtedy nagle podcisnienie i sie dlawi. Trzeba go nieco delikatniej traktowac :D daj znac o spalaniu. ja osobiscie nie narzekam bo zostalo po staremu a dynamika swietna. Powodzenia :D



hans_1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr maja 10, 2006 21:53
Lokalizacja: kołobrzeg

Post autor: hans_1972 » ndz lip 30, 2006 22:56

witam, bardzo proszę o podesłanie poradnika na hans_1972@o2.pl.
dla posiadaczy gazu prponuje forum na scirocco.pl i luknięcie na temat pod tytułem blos.. tam są rozwiązania dla posiadaczy gazu :-) mojego patentu :-)



+
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 26, 2006 15:48
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: + » pn sie 07, 2006 19:27

Spalanie gazu w mieście wyliczam teraz na 8,6 - 9 l więc nie jest tak źle, ale nie wciskam zbyt mocno a jazda i tak jest przyjemna. Benzyny w dalszym ciągu nie obliczyłem ale wyjdzie b.duzo bo tak ciągnie, że niedlugo zaczepy od fotela pourywam:-).

Nie słychać, żeby ktoś jeszcze brał się za weberowanie silnika....przeszło Wam...?

(chyba zrobie jakiś pomiar przyspieszenia na benzynie)



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pn sie 07, 2006 20:08

No witam.
+ pisze:Nie słychać, żeby ktoś jeszcze brał się za weberowanie silnika....przeszło Wam...?
no wlasnie widze ze zapal przeszedl ludziom. :) Mam takie pytanie. Wie ktos kiedy bedzie w dziale porad ta moja porada? Dzisiaj zalozylem do auta rozporke... jestem ciekaw jaki bedzie efekt... pozdro



Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » wt sie 08, 2006 16:32

A takie było zainteresowanie :((.Ja przyznam sie ze zrezygnowałem bo odniosłem zwyciestwo nad 2EE (dokładnie nie ja tylko pewien mechanik,wspominałem Ci juz o nim KamilW wcześniej).Naprawiłem chodzi jak zegarek na 900 \950 obrotków,nie gaśnie nie wiesza obrotów ideał za 200 zł.Napewnio nie ma takiego buta jak pisze "+" ale ja postawiłem na oszczednosć :bajer: . Założyłem gas i chodzi jeszcze lepiej,równiej 900 i ani drgnie.
Pali 10 w mieście przy dynamicznej jeżdzie.

Ale pozdrawiam wszystkich WEBEROWYCH zapaleńców. :metal:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw sie 10, 2006 12:13

sergap pisze:Ale pozdrawiam wszystkich WEBEROWYCH zapaleńców
no ktorzy gdzies czmychli :D no ale coz. Ja jestem zadowolony, + i archeosik tez wiec jest git :D swoj projekt ciagle ulepszam i jestem juz w takiej fazie ze jak tylko poskladam pierburga do kupy to go sprzedaje :D juz nigdy do niego nie wroce... pozdro for all from dark site of the RF power :D



Awatar użytkownika
sergap
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt mar 17, 2006 14:52
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: sergap » czw sie 10, 2006 16:39

Moze zapodasz jakieś foty,chetnie zobacze :)
Pozdro.



+
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 26, 2006 15:48
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: + » pn sie 21, 2006 15:06

Najnowsze dane: trasa 300km 4 osoby na pokładzie+bagaże speed przeważnie 120 często troooszkę więcej ----->>> spalanie gazu 7,8l/100km :satan:



Awatar użytkownika
marepako
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt sie 12, 2005 17:52
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: marepako » pn sie 21, 2006 15:27

ja mam kilka weberkow :D w tym 2 lub 3 po regeneracji. nie czytalem tego postu od poczatku bo troche dlugi ale z doswiadczenia wiem ze patent ten jest super. montowalismy cos takiego w reni 11 i renia chodzila jakby jej ktos startera zalal w dolot :D fakt ze przy wykrecaniu spalanie bylo w granicach challenger'a ale warto bylo.troche bylo jazdy z pierszym gaznikiem ale byl z tym podcisnieniem na drugiej przepsutnicy. zalozylismy gaznik z druga mechaniczna i bylo zero dziur przy przyspieszaniu. jak ktos bedzie chcial meeeega rzezby to moge sprobowac zalatwic podwojny gaznik webera.


One Man Crew

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn sie 21, 2006 23:39

marepako pisze:ja mam kilka weberkow :D w tym 2 lub 3 po regeneracji. nie czytalem tego postu od poczatku bo troche dlugi ale z doswiadczenia wiem ze patent ten jest super. montowalismy cos takiego w reni 11 i renia chodzila jakby jej ktos startera zalal w dolot :D fakt ze przy wykrecaniu spalanie bylo w granicach challenger'a ale warto bylo.troche bylo jazdy z pierszym gaznikiem ale byl z tym podcisnieniem na drugiej przepsutnicy. zalozylismy gaznik z druga mechaniczna i bylo zero dziur przy przyspieszaniu. jak ktos bedzie chcial meeeega rzezby to moge sprobowac zalatwic podwojny gaznik webera.
zawsze można kupić gaźniki z motocykla. Takie z cbr 600 f kosztują do 160zł.



ole
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr sie 16, 2006 14:27
Lokalizacja: Oświęcim/Tarnów

Post autor: ole » wt sie 22, 2006 08:00

Jak się czyta to wszystko pięknie :) w ogólności 'respect' za chęci i umiejętności.
I takie pytanko, czy w eksploatacji jakieś problemy się pojawiły?



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » wt sie 22, 2006 11:14

Na szczescie do tej pory nie ma zadnych. Spalanie przyzwoite. Odpala bez ssania. Ogolnie nic sie nie dzieje co by sklanialo do zagladania pod maske :-) Co 10000 km czyszczenie i tyle :D



Awatar użytkownika
virus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn mar 28, 2005 10:55
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: virus666 » czw sie 24, 2006 15:55

Czy moge prosic o poradnik?
virusik666@gmail.com



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 278 gości