VW golf3 1.8 AAM faluja obroty! 0.6-1.2 brak wolnych! pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob cze 25, 2005 20:55
Kontakt:

VW golf3 1.8 AAM faluja obroty! 0.6-1.2 brak wolnych! pomocy

Post autor: michasso » ndz sie 06, 2006 20:39

Wczoraj wieczorem zgasilem autko wszystko bylo ok, rano odpalam przejechalem jakies 20metrow i czuje ze cos nie tak... wrzucam na luz a obroty od 6000 do 12000 i tak gora, dol.... na biegu przy tych obrotach to samo.. sam przyspiesza i zwalnia:) powyzej 12000 wszystko jest ok ciagnie dobrze, nic sie nie dzieje. pali tez odrazu. przegladalem kompa wyglada ok wilgoci nie widac w nim, kostki przy wtrysku popsikalem "kontaktem" i niestety tez nic nie pomaga:( dodam ze w ostatnim czasie nic nie bylo robione. VW golf 3 1.8 AAM '96 jednopunkt Boscha.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz sie 06, 2006 20:51

silnik krokowy jest odpowiedzialny z a to jeszcze raz przeczyść i sprawdz wtyczki które ida silniczka może faktycznie któryś kabelek w pinie nie łączy a jak odpalisz go do sprawdz odpinając poszczególne wtyczki te z przodu co są i jedna z tyłu SPRAWDZ JAKIE Są OBIAWY



michasso
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob cze 25, 2005 20:55
Kontakt:

Post autor: michasso » ndz sie 06, 2006 22:22

po odpieciu tej po lewej stronie od przodu nic specjalnego sie nie stalo:) jeszcze raz popsikalem wlozylem i bez zmian. ale ujechalem kawalek i wrocilo do 'normy' obroty wolne sa teraz na 0.5 jakos ale nie faluje juz tak jak wtedy. jutro bede dalej walczyl



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » ndz sie 06, 2006 22:59

Zwróc uwage czy to nie jest zależne od temperatury. Jeśli jest trzeba sprawdzić czujnik-słyszałem o takich przypadkach. Oczywiście najbardziej prawdopodobny jest silnik krokowy. Musisz sprawdzić czy gdzieś Ci powietrza nie bierze i czy wężyki od podciśnienia są na miejscu. Może być też to TPS czasem jak są kable przetarte albo nie łaczą to dzieja sie takie cuda. POWODZENIA!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości