Spadek mocy miedzy 2500-3500 (przytrzymuje go) + gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Spadek mocy miedzy 2500-3500 (przytrzymuje go) + gasnie

Post autor: jazel » pn lut 07, 2005 18:42

(zalozylem juz podobny temat, ale teraz wiem wiecej, poza tym tam, nie bardzo spotkalem sie z wasza pomoca!)

Ostatnio mam problemy z samochodem, szczegolnie z obrotami:
Najgorszy z nich, to taki, kiedy przy obrotach miedzy 2500, a 3500 samochod przytrzymuje (tak jakby tracil moc). Jadac np. 110 na V biegu przytrzymuje go co 2-3 sekundy, ale jechac sie da. Jest to bardzo nieregularne. Jak wcisne gaz do konca, samochod przyspiesza bez problemu i nie dusi sie. Najgorzej jest pod gore!
Trzeba dodac, ze wszystko dzieje sie na gazie, bo na benzynie nie jezdze -pompa wysiadla!

Innym problemem jest to, ze np. dzisiaj rano, kiedy go odpalilem, przejechalem 100m i sie udusil. Odpalilem 2 raz, ponownie sie udusil, tym razem ciezko bylo go spowrotem zapalic, ale zapalil i znow sie udusil, kiedy zaczalem ruszac. Zapalilem go jeszcze raz, ale tym razem dalem sie zagrzac. Nie bylo problemu, zagrzal sie troche i pojechalismy!

Jeszcze inna rzecza, jaka mnie spotyka za kierownica jest to ze samochod gasnie, kiedy wcisne sprzeglo (tak 3 razy na 10). Czasami z kolei obroty spadaja do 2000, postoja tak sekunde i dopiero powoli zaczynaja spadac do 1000. Bywa rowniez ze faluja miedzy 900, a 1000....

Co z nim jest? Pytalem juz znajomych co siedzia w mechanice i kazdy ma inna teorie - reduktor, silniczek krokowy etc.
Btw. Jaja zaczely sie, jak samochod wrocil od elektryka...


Just passing trough...

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn lut 07, 2005 20:16

witam, podlacze sie do pytania. silnik aam 1,8 tylko ze tylko na benzynie, czasem wlasnie tez kolo 2,5-3 tys, nie ciagnie, tak z sekunde, i nagle odzyskuje moc. nie dzieje mi sie to czesto, i zdaje sobie sprawe ze 75 koni to nie wyscigowka, ale...
tak jakby potezny dolek w wykresie mocy i momentu :)



Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Post autor: jazel » wt lut 08, 2005 18:28

To co? Nikt nie jest zainteresownay pomoca?


Just passing trough...

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » śr lut 09, 2005 01:17

W zimie obowiązkowo musisz mieć sprawną benzynę.
Odpalanie i jazda na gazie powoduje oszronienie parownika i braku dopływu gazu. Silnik musi mieć temp. ok 30 st. dopiero jest możliwa jazda na gazie.
Ps. A póki nie masz benzyny, to po rozruchu nie ruszaj nie dodawaj gazu niech na wolnych obrotach złapie trochę temperatury.



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » śr lut 09, 2005 08:48

no wiec...
nie mam golfera III ale podobna przypadlosc trafila mi sie przy borze 1.6 99' mojego staruszka i kumpel przy seacie toledo 99' tez takiego zonga mial

w obu przypadkach bylo do wymiany czujnik wolnych obrotow.... ja tego nie robilem bo staruszek dal do ASO
ale objawy byl podobne i dziwne... :
-falujace obroty w zakresie 800-1000
-gasniecie na wolnych w trakcie falowania obr. jak spadly za bardzo
-przytrzymywanie obrotow tzn po wdepnieciu gazu rosly ale nie spadaly potem (musialem wtedy przymulac fure na sprzegle) albo jakos tak powoli opadaly
-jak byl cieply i postal doslownie 2-3 min to juz nie odpalil potem czekac jakies 15-20min i wtedy zakrecil

objawy opisane chronologicznie wiec jak juz przestal odpalac to wtedy juz bylo ASO

moze pomoglem albo cos zasugerowalem
pozdro :helm:

dodam ze auto ma 156 tkm najechane a to bylo juz 2x robione


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Post autor: jazel » śr lut 09, 2005 12:04

nie wiesz moze gdzie jest ten czujnik? i jak go sprawdzic?

Dzieki!


Just passing trough...

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » śr lut 09, 2005 13:00

jakis taki maly pierdół ale gdzie go szukac i jak sprawdzic to nie wiem....
jakies takie przekazniko-podobne to jest
mi podpieli bore pod kompa w ASO
a jak to demontowali nie wiem
...bo obok stalo nowe A6 full wypas i sie pasowalem do niego :bigok:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Post autor: jazel » śr lut 09, 2005 18:45

i co, przypasowales sie?
;)


Just passing trough...

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » śr lut 09, 2005 19:04

nooooo....... :D

moglby byc....

ostatnio widzialem A4 cabrio granatowy metalik z bialym dachem i tez mnie sie spodobalo... :D


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
jazel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt lis 02, 2004 20:32
Lokalizacja: Kraków [Opole]

Post autor: jazel » sob lut 12, 2005 01:59

Ostatnio zauwazylem, ze jest tak:
jak jest zimny - szarpie (dosc mocno),
ja sie troche zagrzeje - leta jak mesershmit
jak jest cieply, to znowu szarpie - tyle, ze delikatnie (wlasciwie to go przytrzymuje).

Dzisiaj wymienilem kable, palec i kopulke. jezdzi napewno lepiej i jak narazie nie szrpnal, ale przejechelem 5km na letnim silniku, wiec nie wiadomo, jak to bedzie!

ma ktos jeszcze jakies pomysly?

mi sie caly czas wydaje, ze to reduktor, ale nie moge sprawdzic, bo nie mam benzyny....
(chyba, ze jest inny sposob na sprawdzenie reduktora???)


Just passing trough...

Awatar użytkownika
bob40
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pt lis 26, 2004 02:36
Lokalizacja: Radom

Post autor: bob40 » sob lut 12, 2005 11:11

może to głupie ale mnie szarpał i gasł na gazie z powodu niskiego poziomu płynu :grin: kiedy uzupełniłem wszystko było ok
pozdrawiam


Mk III 1,8 GT i Mk I Cabrio

Awatar użytkownika
mierzwin
Memphis project
Memphis project
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mierzwin » sob lut 12, 2005 11:41

bob40 pisze:może to głupie ale mnie szarpał i gasł na gazie z powodu niskiego poziomu płynu :grin: kiedy uzupełniłem wszystko było ok
pozdrawiam
Jakiego płytnu?


Memphis project drogi jest...

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob lut 12, 2005 12:16

malolat pisze:witam, podlacze sie do pytania. silnik aam 1,8 tylko ze tylko na benzynie, czasem wlasnie tez kolo 2,5-3 tys, nie ciagnie, tak z sekunde, i nagle odzyskuje moc. nie dzieje mi sie to czesto, i zdaje sobie sprawe ze 75 koni to nie wyscigowka, ale...
tak jakby potezny dolek w wykresie mocy i momentu :)
U mnie sie tak dzialo jak mialem nie sprawna sonde lambda. Wymienilem i teraz chodzi jak nalezy i nie ma takich zastojow w przyspieszeniu. Swego czasu pojecjalem w trase mialem gaz w podlodze a auto wogole nie przyspieszalo :| Teraz jest juz w porzadku :bajer:



Awatar użytkownika
mierzwin
Memphis project
Memphis project
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mierzwin » sob lut 12, 2005 14:59

Ale u mnie nie ma sondy lambda - tak mi się przynajmniej wydaje :( Więc to wypada.


Memphis project drogi jest...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości