Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
ten nie działa ale ten powinien http://moto.allegro.pl/vag-can-commande ... 40510.html" onclick="window.open(this.href);return false;
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Myślałem raczej o czymś tańszym. Jesteś pewny że nie zadziała na moim systemie?? Ten gość z allegro mówił że działa na win7 64. Chciałem się upewnić a tu zonk.
A coś takiego?? http://moto.allegro.pl/vag-k-can-2-5-us ... 57670.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam że mam program commander 2.5 na swój system tylko nie wiem czy zadziała z kablem 1.4
A coś takiego?? http://moto.allegro.pl/vag-k-can-2-5-us ... 57670.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam że mam program commander 2.5 na swój system tylko nie wiem czy zadziała z kablem 1.4
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
jak program 2.5 to i taki kabel 2.5 , co do ceny powiem tak chytry traci dwa razy
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
To ma być kabel do jednorazowego przeprogramowania licznika. Nie ma co się wygłupiać z jakimiś kablami za 300 zł.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
to nie lepiej poszukać kogoś w okolicy za browara ci zrobi
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Już szukałem. I trochę drogi ten browar. Gość zawołał więcej niż ten kabel jest warty.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
bo nie kiedy ludzie nie wiedzą ile wziąć , jak byś był bliżej to byś miał free bo w okolicy lbn kasy za podpięcie commanderem czy VCDS kasy nie biorę
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Panowie potrzebuje małej porady doświadczonych VAGowców
Mój samochód: Golf mk4, 2002 r. 1.9 TDi AXR - potrzebny interfejs do podstawowej diagnostyki (sprawdzenie parametrów pracy, skanowanie błędów itp).
Mój wybór - Viaken VAG KKL. Co o tym sądzicie?
Jest jeszcze kwestia wyboru wersji bo w sklepie mają dwie:
1. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... zarny.html wiadomo masowa chińska produkcja
2. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -obd2.html polski produkt niby lepszy
Który z tych dwóch wybrać? Czy rzeczywiście warto zapłacić trochę więcej za ten polski produkt? Możliwości obu kabelków rozumiem że takie same ale niby kwestia jakości...
Mój samochód: Golf mk4, 2002 r. 1.9 TDi AXR - potrzebny interfejs do podstawowej diagnostyki (sprawdzenie parametrów pracy, skanowanie błędów itp).
Mój wybór - Viaken VAG KKL. Co o tym sądzicie?
Jest jeszcze kwestia wyboru wersji bo w sklepie mają dwie:
1. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... zarny.html wiadomo masowa chińska produkcja
2. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -obd2.html polski produkt niby lepszy
Który z tych dwóch wybrać? Czy rzeczywiście warto zapłacić trochę więcej za ten polski produkt? Możliwości obu kabelków rozumiem że takie same ale niby kwestia jakości...
Golf III 1.8 90 KM '94 -> Audi A6 1.9 TDi 131 KM '02 -> Golf IV 1.9 TDi 101 KM '02
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Ford Escort 94 kombi 1.8 jaki kabel, musze obczaić bo rzuca mi silnikiem, faluje gaśnie itp
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
lukasz025 pisze:Ford Escort 94 kombi 1.8 jaki kabel, musze obczaić bo rzuca mi silnikiem, faluje gaśnie itp
jakiś kable do diagnostyki forda to forum aut vw wiec mogę polecić tylko ELM
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
- Pedi1994
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Koledzy jaki interfejs lepszy pod usb czy pod com rs232 ?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Jeśli masz w lapku port RS 232,to bierz RS.Mając odpowiedni program masz dodatkowo możliwość ustawienia domykania szyb pilotem w starszych modułach komfortu.Pedi1994 pisze:Koledzy jaki interfejs lepszy pod usb czy pod com rs232 ?
- Pedi1994
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
- Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Hm właśnie muszę zakupić jakiegoś taniego lapka z portem rs232 do garażu na diagnostykę więc tak zastanawiałem się jakiego interfejsu szukać czy na usb czy rs232 bo posiadam lapka ale bez tego portu i do tego z win. 7 64bit a na to jest mało programów co działają ;p
- golf3dawid
- Forum Master
- Posty: 1502
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
- Lokalizacja: Sosnowiec
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Wcześniej opisywałem swój problem z instalacja Interfejsu VAG KKL . Po długiej walce w końcu udało się go zainstalować .
Mnóstwo straconego czasu , kilka GB ściągniętych sterowników , różne programy i nic , wszystko ściągałem co wyczytałem w necie nic nie pomagało .
W końcu podjechałem do kolegi znajomego , zdiagnozował mi auto i powiedział że miał ten problem . Okazało się , że trzeba uruchomić system od nowa , nacisnąć F8 i wybrać funkcje "Wyłącz wymuszenie podpisywania sterowników" . System się włączył wszedłem do menedżera urządzeń i w portach pojawił się kabel . Sama dalsza instalacja przebiegała bez problemu i teraz sam moge sobie diagnozował samochód . Taka pierdoła a nie mogłem ogarnać , strata nerwów i czasu...
Mnóstwo straconego czasu , kilka GB ściągniętych sterowników , różne programy i nic , wszystko ściągałem co wyczytałem w necie nic nie pomagało .
W końcu podjechałem do kolegi znajomego , zdiagnozował mi auto i powiedział że miał ten problem . Okazało się , że trzeba uruchomić system od nowa , nacisnąć F8 i wybrać funkcje "Wyłącz wymuszenie podpisywania sterowników" . System się włączył wszedłem do menedżera urządzeń i w portach pojawił się kabel . Sama dalsza instalacja przebiegała bez problemu i teraz sam moge sobie diagnozował samochód . Taka pierdoła a nie mogłem ogarnać , strata nerwów i czasu...
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Mój Golf MK4 Smoked Front
Mój Golf MK4 Smoked Front
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości