Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » czw lis 08, 2012 22:21

ten nie działa ale ten powinien http://moto.allegro.pl/vag-can-commande ... 40510.html" onclick="window.open(this.href);return false;


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: arek607 » pt lis 09, 2012 11:55

Myślałem raczej o czymś tańszym. Jesteś pewny że nie zadziała na moim systemie?? Ten gość z allegro mówił że działa na win7 64. Chciałem się upewnić a tu zonk.

A coś takiego?? http://moto.allegro.pl/vag-k-can-2-5-us ... 57670.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dodam że mam program commander 2.5 na swój system tylko nie wiem czy zadziała z kablem 1.4


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » pt lis 09, 2012 21:23

jak program 2.5 to i taki kabel 2.5 , co do ceny powiem tak chytry traci dwa razy


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: arek607 » pt lis 09, 2012 21:53

To ma być kabel do jednorazowego przeprogramowania licznika. Nie ma co się wygłupiać z jakimiś kablami za 300 zł.


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » pt lis 09, 2012 22:45

to nie lepiej poszukać kogoś w okolicy za browara ci zrobi


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: arek607 » sob lis 10, 2012 08:42

Już szukałem. I trochę drogi ten browar. Gość zawołał więcej niż ten kabel jest warty.


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » sob lis 10, 2012 10:25

bo nie kiedy ludzie nie wiedzą ile wziąć , jak byś był bliżej to byś miał free bo w okolicy lbn kasy za podpięcie commanderem czy VCDS kasy nie biorę


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

stuwacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt mar 18, 2011 20:24
Lokalizacja: Szczecin / Łeba

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: stuwacz » sob lis 10, 2012 14:05

Panowie potrzebuje małej porady doświadczonych VAGowców :)
Mój samochód: Golf mk4, 2002 r. 1.9 TDi AXR - potrzebny interfejs do podstawowej diagnostyki (sprawdzenie parametrów pracy, skanowanie błędów itp).
Mój wybór - Viaken VAG KKL. Co o tym sądzicie?
Jest jeszcze kwestia wyboru wersji bo w sklepie mają dwie:
1. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... zarny.html wiadomo masowa chińska produkcja
2. http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -obd2.html polski produkt niby lepszy
Który z tych dwóch wybrać? Czy rzeczywiście warto zapłacić trochę więcej za ten polski produkt? Możliwości obu kabelków rozumiem że takie same ale niby kwestia jakości...


Golf III 1.8 90 KM '94 -> Audi A6 1.9 TDi 131 KM '02 -> Golf IV 1.9 TDi 101 KM '02

lukasz025
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 15:04

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: lukasz025 » ndz lis 11, 2012 18:58

Ford Escort 94 kombi 1.8 jaki kabel, musze obczaić bo rzuca mi silnikiem, faluje gaśnie itp



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » ndz lis 11, 2012 21:21

lukasz025 pisze:Ford Escort 94 kombi 1.8 jaki kabel, musze obczaić bo rzuca mi silnikiem, faluje gaśnie itp

jakiś kable do diagnostyki forda to forum aut vw wiec mogę polecić tylko ELM


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Pedi1994 » pn lis 12, 2012 00:28

Koledzy jaki interfejs lepszy pod usb czy pod com rs232 ?



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: riccardoa » pn lis 12, 2012 06:48

Pedi1994 pisze:Koledzy jaki interfejs lepszy pod usb czy pod com rs232 ?
Jeśli masz w lapku port RS 232,to bierz RS.Mając odpowiedni program masz dodatkowo możliwość ustawienia domykania szyb pilotem w starszych modułach komfortu. :okej:



Awatar użytkownika
Pedi1994
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt cze 19, 2012 22:30
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski - Wolsztyn

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Pedi1994 » pn lis 12, 2012 09:15

Hm właśnie muszę zakupić jakiegoś taniego lapka z portem rs232 do garażu na diagnostykę więc tak zastanawiałem się jakiego interfejsu szukać czy na usb czy rs232 bo posiadam lapka ale bez tego portu i do tego z win. 7 64bit a na to jest mało programów co działają ;p



Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: golf3dawid » pn lis 12, 2012 19:49

Wcześniej opisywałem swój problem z instalacja Interfejsu VAG KKL . Po długiej walce w końcu udało się go zainstalować .
Mnóstwo straconego czasu , kilka GB ściągniętych sterowników , różne programy i nic , wszystko ściągałem co wyczytałem w necie nic nie pomagało .

W końcu podjechałem do kolegi znajomego , zdiagnozował mi auto i powiedział że miał ten problem . Okazało się , że trzeba uruchomić system od nowa , nacisnąć F8 i wybrać funkcje "Wyłącz wymuszenie podpisywania sterowników" . System się włączył wszedłem do menedżera urządzeń i w portach pojawił się kabel . Sama dalsza instalacja przebiegała bez problemu i teraz sam moge sobie diagnozował samochód . Taka pierdoła a nie mogłem ogarnać , strata nerwów i czasu...


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości