Dziwnie szalejace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 15:14

no ja mam chyba ke-jetronic
to co to znaczy


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 15:15

wiem ze to jest 1 punktowy wtrysk
:)


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
Strefa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 12, 2004 17:06
Lokalizacja: D.Śląsk
Kontakt:

Post autor: Strefa » śr lut 09, 2005 16:10

taa gx na ke jetronicku to nie zaden jednopunktowy tylko mechaniczny wtrysk wielopunktowy. proponuje sie zajac regolatorem wolnych obrotow(inna nazwa zawor powietrza dodatkowego) + czujnik temperatury przy glowicy ten na blaszce mocowany. cena regolatora/zaworu ok 400zl nowka , uzywka 50-100zl. ja kupilem nowke orginal z bosha i u mnie pomoglo mialem podobne objawy jak u ciebie
pozdro



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lut 09, 2005 16:29

Ja mam podobny problem w swoim Golfie 1.3 Gaźnik z automatycznym ssaniem. I tu problem, czy to ssanie w ogóle mi działa. Jak rano go odpalam to obroty mam około 800-900, czy powinny być wyższe? Bo u kumpla z ręcznym ssaniem obroty są dużo wyższe. Dalej kiedy jadę i gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do 400. Gdy jadę na gazie takich objawów nie ma. Co w tym przypadku pomoże? Czy da coś wyregulowanie gaźnika?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 16:45

a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 16:46

a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 09, 2005 16:47

a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » śr lut 09, 2005 17:48

niebieski czujniczek kosztuje ok 40 zl plus oring



Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw lut 10, 2005 16:35

a powiedzie mi jeszcze jak dokladnie sprawdzic jaki mam wtrysk ?????????


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pt lut 11, 2005 12:16

Ja mam podobny problem w swoim Golfie 1.3 Gaźnik z automatycznym ssaniem. I tu problem, czy to ssanie w ogóle mi działa. Jak rano go odpalam to obroty mam około 800-900, czy powinny być wyższe? Bo u kumpla z ręcznym ssaniem obroty są dużo wyższe. Dalej kiedy jadę i gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do 400. Gdy jadę na gazie takich objawów nie ma. Co w tym przypadku pomoże? Czy da coś wyregulowanie gaźnika?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » sob lut 12, 2005 21:11

moze wystarczy przeczyscic gaznik. troche male obroty jak na ssanie a przy tych 400 obrotach da sie jezdzic?



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lut 23, 2005 10:26

Jakie silnik powinien mieć obroty, po porannym zapaleniu i po załączeniu automatycznego ssania?


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » śr lut 23, 2005 11:43

Witam ponownie ja jednak mam K-jeta.


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 246 gości