mk3 1,8 benz 90KM - problem z zapłonem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 1,8 benz 90KM - problem z zapłonem
witam, czy spotkał się ktoś z was z taką usterką - silnik odpala, wchodzi na obroty a po 1-2 sek gaśnie, a po paru uruchomieniach zaskakuje i jest OK.Dzieje się to tylko od czasu do czasu i to jest problem bo nie można zlokalizować usterki. Po wpięciu kompa nic nie wykazuje. Dodam, że jest to benz 1,8 bez żadnych przeróbek
pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
po podłączeniu do kompa nie wykazuje żadnych błędów, gdyby to się działo cały czas to prawdopodobnie nie byłoby problemu ze znalezieniem usterki lecz dzieje się to od czasu do czasu gdzieś raz w miesiącu. Kompem najlepiej się wpiąć jak to się dzieje bo potem nic nie wskaże - a jak tu się wpiąć jak nie ma jak pojechać do mechanika bo nie odpali a jak odpali to już nie ma po co. Wydaje mi się, że gdyby to był problem z cewką to wcale by nie odpalał bo nie byłoby iskry
pozdrawiam
Witam,
Takie objawy są typowe dla immobilizera...
Nie upadł Ci kluczyk ???
Najprtawdopodobniej transponder w kluczyku przesunął ci się na tył i nie zawsze go cewka złapie...
Rozłóż kluczyk i wewnątrz będzie czarna kostka -- wetknij ją blisko grota (skosem lub wcięciem w stronę grotu - wzdłużnie). Jeżeli tak jest ustawiona i nie ma możliwości przemieszczenia - sprawdź cewkę koło stacyjki...
Sprawdź może czy problem występuje na innym kluczyku...
Pozdroofka
Takie objawy są typowe dla immobilizera...
Nie upadł Ci kluczyk ???
Najprtawdopodobniej transponder w kluczyku przesunął ci się na tył i nie zawsze go cewka złapie...
Rozłóż kluczyk i wewnątrz będzie czarna kostka -- wetknij ją blisko grota (skosem lub wcięciem w stronę grotu - wzdłużnie). Jeżeli tak jest ustawiona i nie ma możliwości przemieszczenia - sprawdź cewkę koło stacyjki...
Sprawdź może czy problem występuje na innym kluczyku...
Pozdroofka
Ostatnio zmieniony sob sie 05, 2006 17:51 przez Mstasik, łącznie zmieniany 2 razy.
rozebrałem kluczyk i kostka od immo jest naswoim miejscu nie ma nawet możliwości przemieszczenia się bo jest zblokowana z każdej strony, przeczyściłem teraz stronę czołową kluczyka może bedzie lepsza "łączność" między cewką a kluczykiem. A cewka od immo znajduje się w stacyjce i można ją wymienić samą czy całą stacyjkę ? Na innym kluczyku nie mogę sprawdzić bo go nie posiadam - mam tylko 1 . Dzięki za naprowadzenie jak sprawdzę to odpiszę . Gdyby coś takiego stało się w drodze to można pominąć jakoś tą cewkę ?
pozdrawiam
Cewka nie znajduje się w stacyjce, tylko obok, w jej okolicach.
Jak będziesz koło firmy dorabiającej klucze zapytaj czy ci kodu nie przekopiują na Transponder T2 albo czy ci go nie zapiszą na kartce... (to tak na wszelki wypadek).
Niech sprawdzą czy maszyna zawsze zczyta kod z klucza. Jeśli tak klucz jest OK.
Szukaj w obudowie stacyjki, może styki są utlenione i cewka nie zawsze odczytuje kod z klucza. A może auto ci odblokowuje a wina jest wtrysków ???
Raczej sam immobilizera nie odłączysz w trasie
Poszperaj.
Jak będziesz koło firmy dorabiającej klucze zapytaj czy ci kodu nie przekopiują na Transponder T2 albo czy ci go nie zapiszą na kartce... (to tak na wszelki wypadek).
Niech sprawdzą czy maszyna zawsze zczyta kod z klucza. Jeśli tak klucz jest OK.
Szukaj w obudowie stacyjki, może styki są utlenione i cewka nie zawsze odczytuje kod z klucza. A może auto ci odblokowuje a wina jest wtrysków ???
Raczej sam immobilizera nie odłączysz w trasie
Poszperaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości