"dławi się" chwilowo przy ok 3tyś obr/min [mk2 1,8

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sie 05, 2006 12:54
Lokalizacja: Chorzów

"dławi się" chwilowo przy ok 3tyś obr/min [mk2 1,8

Post autor: wu » sob sie 05, 2006 16:04

W trakcie jazdy na każdym z biegów przy ok. 3000 - 3500 obr/min. czuję wyraźny chwilowy spadek mocy (przyspieszenia), coś w rodzaju chwilowego "zadławienia się" po przekroczeniu tych obrotów przyspieszenie jest znów prawidłowe (bez zastrzeżeń).
Nieprawidłowość ta występuję w czasie jazdy na każdym biegu, wyłącznie na benzynie;
kiedy jade na LPG nie ma tego zjawiska.

VW Golf Mk II Silnik 1,8 RH (elektryka jest raczej ok,wymieniłem kopułkę, palec, świece)

Będe wdzieczny za udzielenie wskazówek, oczywiście jak problem zniknie to podam rozwiazanie!



Awatar użytkownika
Cefaloid
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr sty 04, 2006 14:02
Lokalizacja: qqqq

Post autor: Cefaloid » sob sie 05, 2006 16:19

A to jest silnik na wtrysku? Bo może przetarł Ci się potencjometr TPS (wciśnięcia pedału gazu) - możnaby się ew podpiąć woltomierzem na niego i sprawdzić na felernych obrotach czy napięcie nie jest złe. Najlepszy byłby woltomierz (miernik uniwersalny) wskazówkowy żeby ocenić czy tak faktycznie jest. Napięcie powinno zię zmieniać z wciśnięciem pedału gazu a tam gdzie się dziwnie zachowuje będzie chwilowy "odskok" w górę lub w dół. Miernikiem wskazówkowym lepiej to wychwycić bo wskazówka szybciej reaguje.

Instalacja gazowa będzie działać bo wiele z instalek nie pobiera sygnału wciśnięcia gazu.

Acha - on jest w zespole wtrysku tam gdzie jest zaczepiona linka gazu. U ciebie dokładnie gdzie to nie wiem, mam MKIII
Ostatnio zmieniony sob sie 05, 2006 16:33 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.


Konto usunięte.

wu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob sie 05, 2006 12:54
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: wu » sob sie 05, 2006 16:30

nie to jest silnik gaźnikowy, wydaje mi sie że nie ma u mnie raczej takiego potencjometru



Mstasik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: wt lip 25, 2006 17:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Mstasik » sob sie 05, 2006 17:41

U mnie jest to samo...
Na LPG idzie gładko, a na Benzynce - ma "dołki"...
Najprawdopodobniej wina dyszy, lub przepustnicy w gaźniku...
Ale jeszcze się z tym nie uporałem.

Wcześniej znikało mi napięcie na dyszy wolnych obrotów, i nawet pompę paliwa wymieniłem - nie potrzebnie. Po naprawie elektyryki niskie są OK.

Mogło ci się takrze podciśnienie gdzieś uszkodzić, spaść wężyk, albo przetrzeć i ztąd te objawy...


Pozdroofka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 165 gości