W trakcie jazdy na każdym z biegów przy ok. 3000 - 3500 obr/min. czuję wyraźny chwilowy spadek mocy (przyspieszenia), coś w rodzaju chwilowego "zadławienia się" po przekroczeniu tych obrotów przyspieszenie jest znów prawidłowe (bez zastrzeżeń).
Nieprawidłowość ta występuję w czasie jazdy na każdym biegu, wyłącznie na benzynie;
kiedy jade na LPG nie ma tego zjawiska.
VW Golf Mk II Silnik 1,8 RH (elektryka jest raczej ok,wymieniłem kopułkę, palec, świece)
Będe wdzieczny za udzielenie wskazówek, oczywiście jak problem zniknie to podam rozwiazanie!
"dławi się" chwilowo przy ok 3tyś obr/min [mk2 1,8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
A to jest silnik na wtrysku? Bo może przetarł Ci się potencjometr TPS (wciśnięcia pedału gazu) - możnaby się ew podpiąć woltomierzem na niego i sprawdzić na felernych obrotach czy napięcie nie jest złe. Najlepszy byłby woltomierz (miernik uniwersalny) wskazówkowy żeby ocenić czy tak faktycznie jest. Napięcie powinno zię zmieniać z wciśnięciem pedału gazu a tam gdzie się dziwnie zachowuje będzie chwilowy "odskok" w górę lub w dół. Miernikiem wskazówkowym lepiej to wychwycić bo wskazówka szybciej reaguje.
Instalacja gazowa będzie działać bo wiele z instalek nie pobiera sygnału wciśnięcia gazu.
Acha - on jest w zespole wtrysku tam gdzie jest zaczepiona linka gazu. U ciebie dokładnie gdzie to nie wiem, mam MKIII
Instalacja gazowa będzie działać bo wiele z instalek nie pobiera sygnału wciśnięcia gazu.
Acha - on jest w zespole wtrysku tam gdzie jest zaczepiona linka gazu. U ciebie dokładnie gdzie to nie wiem, mam MKIII
Ostatnio zmieniony sob sie 05, 2006 16:33 przez Cefaloid, łącznie zmieniany 1 raz.
Konto usunięte.
U mnie jest to samo...
Na LPG idzie gładko, a na Benzynce - ma "dołki"...
Najprawdopodobniej wina dyszy, lub przepustnicy w gaźniku...
Ale jeszcze się z tym nie uporałem.
Wcześniej znikało mi napięcie na dyszy wolnych obrotów, i nawet pompę paliwa wymieniłem - nie potrzebnie. Po naprawie elektyryki niskie są OK.
Mogło ci się takrze podciśnienie gdzieś uszkodzić, spaść wężyk, albo przetrzeć i ztąd te objawy...
Pozdroofka
Na LPG idzie gładko, a na Benzynce - ma "dołki"...
Najprawdopodobniej wina dyszy, lub przepustnicy w gaźniku...
Ale jeszcze się z tym nie uporałem.
Wcześniej znikało mi napięcie na dyszy wolnych obrotów, i nawet pompę paliwa wymieniłem - nie potrzebnie. Po naprawie elektyryki niskie są OK.
Mogło ci się takrze podciśnienie gdzieś uszkodzić, spaść wężyk, albo przetrzeć i ztąd te objawy...
Pozdroofka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 153 gości