Czy trzeba robic zbieżność MK3 ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy trzeba robic zbieżność MK3 ???
Wymieniam w swoim autku sworzeń na jednym z wahaczy, bo ostatnio zaczął stukać na dołach, zbieżność i kąty mam przed wymianom bardzo dobre, czy po wymianie 1 sworznia muszę robić zbieżność???
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No ale tylko wymienie sworzeń zobaczę jak będzie. Bo mam już dosyć robienia zbieżności nikt nie może mi jej dobrze ustawić ustawi ok kierownica prosta jadę a tu w lewo krece i 1obrót i max a w prawo 2,5 obrotu *#cenzura#*, pojechałem poprawili w lewo 1,5 obr w prawo 2, po jakimś czasie zobaczyłem ze jak na maxa skręce w prawo to drążek dotyka do felgi w lewo nie . Nie mam już sily. Może ktoś wie ile w ASO kosztuje ustawienie zbieżności???. Wydaje mi się że trzeba ustawić żeby w lewo i prawo było podobnie i przełożyć kierownicę do prostego bo tak nic już nie da-co sądzicie???
bambi pisze:Wysłany: Wczoraj 0:30
witam tak szczerze ale sie nie czepiajac musisz miec cala zawieche ok lacznie z felgami (proste) i cisnieniem jednakowym i 3/4 baku albo jakos tak w karzdym razie ja bylem w stacij obslugi VW audi oni zajeli sie autkiem co trzeba bylo zrobic to zrobili koszt 80.zl lacznie z ustawieniem (pelna geometria - katy, wyprzedzenie itp itd) i wydrukiem jak bylo przed a jak jest teraz koszt tylko 80zl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Niechże ci to lepszy mechanik ustawi jak ma być na środku czyli na obu drążkach kierowniczych niech zbieżność robi a nie tylko na jednym, a potem ustawisz sobie kierownicę jak należy żeby była poziomo przy jeździe na wprost.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
niby własnie tak zalecają w książce serwisowej ale moim zdaniem również nie ma co się pier(wiecie co) i ustawiac na obu drążkach w momencie gdy kierownica ustawiona jest w pozycji idealnie prostej (to tez wazne bo sam sie na tym przejechałem).a nie tylko na jednym
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zgadzam się tylko że Igor1 już ma przez "speców" spartolone skoro drążek do felgi mu dochodzi.djtom pisze:ale moim zdaniem również nie ma co się pier(wiecie co)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
ale ustawi kierownice na wprost i pokreci dwoma ale ja chce zeby w obie strony było tak samo wiec i tak jest to metoda prób i błedów bo ile ma pokrecić lewą i prawą żeby było dobrze nie wiedząc jaki jest stan faktyczny. Chyba za każdym razem w moim przypadku musi iśc do kierownicy i sprawdzać- bo w prawo tak skrecam ze tre końcówką o felgę kierownica prosta i nie ściąga
no to musi poszukać innych "speców" mi sie udało, Stacja Kontroli (taka przez duże S) wzięła 100 i nie zrobiła nic a gosciu z warsztatem w garażyku ustawił na lampach stroboskopowych za 20 I nie wierze w to ze tylko "poprawił" po ASO
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję.
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Igor1 pisze:Chyba za każdym razem w moim przypadku musi iśc do kierownicy i sprawdzać-
nie nie. Najpierw prawidłowo mają drążki wystawać po obu stronach maglownicy ( dane są w każdej serwisówce). Potem dokładna zbieżność. A na końcu ustawienie kierownicy (trzeba ją ściągnąć z wieloklinu i ustawić jak należy żeby była poziomo w jeździe na wprost). I tylko tą ostatnią czynność robi sie drogą prób i błędów.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Słuchaj byłem u 2 i dałem 80 zł tylko ich mogę im :green_fuck: byłem u każdego 2 razy poprawiać przed wymianą końcówek miałęm git potem wszystko pochrzanili u mnie już wszystko objechałęm zostało mi tylko ASO chyba że ktoś wie kto mi to w Szczecinie dobrze zrobi. Wole dać wiecej i mieć to z głowy co sądzicie jechac do ASO???? bo już nie mam sił. Chyba że sami pedofile w sosunku do vw pracują w tych zakłądach wiec w myśl nowych zasad należy im się stryczek-Chyba napisze do Ziobro
[ Dodano: Pią Sie 04, 2006 20:15 ]
Więc co mam powiedzieć jak pojadę ponownie robić zbieżność żeby wreście to ktoś zrozumiał o co mi chodzi i zrobił dobrze????
[ Dodano: Pią Sie 04, 2006 20:15 ]
Więc co mam powiedzieć jak pojadę ponownie robić zbieżność żeby wreście to ktoś zrozumiał o co mi chodzi i zrobił dobrze????
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Współczuję. Jednak udało mi się jeszcze na takich partaczy nie trafić. W końcu to podstawowa robota z układem kierowniczym. To chyba trzeba kupić serwisówkę i takiemu "specowi" pokazać na obrazku co ma robić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości