[MK3] 1.8 ręczny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-neo-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 21, 2005 22:53
Lokalizacja: Czeladź k. Sosnowca k. Katowic
Kontakt:

[MK3] 1.8 ręczny

Post autor: -neo- » czw sie 03, 2006 21:26

Tak jak w temacie, mam problem z ręcznym. Linka niby jest dobra i naciągnięta lecz niestety ręczny nie działa. Gdybym z tyłu miał bębny to wiedziałbym jak to zrobić, ale mam zaciski i tu pojawia się problem. Czy mógłby mi ktos podpowiedzieć gdzie i jak mam naciągnąć linke żeby ręczny działał ? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » czw sie 03, 2006 22:05

A regulacja juz maksymalnie wykorzystana? Mowie o tej pod tylna popielniczka.... Jesl tak to moze jakies metalowe podkladki miedzy blaszke a nakretki?


Obrazek

Awatar użytkownika
-neo-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 21, 2005 22:53
Lokalizacja: Czeladź k. Sosnowca k. Katowic
Kontakt:

Post autor: -neo- » czw sie 03, 2006 23:50

tak, regulacja pod popielniczką jest wykorzystana maksymalnie. Zastanawiałem się czy może jest gdzieś druga regulacja, w jakimś innym miejscu (?). Ostatecznie spróbuje tak jak pisałeś z podkładkami.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt sie 04, 2006 00:08

innej regulacji raczej nie ma-poprostu musiały sie juz tak linki rozciągnąć i albo jakieś podkładki pod nakrętki regulacyjne albo nowe linki


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt sie 04, 2006 00:22

chyba ze masz namiesane z samoregulatorami w bebnach



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt sie 04, 2006 00:53

daaroo pisze:chyba ze masz namiesane z samoregulatorami w bebnach
napisał,że ma zaciski(czyli tarcze)


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

krzysiek1980
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: wt wrz 20, 2005 19:07
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: krzysiek1980 » pt sie 04, 2006 18:37

prawdopodobnie masz zapieczone zaciski to znaczy te dynksy przy zaciskach na ktore jest zalozona sprezynka ja mam to samo i walcze z tym ale bez rozbierania calego zacisku u mnie sie nie obejdzie bo jak zaciagne u siebie to mlotkiem musze sobie pomagac



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 270 gości