Gasnie 1,3 wielopunkt na mrozie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Gasnie 1,3 wielopunkt na mrozie

Post autor: djb » wt lut 08, 2005 10:40

czytalem co do tej pory bylo pisane na forum na ten temat, podobne objawy mam jak w niektorych przypadkach ale chcialabym sie upewnic.

na mrozie -15 nie chce odpalic normalnie, tylko na pych
na troche (ok15 minut) rozgrzanym silniku (w temperaturze otoczenia -15stopni), gasnie, czasem obroty spadaja prawie do zera, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie
dodam jeszcze to ze ogrzewanie dziala jakos gorzej

czy to czujnik temperatury?? i gdzie on sie znajduje w silniku??



Awatar użytkownika
silent_rob
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 852
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

podobnie :)

Post autor: silent_rob » wt lut 08, 2005 12:04

u mnie podobnie bo na zimnym silniku obroty spadaja czasami prawie do zera , gasnie jak da sie mu nagle gazu , ale jak sie nagrzeje to jest oki. z ta roznica ze moj nie ma zadnych problemow z odpalaniem. slyszalem ze to takie szalenie na zimnym silniku moze byc spowodowane zapowietrzona pompa od wtrysku :axe:


Obrazek

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » wt lut 08, 2005 19:22

Ja naszczescie jeszce niemam problemu z moim mk2 moze przez to że go garazuje ale z tego co sie orientuje 1.3 i sa bardzo czułe na niskie temperatury, i jednym z podstawoaych problemu jest problem zamarzajacej odmy.I ona jest chyba przyczyna wszystkich problemów z odpaleniem autka. :grin:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » wt lut 08, 2005 20:07

sprawdz co masz pod korkiem wlewu oleju jesli zawalony to moze byc cos z odma. obroty wachaja sie tylko na niedogrzanym silniku na cieplym jest ok? jak dlugo sie nagrzewa po ilu km masz juz nagrzany. czujnik znajdziesz kolo termostatu to jest ten niebieski.



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » wt lut 08, 2005 21:05

juz wiem od znajomego mechanika ze do wymiany mam czujnik temperatury (59zl) + przyspieszacz podcisnieniowy (70zl), szlag by to trafil :cry: koszta znowu, najlepsze ze na tym przyspieszaczu padnietym jezdzilem dosc dlugo

odme tez sobie niedawno wymienilem bo pod korkiem byl syf, to tak przy okazji
pogrzebalem w forum i znalazlem post z danymi czujnika temp. "Egon PŃ"- Niebieski powinien mieć przy zimnym 2kOhm a ciepły 400 Ohm, i tu dzieki dla niego



Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » wt lut 08, 2005 21:13

a ktory przewod od odmy wymieniles ten na samym dole co z niego wychodzi jeszcze jeden waski przewod? kupiles nowy i za ile?



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: djb » wt lut 08, 2005 22:17

gorny od silnika do momentu az stary byl drozny i dobry wiec wlozylem jeden w drugi, w sumie moze pol metra, moze troche wiecej, ale teraz na korku czysto, a co to za przewod?? nie chcialo nam sie w sumie kombinowac bo zimno bylo i poszlismy na latwizne --->>> przewod paliwowy od polędwicy, kosztuje tyle co pivko



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 252 gości