[mk2] kontrolka oleju;zapalila sie;dlaczego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] kontrolka oleju;zapalila sie;dlaczego?
Witam
Jadac po obwodnicy, ok 140 km/h, zauwazylem nagle, ze za chwile jest zjazd, na ktorym musze zjechac. Zaczalem dosyc ostro hamowac i zredukowalem z 5 na 4. Po wyhamowaniu do 80 zaczalem skrecac i w tym momencie, na ok pol sekundy zapalila mi sie kontrolka oleju i zabrzeczal brzeczyk.
Czy ktos kiedys spotklal sie z takim czyms? Dlaczego tak sie stalo? Czy to oznaka zblizajacej sie usterki?
Dodam, ze stan oleju mam w normie (polowa pomiedzy min a max), nie mam zadnych wyciekow i regularnie wymieniam olej i filtr.
Jadac po obwodnicy, ok 140 km/h, zauwazylem nagle, ze za chwile jest zjazd, na ktorym musze zjechac. Zaczalem dosyc ostro hamowac i zredukowalem z 5 na 4. Po wyhamowaniu do 80 zaczalem skrecac i w tym momencie, na ok pol sekundy zapalila mi sie kontrolka oleju i zabrzeczal brzeczyk.
Czy ktos kiedys spotklal sie z takim czyms? Dlaczego tak sie stalo? Czy to oznaka zblizajacej sie usterki?
Dodam, ze stan oleju mam w normie (polowa pomiedzy min a max), nie mam zadnych wyciekow i regularnie wymieniam olej i filtr.
moze frajerski olej masz?i woda sie robi z niego a nie olej?moze masz malo oleju w silniku bo podczas hamowania ostrego olej przemieszcza sie do przodu i czujnik wtedy nie ma oleju i zapala sie kontrolka pozatym moze pompa olejowa zaslabo tloczy olej?moze byc troche przyczyn
podobnie mialem w poprzednim aucie jak jezdzilem na Lotosie mocniej przychamowa i kontrolka sie zapalala olej tez byl przetrzepalem caly silnik wszystko o.k wymienilem olej i problem zniknal
podobnie mialem w poprzednim aucie jak jezdzilem na Lotosie mocniej przychamowa i kontrolka sie zapalala olej tez byl przetrzepalem caly silnik wszystko o.k wymienilem olej i problem zniknal
Dzieki za wszystkie porady
Strasznie mnie to meczylo, wiec na wszelki wypadek dolalem oleju (z 1/2 na 3/4 pomiedzy min a max) i pojechalem go przetestowac na obwodnicy. Poniewaz ruch byl znikomy, troche poszalalem (duza predkosc + hamowanie+ skrecanie) i tym razem nic nie bylo. Kontrolka sie nie zapalila. Wiec wniosek stad taki ze oleju lepiej miec blisko maximum.
Pozdrawiam.

Strasznie mnie to meczylo, wiec na wszelki wypadek dolalem oleju (z 1/2 na 3/4 pomiedzy min a max) i pojechalem go przetestowac na obwodnicy. Poniewaz ruch byl znikomy, troche poszalalem (duza predkosc + hamowanie+ skrecanie) i tym razem nic nie bylo. Kontrolka sie nie zapalila. Wiec wniosek stad taki ze oleju lepiej miec blisko maximum.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości