czytalem co do tej pory bylo pisane na forum na ten temat, podobne objawy mam jak w niektorych przypadkach ale chcialabym sie upewnic.
na mrozie -15 nie chce odpalic normalnie, tylko na pych
na troche (ok15 minut) rozgrzanym silniku (w temperaturze otoczenia -15stopni), gasnie, czasem obroty spadaja prawie do zera, ale po rozgrzaniu pracuje normalnie
dodam jeszcze to ze ogrzewanie dziala jakos gorzej
czy to czujnik temperatury?? i gdzie on sie znajduje w silniku??
Gasnie 1,3 wielopunkt na mrozie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- silent_rob
- Gadatliwa bestia
- Posty: 852
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 00:43
- Lokalizacja: Gryfino
- Kontakt:
podobnie :)
u mnie podobnie bo na zimnym silniku obroty spadaja czasami prawie do zera , gasnie jak da sie mu nagle gazu , ale jak sie nagrzeje to jest oki. z ta roznica ze moj nie ma zadnych problemow z odpalaniem. slyszalem ze to takie szalenie na zimnym silniku moze byc spowodowane zapowietrzona pompa od wtrysku
-
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontakt:
Ja naszczescie jeszce niemam problemu z moim mk2 moze przez to że go garazuje ale z tego co sie orientuje 1.3 i sa bardzo czułe na niskie temperatury, i jednym z podstawoaych problemu jest problem zamarzajacej odmy.I ona jest chyba przyczyna wszystkich problemów z odpaleniem autka.
...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:
juz wiem od znajomego mechanika ze do wymiany mam czujnik temperatury (59zl) + przyspieszacz podcisnieniowy (70zl), szlag by to trafil koszta znowu, najlepsze ze na tym przyspieszaczu padnietym jezdzilem dosc dlugo
odme tez sobie niedawno wymienilem bo pod korkiem byl syf, to tak przy okazji
pogrzebalem w forum i znalazlem post z danymi czujnika temp. "Egon PŃ"- Niebieski powinien mieć przy zimnym 2kOhm a ciepły 400 Ohm, i tu dzieki dla niego
odme tez sobie niedawno wymienilem bo pod korkiem byl syf, to tak przy okazji
pogrzebalem w forum i znalazlem post z danymi czujnika temp. "Egon PŃ"- Niebieski powinien mieć przy zimnym 2kOhm a ciepły 400 Ohm, i tu dzieki dla niego
gorny od silnika do momentu az stary byl drozny i dobry wiec wlozylem jeden w drugi, w sumie moze pol metra, moze troche wiecej, ale teraz na korku czysto, a co to za przewod?? nie chcialo nam sie w sumie kombinowac bo zimno bylo i poszlismy na latwizne --->>> przewod paliwowy od polędwicy, kosztuje tyle co pivko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 281 gości