Slawek J pisze:Najszybciej i najtaniej jest zlokalizowanie twojej usterki poprzez kody migowe jesli ta usterka wystepuje caly czas. Powinno wykazac co jest nie tak.igor002 pisze:u mnie to raczej nie zapłon, mam przyspieszony co prawda ale specjalnie bo jezdze na gazie, na benzynie obroty skaczą strasznie, tak np 500-1500 obr, a jak trzymam nogą pedał gazu na 3000 to po chwili spada 2000-3000 i jak jade autem to szarpie, na gazie tylko trzyma duze obroty kiolo 1800, nic nie szarpie itp.
Kto ma jakieś jeszcze pomysły?
Pozdrawiam.
sprawdziłem dzisiaj, pokazałop mi tak: 2312-czujnik temp w krućcu wody (sprawdziłem jest sprawny)
1232 - silniczek regulacji biegu jałowego (to sprawdzałem opornosci i sie zgadzaja wszystkie, ejszcze posprawdzam to na zasadzie reakcji tak jak mam w ksiazżce opisane, ale wydaje sie być sprawny:/)
macie jakie jeszcze poza gaznikiem propozycje co to moze być zrypane?
MAM OGROMNA PROŚBĘ, CZY JEST KTOS Z KRAKOWA ALBO BEDZIE W KRAKOWIE I MA TAKI SIŁOWNIK REGULACJI ALBO POZWOLI SOBIE NA MOMĘT WYMONTOWAĆ ZEBY SPRAWDZIĆ CZY TO JEST WINA TEGO SIŁOWNIKLA??!! STAWIAM CZTEROPAK.