Prosze o sprawdzenie pomiarow w VAG-COM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piapia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt lip 11, 2006 11:56
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Prosze o sprawdzenie pomiarow w VAG-COM

Post autor: piapia » pt lip 14, 2006 17:50

autko to VW Golf IV 1.9TDI
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony pn paź 01, 2007 09:48 przez piapia, łącznie zmieniany 1 raz.



tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » pt lip 14, 2006 20:49

Napisz mi co dokładnie sprawdzałeś tymi blokami będzie mi łatwiej sprawdzic .

[ Dodano: 14 Lip 2006 20:56 ]
Jeżeli chodzi o - blok 013- Grupa wskazań 013 jałowy bieg- regulacja spoczynkowa - to w tym bloku jest ok w normie. Reszte napisze jak sprawdze .

[ Dodano: 14 Lip 2006 21:01 ]
Napisz mi kod silnika pierwsze trzy litery , co do 011 , Grupa wskazań 011- regulacja ciśnienia doładowania - , to musisz to sprawdzić jadąc samochodem na trzecim biegu i mieć conajmniej 2900 obrotów wtedy zapisz wskazania i daj znać.

[ Dodano: 14 Lip 2006 21:02 ]
napisz mi co sprawdzałeś tymi blokami



Awatar użytkownika
piapia
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt lip 11, 2006 11:56
Lokalizacja: Mława
Kontakt:

Post autor: piapia » pt lip 14, 2006 21:10

dzieki za odpowiedzi.

Widzisz nie znam jeszcze obslugi tego programu pomiary narazie na postoju.
Postaram sie jeszcze dzisiaj zrobic tak jak napisałes.
Czy jest mozliwosc sprawdzenia jak działa turbina? kiedy zaczyna pompowac i jakie jest cisnienie? najlepiej jakby wykreslił charakterystyke ;-)
drugie pytanko: czy mozna tym programem sprawdzic czy działa prawidłowo elektrozawór turbiny?
Jaki program polecasz?



tomala2301
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 145
Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
Kontakt:

Post autor: tomala2301 » pt lip 14, 2006 21:15

masz Vag-com widze po angielsku , spraw sobie wersje polską po necie chodzą takie wersje na emuli jest tego pełno ,



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt lip 14, 2006 21:58

Jak widzisz w okienkach masz trzy grupy ktore mozesz wlaczyc. Wlacz grupe 3, 8 i 11, nastepnie ustaw sie przy jakiejs drodze szybkiego ruchu (w miare pustej) i nacisnij klawisz 'LOG' a nastepnie 'start'. Od tego momentu komputer bedzie rejestrowal wartosci z grupy 3, 8 i 11. Rusz samochodem, przy predkosci ok. 60km/h wlacz 5 bieg i wcisnij gaz do dechy, trzymaj az do obrotow ok. 3500 (musisz miec wolna droge). Potem nacisnij klawisz 'stop'. W katalogu Program File/Vag-Com/Logs bedziesz mial loga, czyli zapis wszystkiego co sie dzialo podczas przyspieszania. logi czytane sa przez Excela i wyswietlane w formie tabelki.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 14, 2006 22:08

Ja własnie odebrałem interfejsik z viakena :) na usb ...

mam VAG-COM w wersji angielskiej i polskiej...

a więc jutro trzeba będzie troszke pomierzyć :)



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » sob lip 15, 2006 14:51

tu masz opis blokow na poczatek ci sie przyda
BLOKI WARTOSCI



gistar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:37
Lokalizacja: Warmia

Post autor: gistar » wt sie 01, 2006 09:26

dajcie jakiś namiar na vag-com po polsku bo nie mogę znaleźć cowboy,



pushkin77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 22:01
Lokalizacja: (PL) KGR
Kontakt:

Post autor: pushkin77 » wt sie 01, 2006 20:25

podlaczam sie pod prośbę



kaiserman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lut 01, 2007 01:47
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: kaiserman » pn paź 01, 2007 01:29

Witam dołączam się o vaga po pl ktoś może ma?:)


A3 TDI ASZ 163KM 389Nm:):):)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1110053&highlight=#1110053

xisio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:56
Lokalizacja: Limerick

Post autor: xisio » wt paź 02, 2007 15:08

najlepiej z witaminka jak ktos mi wysle na maila wystawie na moim rapidshare dla pokolen.



konrad1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 15, 2007 14:24
Lokalizacja: Legnica

Post autor: konrad1212 » czw lis 15, 2007 14:27

witam a ja mam taki problem z tym vag-iem kuopilem zlacze mam program vagcom i nie dzialaja mi pewne guziki nie wiem czemu moze to dlatego e to nie jest pelna wersja? jak chce np sprawdzic pompe diesla to pojawia mi sie blad sterownika choc mam 1.9 tdi toledo mogly mi ktos cos na to poradzic?? a i tezs prosze ta witaminke jak by ktos mial



Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » pn lut 16, 2009 16:12

Moze mi ktos wyjasnic jak jest mierzone doladowanie po tym foto zmierzylem dzisiaj do 4tys na 5tym biegu ale nie potrafie odczytac tego i niewiem czy jest ok z gory dzieki :bigok:
Obrazek



raydenx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 00:15
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

pomiary VAG wstepna diagnostyka silnika MK3-1Z

Post autor: raydenx » śr maja 27, 2009 09:34

Witam mam golfika 3 z 1995 silnik 1Z/90KM. Ma przebieg 300tys z czego sam przejechalem 50, Mam odczucie ze auto oslablo szczegolnie marnie wyglada to w zakresie >2000. Silnik staje sie glosny ale nabiera obrotow bardzo powoli.
Zaraz po zakupie mialem takie wrazenie ze silnik robil sie dosyc glosny przy obr powyzej 3tys obr w zakresie 2-3 byl cichutki za to zbieral sie dosc dynamicznie.
Mam podejrzenia co do turbiny poniewaz z swojej niewiedzy zaraz po zakupie przejechalem ok 24 tys bez wymiany oleju. Teraz tez widze ze przy jezdzie w trasie gdzie jestem w stanie wyjsc powyzej 2 tys zaczyna mi ubywac oleju. Przy jedzie "miejskiej" jest on niezauwazlny. Kolejna obserwacja na luzie jak wcisne gaz do dechy mam spora chmurke dymu i sadzy na ziemi po osiagnieciu obrotow przestaje dymic.
Kupilem pol roku temu kabelek Viakena KKL i jestem sie nim w stanie polaczyc z modulami
airbag, silnika (i pewnie immobilzera). Moje pytanie co i jak mierzyc (Cisnienie doladowania k. 11 .... ?) w jakich warunkach (jak kolega pisze 60kn na 5 i gaz do dechy?) jak zinterpretowac wyniki (czy sa jakies referencje np z w pelni sprawnych silnikow?)

Z gory dzieki za wszelkie sugestie

Pozdrawiam,


Robert

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 271 gości