WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE :) mój gti nie pali :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomekel

WITAM WSZYSTKICH SERDECZNIE :) mój gti nie pali :(

Post autor: tomekel » pn lut 07, 2005 10:39

Jesio raz witam :) mam ogromną prośbe - moja czarna mamba tj. VW gti 1.8 pewnego pieknego dzionka jadac sobie zgasła i juz nie odpalila :/ poooomooocy !!!! nadmienie iż paliwo jest kable i cewka również ok, a iskra wsiąkła na dobre - tzn po wymonotowaniu świecy i rozruchu iskry nie widać - po podmontowaniu do kabla od cewki pojawia się ale tylko podczas przekręcenia kluczyka w pozycje ON - komputer raczej też jest wporządku - nie jestem pewien co do kopułki - palca i rozdzielacza zapłonu :/ - może miał ktoś podobny problem - pomierzyłem napiecia i wsio wygląda ok pozatym, że niechce odpalić - ech - to tyle. Z góry dziękuje - pozdrawiam



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » pn lut 07, 2005 10:50

nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale z tego co napisałeś wynika (przynajmniej dla mnie) ze z cewki do kopułki napięcie idze a juz od kopułki dalej nie wychodzi, to znaczy , ze coś jest z kopułką, może poprostu sie juz skończyła :-) , osobiscie nigdy jej nie ruszałem ale mojemu kumplwi tez w mk3 stało sie to samo i wiem , ze nie kosztowało go to duzo



carrot

Post autor: carrot » pn lut 07, 2005 13:24

Raczej wygląda to na czujnik halla w aparacie zapłonowym, zdejmij z niego 3 stykową wtyczkę i zwieraj środkowy styk do masy, na cewce powinna pojawić się iskra
Pzd



tomekel

Post autor: tomekel » pn lut 07, 2005 19:07

adamo122 pisze:nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale z tego co napisałeś wynika (przynajmniej dla mnie) ze z cewki do kopułki napięcie idze a juz od kopułki dalej nie wychodzi, to znaczy , ze coś jest z kopułką, może poprostu sie juz skończyła :-) , osobiscie nigdy jej nie ruszałem ale mojemu kumplwi tez w mk3 stało sie to samo i wiem , ze nie kosztowało go to duzo
- no troszke chyba źle ujalem - chodziło mi o to iż po zamontowaniu świecy bezpośrednio do kabla (ten co idzie od cewki do aparatu) iskra sie pojawia tylko raz w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje ON - niestety podczas rozruchu juz iskry brak :/ pompa pracuje i po zalaczeniu kluczyka w pozycje ON oraz podczas rozruchu.



tomekel

Post autor: tomekel » pn lut 07, 2005 19:07

adamo122 pisze:nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale z tego co napisałeś wynika (przynajmniej dla mnie) ze z cewki do kopułki napięcie idze a juz od kopułki dalej nie wychodzi, to znaczy , ze coś jest z kopułką, może poprostu sie juz skończyła :-) , osobiscie nigdy jej nie ruszałem ale mojemu kumplwi tez w mk3 stało sie to samo i wiem , ze nie kosztowało go to duzo
- no troszke chyba źle ujalem - chodziło mi o to iż po zamontowaniu świecy bezpośrednio do kabla (ten co idzie od cewki do aparatu) iskra sie pojawia tylko raz w momencie przekręcenia kluczyka w pozycje ON - niestety podczas rozruchu juz iskry brak :/ pompa pracuje i po zalaczeniu kluczyka w pozycje ON oraz podczas rozruchu.



tomekel

Post autor: tomekel » wt lut 08, 2005 18:36

Dzięki za pomoc - wielkie DZIĘKI :) - odpalił po zamontowaniu innego aparatu zapłonowego - prawdopodbnie czujnik tak jak pisał carrot - pozdrawiam :]



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości