PN to uparta bestia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PN to uparta bestia
Jakis czas temu zalozylem topic o obrotach ( ze spadaja itp ) i po przeczytaniu odpowiedzi, sprawdzeniu kodow ipt wymienilem lambde. Samochodzik zacza jezdzic jak nowka, lepiej jezdzil mniej palil, super . Wielce szczesliwy postanowilem wyskoczyc na trase i go przetestowac Pojezdzilem sobie tak z 5 minut ( predkosc min.130km/h ) i nagle po wcisnieciu sprzegla zgasl.odpalam go ..znowu zgasl itd. !! Teraz niech mi ktos powie co to moze byc !!??!! Bez wyslilania go moge nim jezdzic pol dnia a gdy pojezdze szybciej ( na wyzszych obrotach ??? ) przez dluzszy czas to potem takie cyrki!! ( lambda, przewody WN, kopolka nowe, kody sprawdzone, brak bledow !! )
stawiam pivio albo i nawet krate temu kto mi podpowie ...dobrze podpowie
stawiam pivio albo i nawet krate temu kto mi podpowie ...dobrze podpowie
VW Golf II 1.6 PN 90r
skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane (chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]
ps. bardzo chętny na nieco piwka
ps. bardzo chętny na nieco piwka
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
Piwka to się nie napijesz, PN ma gaźnik sterowany właśnie komputerem i żadnego wtrysku.TYQS pisze:skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane (chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]
ps. bardzo chętny na nieco piwka
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
gazu nie mam, kurr.. mam nadzieje ze to nie gaznik ani komp
najdziwniejsze dla mnie sa warunki w jakich sie to dzieje, czyli jazda w duza szybkoscia przez pewnien czas ( czyli rowniez wyzsze obroty ) ...ale temperatura nie wzrasta, wszystko wydaje sie byc ok do czasu odjecia gazu ..jak by zapominal jak ma sie zachowywac na wolnych obrotach .
.....zero pomyslow
najdziwniejsze dla mnie sa warunki w jakich sie to dzieje, czyli jazda w duza szybkoscia przez pewnien czas ( czyli rowniez wyzsze obroty ) ...ale temperatura nie wzrasta, wszystko wydaje sie byc ok do czasu odjecia gazu ..jak by zapominal jak ma sie zachowywac na wolnych obrotach .
.....zero pomyslow
VW Golf II 1.6 PN 90r
hmm sprawdze gaznik.. a zapomnialem dodac ze gdy juz sie to stanie to wystarczy nie odplac go, poczekac troche czasu i znowu mozna jezdzic ...aa i mam za duzo oleju w silniku ale to chyba nie powinno byc tego przyczyna
a co do pompy to gdyby nie wyrabiala to chyba na wyzszych obrotach by tez nie dawala rady a nie tylko na wolnych ....tak tylko przypuszczam
a co do pompy to gdyby nie wyrabiala to chyba na wyzszych obrotach by tez nie dawala rady a nie tylko na wolnych ....tak tylko przypuszczam
VW Golf II 1.6 PN 90r
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
sprawdzm ja miałem tak samo, tzn jechałem, rozpedząłem sie np na 2 do skrzyzowania, wciskałem sprżedło skręcałem i tu po wciśnieci u sie juz dławił, pojechał jeszcze 20 metrów i lipa gasł, potem nie dało sie odpalić, postał 10 min i jak nowy, tak miałem we fiacie ritmo gaznikowym 1.5
i rozwiazaniem tego bnyło rozebranie i przeczyszczenie gażnika, i miedzy innymi pływak był zalewany.
i rozwiazaniem tego bnyło rozebranie i przeczyszczenie gażnika, i miedzy innymi pływak był zalewany.
Mk3 GTI 16V ABF
dzis bylem u dwuch mechanikow umowic sie ewentualnie na "wizyte" i po opisaniu im obiawow jeden powiedzial ze to cos dalej z lambda albo z katem ( cos jeszcze gadal o zubozeniu mieszanki ... ) wiec go podlacza pod czujniki i sprawdza , natomiast drugi sadzi ze to cos z przewodami podcicsnienia przy aparcie zaplonowym ( przyspieszaczu ) lub z samym przyspieszaczem cos niegra......i teraz badz tu madry kto ma racje
VW Golf II 1.6 PN 90r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 205 gości