PN to uparta bestia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

PN to uparta bestia

Post autor: Boo_Boo » pn lut 07, 2005 22:51

:satan: Jakis czas temu zalozylem topic o obrotach ( ze spadaja itp ) i po przeczytaniu odpowiedzi, sprawdzeniu kodow ipt wymienilem lambde. Samochodzik zacza jezdzic jak nowka, lepiej jezdzil mniej palil, super :). Wielce szczesliwy postanowilem wyskoczyc na trase i go przetestowac :satan: Pojezdzilem sobie tak z 5 minut ( predkosc min.130km/h ) i nagle po wcisnieciu sprzegla zgasl.odpalam go ..znowu zgasl itd. !! Teraz niech mi ktos powie co to moze byc !!??!! Bez wyslilania go moge nim jezdzic pol dnia a gdy pojezdze szybciej ( na wyzszych obrotach ??? ) przez dluzszy czas to potem takie cyrki!! :crazy: ( lambda, przewody WN, kopolka nowe, kody sprawdzone, brak bledow !! )

stawiam pivio albo i nawet krate temu kto mi podpowie ...dobrze podpowie :)


VW Golf II 1.6 PN 90r

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pn lut 07, 2005 23:53

Ja moge domniemywac ze pierd...Ci sie gaznik.U mnie tez sa cyrki z tm szajsem prawdopodobnie zawiesza sie przepustnica.Mogl jeszcze sie przestawic zaplon choc w ta watpie.


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

abc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 17:01
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: abc » wt lut 08, 2005 00:13

A moge jeszcze spytać, czy jest zagazowany?



Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » wt lut 08, 2005 00:18

skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem :D sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane :)(chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]

ps. bardzo chętny na nieco piwka :D :pub:


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » wt lut 08, 2005 00:44

TYQS pisze:skoro to sterowane kompem to ma albo wtrysk momo albo pełny;] więc sterowanie kompem :D sprawdz czy ma wszystkie podcisnienia po podłączane czy gdzieś fałszywego powietrza nie łapie czy wszystkie kosktki są po wtykane czy te podcisnienia nie są po zapychane :)(chociasz to mało możliwe) podaj rok model typ zasilania ;]

ps. bardzo chętny na nieco piwka :D :pub:
Piwka to się nie napijesz, PN ma gaźnik sterowany właśnie komputerem i żadnego wtrysku.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » wt lut 08, 2005 00:56

gazu nie mam, kurr.. mam nadzieje ze to nie gaznik ani komp :grrr:
najdziwniejsze dla mnie sa warunki w jakich sie to dzieje, czyli jazda w duza szybkoscia przez pewnien czas ( czyli rowniez wyzsze obroty ) ...ale temperatura nie wzrasta, wszystko wydaje sie byc ok do czasu odjecia gazu :( ..jak by zapominal jak ma sie zachowywac na wolnych obrotach :).
.....zero pomyslow :grrr:


VW Golf II 1.6 PN 90r

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 01:05

a spprawdzałeś gaznik? moze ci np zalewa gażnik, tzn pływaki w gażniku masz dziurawe i zle ci dozuje paliwo, może to byc pompa paliwa, niewyrabia, sprawdz jej ciśnienie, bojak mówisz ze przy spokojnej tak sie nie dzieje to przy ostrej ci zalewa gaznik.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » wt lut 08, 2005 10:33

hmm sprawdze gaznik.. a zapomnialem dodac ze gdy juz sie to stanie to wystarczy nie odplac go, poczekac troche czasu i znowu mozna jezdzic ...aa i mam za duzo oleju w silniku ale to chyba nie powinno byc tego przyczyna

a co do pompy to gdyby nie wyrabiala to chyba na wyzszych obrotach by tez nie dawala rady a nie tylko na wolnych ....tak tylko przypuszczam :)


VW Golf II 1.6 PN 90r

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 12:49

sprawdzm ja miałem tak samo, tzn jechałem, rozpedząłem sie np na 2 do skrzyzowania, wciskałem sprżedło skręcałem i tu po wciśnieci u sie juz dławił, pojechał jeszcze 20 metrów i lipa gasł, potem nie dało sie odpalić, postał 10 min i jak nowy, tak miałem we fiacie ritmo gaznikowym 1.5
i rozwiazaniem tego bnyło rozebranie i przeczyszczenie gażnika, i miedzy innymi pływak był zalewany.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » wt lut 08, 2005 14:18

ok ale czy przy przebitym plywaku i zalewaniu gaznika gasl by TYLKO na wolnych a podczas jazdy nie ??


VW Golf II 1.6 PN 90r

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 16:50

mnie to też sastanawiało, ogulnie cały gażnik przemyłem denaturatem i przedmuchałem pod ciśnieniem. potem załatałem dziurke i juz było ok


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Boo_Boo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 10:56

Post autor: Boo_Boo » czw lut 10, 2005 16:52

dzis bylem u dwuch mechanikow umowic sie ewentualnie na "wizyte" i po opisaniu im obiawow jeden powiedzial ze to cos dalej z lambda albo z katem ( cos jeszcze gadal o zubozeniu mieszanki ... ) wiec go podlacza pod czujniki i sprawdza , natomiast drugi sadzi ze to cos z przewodami podcicsnienia przy aparcie zaplonowym ( przyspieszaczu ) lub z samym przyspieszaczem cos niegra......i teraz badz tu madry kto ma racje :bigok:


VW Golf II 1.6 PN 90r

Awatar użytkownika
marsell
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: czw sty 27, 2005 22:45
Lokalizacja: SosnoVWiec
Kontakt:

Post autor: marsell » ndz lut 13, 2005 21:45

Słuchaj, mam dokładny opis diagnostyki tego gaźnika (w moim aucie też taki jest), jeśli chcesz mogę Ci wysłać na maila.
Chalcik



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 205 gości