miechy z piszczałką i miganiem. Zmieniłem czujniki, silnik po remoncie.
Powołam się na cytat z marca.
Najlepiej gdyby autor ale jeśli ktoś inny wie o co chodzi..KamilW pisze:sprawdz dla pewnosci prawidlowosc dzialania ukladu kontroli cisnienia... wykrec go lekko powyzej 2000 obr i odepnij wtyczke od czujnika 1,8 bara... to pozwoli sprawdzic czy wszystko z obwodem jest ok... jesli brzeczyk sie nie wlaczy to zwiekszaj obroty nadal az sie wlaczy...
..niejasne jest dla mnie np. czy jeśli brzęczyk się nie włączy to obwód elektr. jest ok? i ma się włączyć przy zwiększonych obrotach?
I jak mają być wkręcone te czujniki tzn. /w ABD oba są w głowicy?/ od zewn. biały czy brązowy?
Stawiam na obwód gdyż miałem drobne kłopoty z instalacją. Wcześniej spalił mi się licznik
z zegarkiem i zaczęłą mi mrugać kontrolka podczas jazdy ale bez piszczenia. Gdy zmieniłem zegary to zaczęło jeszcze piszczeć ale zegarów na razie nie pali.