Problem na skrzyzowaniu z gazem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szampon_ziolowy

Problem na skrzyzowaniu z gazem

Post autor: szampon_ziolowy » pn lut 07, 2005 23:29

Witam forumowiczow

a mianowicie o co chodzi....
Problem opisze w krokach:

1. Wieczor- auto odpalam ruszam nic nie wskazuje na to, aby cos bylo nie tak
2. Przejechalem 2 skrzyzowania zupelnie spokojnie jakies 500 metrow silnik nie mogl sie rozgrzac jeszcze
3. Na trzecim zatrzymalem sie na czerownym swiatle (taki wymog) :P -zielone chce ruszyc dodaje gazu i zdechl.
4. Auto odpalam - odpalilo bez problemu chce ruszyc dodaje gaz i znowu padl i tak z 5 -6 razy mialem powtorke z rozrywki, w koncu udalo sie go utrzymac przez moment na gazie i jakos dojechalem na parking. W miedzy czasie mialem wrazenie tak jakby troche sie krztusil.

Dodam, ze problem jest swiezy, bo od 2-ch dni. Wczoraj podobnie bylo, ale pomyslalem ze to nic zdarza sie z raz moze biorac pod uwage, ze mialem wlaczone sporo elektryki (swiatla, radio, nawiew, tylnia szyba) no ale dzisiaj zupelnie nic nie mialem wlaczone, a sytuacja byla o wiele gorsza.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 00:57

a jaka masz instalacje? zagladałeś do parownika ostatnio? moize jakieś filtry masz niezmienione:> to sie tez obsługuje :grin:


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
TYQS
Diesel Driver
Diesel Driver
Posty: 153
Rejestracja: pn lut 07, 2005 01:52
Lokalizacja: GRYFINO
Kontakt:

Post autor: TYQS » wt lut 08, 2005 01:00

heh może masz poprostu za dużą dawke ustawioną ;] niewiem jak to na gazie jest ze spalinami ale chyba gazik terz kopci na czarno :D albo jeszcze bryka nie wyłączyła benzyny :) chyba ze masz instalacje automoatyczną :) to jusz gdzieś coś jego wina :D


[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]

Awatar użytkownika
pilot mk2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: wt lut 08, 2005 00:31
Lokalizacja: Wlkp
Kontakt:

Post autor: pilot mk2 » wt lut 08, 2005 01:18

Byc może to reduktor. Miałem podobne problemy i po jego wymianie ustąpiły. Pozdro!


PILOT MK2

szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » wt lut 08, 2005 01:36

No tak chlopaki moj blad - piszac gaz mialem na mysli pedal gazu a nie LPG :P to benzyniak dla gwoli scislosci :)



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 02:17

no a my sie tu głowimy :rotfl:

tak powaznie to na benzynce może masz jakis bład w kompie, aja tak miałem z ojca poldkiem na jednopunktowym wtrysku, tzn na skrzyzowaniu nie dało sie ruszyć, a czasem było tak ze trzeba go było trzymać na obrotach, i hamowac recznym bo gasł. zresetowałem komp i było ok.
U ciebi emoze zalewa np świece albo cos, moze jakieś lewe powietrze, albo coś, opisz dokładniej jak sie silnik zachowuje w tej danej chwili, dławi go czy tak poprostu od razu gaśnie itp.


Mk3 GTI 16V ABF

szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » wt lut 08, 2005 02:36

Silnik zachowuje sie jak najbardziej ok a co do resetu, to hm ostatnio podladowywalem akumulator i zanim to sie zdarzylo to wsadzilem aku do auta odpalilem (bez problemow) i w droge pojechalem. Wszystko cacy az do skrzyzowania. Jak sie zatrzymalem . zupelnie zero objawow w czasie drogi. Zaczynam ruszac puszcza sprzeglo gaz i wsio jak tylko mial juz ruszac sie z miejsca zdechl. A pozniej po ponownym odpaleniu juz nawet nie musialem sprzegla puszczac wystarczylo ze przygazuje. Jedno nacisnienie gazu i gasl. Mogl;bym pomyslec ,ze to obroty, ale to by gasl gdybym puscil go na jalowy bieg, a tak zdychal odrazu gdy dotknalem pedal gazu



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt lut 08, 2005 12:51

po pierwsze nie wolnojeżdzic od razu po włozeniu akku do silnika i podpieciu!! silnik musi sam na wolnych obrotach pochodzic przez jakis czas, jak sie włączy wentylator chłodnicy, czyli jak sie zagrzeje do temp pracy dopiero mozna jechac albo go poprostu zgasić. wszystkie czujniki muszą zebrac i nformacje na wolnych obrotach na biegu jałowym do momętu pełnego zagrzania.

musisz jeszcze raz go odłaczyc tak na 30 min i potem podłacz i niech pochodzi!


Mk3 GTI 16V ABF

szampon_ziolowy

Post autor: szampon_ziolowy » wt lut 08, 2005 16:17

Do czwartku dam znac co to bylo, ale podejzewam, ze to byc moze jest przeplywomierz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 406 gości